Kleurtje staat goed!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fleurtjeuh schreef:Oeh jasses dat is een nare zeg!
Heb je er veel pijn aan?
T ziet er echt super pijnlijk uit![]()
Ik heb een klein plekje op mn achillespees waar mn schoen overheen wrijft momenteel en dat is al pijnlijk, kan me niet voorstellen hoe veel pijn dit doet![]()
Al hoort t bij jou natuurlijk niet te schuren in je gips
maar beterschap, dit is wel heel rot zo....
Lalidan schreef:Namaken, net als ik. Ik gebruik dit topic daar al heel lang voormaar beterschap, dit is wel heel rot zo....

DideH schreef:Nasty oliebol incomingVoor de liefhebber
Na mijn vorige avontuur dat het wondvocht door het gips heen lekte, had ik vandaag weer controle. Had ergens het idee dat ik weer wat rook, maar zag verder niks dit keer. Zou eigenlijk loopgips gaan krijgen vandaag, maar zat er helaas nog niet in ivm de wond. Heb een bacterie te pakken die resistent is voor antibiotica. Wond geneest niet goed, hij was nog 1,5cm diep en littekenweefsel vormt niet goed.
Even in spoiler hoe hij onder gips vandaan kwamHet groenige is kennelijk kenmerkend voor die bacterie.
Spoiler:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

wendy1987 schreef:Ow die wond, niet fijn! Doet me denken aan de mijne in 2014, begon precies met jou verloop ook. Hoopte dat t jou bespaart bleef haha.
Vanaf begin al gedoe en daarna gat tot op t bot![]()
3 maanden zoet geweest met wond verzorging, zilveralginaat en speciale pleisters die op maandverband leken![]()
![]()
Wel fijn dat t niet echt zeer doet, denk doordat t al open was, dat scheelt wel. Niet fijn, maar beter dan druk opbouwen

DideH schreef:Waar ben je aan geopereerd biggirl? Beterschap!
kan weer zo genieten van een simpel stukje vlees met wat worteltjes. Waar eerder dit mijn grootse nachtmerrie was.