Leoni, mooi roadtrip gehad zo. En fijn dat eten ook netjes en gezond was. Beetje bijgekomen van het rijden in noodweer? Dat kost altijd zoveel energie. En ooooh jouw McKroket en Filet-o-fish
Het is hier eindelijk afgekoeld! Vorige weken heb ik mijn ochtendwandeling steeds overgeslagen omdat me veel te warm was. Vanochtend weer netjes 45 minuten gewandeld en het was heerlijk

Vanavond na werk gelijk door om te sporten, kan ik vanavond beetje luieren. Eens zien of het me in de planning lukt om vier keer te sporten deze week.
Lijstje van gisteren
L: 2 kaiserbroodjes met gebakken ei en kaas
T: paar wokkels, mini twister
A: domino's pizza veggi met extra gorgonzola
T: blokje chocola
Totaal 1.665 kcal

Super motiverend als je jezelf zo vooruit ziet gaan
.
Jouw lichaam is echt zo mooi toned, knap dat er zoveel verschil in zit in relatief korte tijd!!
Lekker getraind weer! Had je meer energie na je training of toch maar even geslapen? Hoe zwaar deadlift je nu?
(584)
Hopelijk haalt je moeder wat fijne gezonde boodschappen in huis en lukt het daarmee.
Soms moet de knop gewoon even echt om voordat het wil lukken en misschien is dit dat moment voor jou! Hopelijk lukt het je moeder om juiste boodschappen mee te nemen. Het maakt het toch lastiger als je zelf niet 100% invloed hebt op wat je eet/kan eten.
ik ben fan