Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Wat ben je nuchter, hoe dealt je man met deze omstandigheden?
quera schreef:Ja vind ik ook. Voor dat bedrag kunnen je man en kinderen nog fijne dingen doen! Groot gelijk.Ik wil gewoon de goedkoopste kist.
Aangezien ik gecremeerd wil worden en het enorm zonde vind om een kist van 5000 euro in de fik te steken.
quera schreef:Mooi idee dit. Alleen duurt dat hopelijk nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang voordat het zover is!Mijn neefje en mijn kinderen mogen ook de kist kleuren
En ouders, schoonouders, schoonzusje , zusje en man mogen teksten er op schrijven.
quera schreef:Het is ook niet niks hé liefje waar je voor staat. Logisch dat het een chaos is.Mijn hoofd is momenteel 1 grote chaos..
Maar alle feiten en omstandigheden in aanmerking genomen (hier het geijkte grapje bij crisis), doe je het echt heel erg goed meid. Laat dat ook maar eens gezegd worden. Ik ben echt heel trots op je. Ik kan me enorm schamen voor ons wezen als mens, en ik kan heel trots zijn (als mensen hun mooie kant laten zien) op ons wezen als mens vooral in enorme poedersuiker situaties.
) achterblijft na je overlijden. Hopelijk is het de komende jaren allemaal nog niet nodig
quera schreef:En voor nu ga ik het ook niet uitleggen. Want qua tijd weet je nog helemaal niets. En dan is dat heel lang en verwarrend voor een kind.
en daarnaast op dit moment is de scan niet hoopgevend, maar wellicht is er nog iets dat gedaan kan worden. Hoe langer je kinderen onbezorgd kind mogen zijn hoe beter het is. De race is nog niet helemaal gelopen hé!
) dus we gingen nogal eens bij haar slapen. Nog steeds krijg ik een brede grote glimlach als ik aan deze lieverd denk. Ik heb totaal geen beeld van tante Tonnie die zo ziek was, helemaal niet, terwijl ze dat toch echt wel al een tijd moet zijn geweest.