Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Seven_OfNine

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-23 21:54

Ja helaas ook met de canule. Mijn vriendin heeft al diverse dezelfde behandelingen gehad en heeft nog nooit blauwe plekken gehad. De arts weet het en houdt er ook rekening mee maar ze heeft ook uitgelegd waarom mijn kin waarschijnlijk wel weer blauw zal zijn. Daarom dacht ik, ik doe het een paar dagen er voor, dan maar in 1x bont en blauw

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 18:43

Ik ga eind juli naar city clinics voor het eerst. Ging voorheen naar Bergman maar vind Botox zo onschuldig dat ik daarvoor wel naar een ander durf. Fillers blijf ik wel bij Bergman doen.
In januari al kraaienpootjes laten doen en wil nu mijn voorhoofd, frons en kraaienpootjes doen. Ik krijg echt ontzettende hoofdpijn in de zomer omdat mijn pupil slecht verkleind dus hoop dat dit in combinatie met een zonnebril wat verlichting brengt.
Is iemand hier daar wel eens geweest? De reviews waren prima.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 19:30

Ik ga naar een city clinics hier in de buurt.. met Botox vind ik dat idd wel prima, hoewel .. de laatste keer had ik iemand die frons Botox prikte en voor mn gevoel door mn schedel ging, ik heb echt “au” gezegd ook …
Dat had ik nooit eerder..

Het werkte wel gelijk :')

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 21:46

Ik ben 2 maanden geleden geweest voor een intake en behandeling! Ik lees al een hele tijd mee en ben er al 2 jaar serieus over na aan het denken.

En echt ik ben er zo zo blij mee!!!

Before
Afbeelding

After
Afbeelding

Ik heb een lipfiller 1 ml en ook m'n afhangende mondhoeken met canule 1 ml.

Heb ook m'n voorhoofd de fronslijntjes met botox laten doen.

Ik vond de filler in m'n lippen zetten wel serieus onprettig :D De rest voelde ik amper gelukkig.

Had ook eigenlijk nergens blauwe plekken, behalve op m'n lippen. Net of ik ze gruwelijk verbrand had

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 22:41

Haha ai dat belooft wat Cer! Was je in Utrecht toevallig? Als je dat zeggen wilt althans.
Het komt ook een beetje over als lopende band werd. De afspraak is 15 min lang. Maar vind het prima, de prijs is er naar. Zolang ze de verkeerde spier maar niet pakken :))

Mooi gedaan Tango. Staat je goed, subtiele verandering. Was nog wel wat gezwollen denk ik? En waar ben je geweest?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 06:43

Ik was in Den Haag… :)
Een kwartier is ook echt wel genoeg, als ze een beetje handig zijn zit het er zo in… :j
Bergman is wel een stuk duurder denk?

Zeker mooi Tango!

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-23 07:29

Dank je! Ik ben bij Faceland geweest tijdens een Lucky Moment. Dus had ook een fijne korting.

Ik heb echt wel 10x tegen de behandelaar gezegt dat ik het subtiel wilde inderdaad :D

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 12:32

Na lang uitstellen eindelijk ook een afspraak gemaakt.
Ik mag vanmiddag om 16 uur bij blush in best.

Ik laat in ieder geval mijn traangoot/wallen doen en de frons in mijn voorhoofd.
Voor de rest eens zien wat ze me adviseren om weer een lekker frisse blik te krijgen deze zomer.

Vind het wel rete spannend.
Heb het ook zo lang uitgesteld maar nu was de drang groter dan de angst. Heb er ook echt zin in nu.

Wat hebben jullie de eerste keer laten doen om een frissere blik te krijgen?

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 13:49

Spannend Romy!! Ik was ook bloedserieus en heel erg bang dat het "te fake" eruit zou zien. Maar dat viel echt erg mee.

Ik wilde vooral de afhangende mondhoeken en de frons tussen m'n wenkbrauwen laten doen. Heb uiteindelijk ook filler in m'n lippen en de frons op m'n voorhoofd gedaan.

Bij mij merkte ik na 2 weken ook dat daardoor m'n wenkbrauwen voor m'n gevoel hoger kwamen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 16:20

romyvs schreef:
Na lang uitstellen eindelijk ook een afspraak gemaakt.
Ik mag vanmiddag om 16 uur bij blush in best.

Ik laat in ieder geval mijn traangoot/wallen doen en de frons in mijn voorhoofd.
Voor de rest eens zien wat ze me adviseren om weer een lekker frisse blik te krijgen deze zomer.

Vind het wel rete spannend.
Heb het ook zo lang uitgesteld maar nu was de drang groter dan de angst. Heb er ook echt zin in nu.

Wat hebben jullie de eerste keer laten doen om een frissere blik te krijgen?

Leuk! Met Restylane?
Alleen fillers of ook Botox?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 16:53

Cer schreef:
Ik ga naar een city clinics hier in de buurt.. met Botox vind ik dat idd wel prima, hoewel .. de laatste keer had ik iemand die frons Botox prikte en voor mn gevoel door mn schedel ging, ik heb echt “au” gezegd ook …

Ik zou het juist andersom hebben... fillers kan je oplossen, maar botox verkeerd gezet of gelekt en je loopt een paar maanden met aan klap-oog :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 17:00

Nja dat zie ik dan ook maar als tijdelijk :')
Lapje ervoor en t is een statement .. :D

Met Ooglidcorrectie was ik een stuk preciezer qua uitzoeken hoe en waar …

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 18:08

Ben weer terug inmiddels.

We hebben gekozen voor frons en kraaienpootjes botox (de vegan variant omdat die en sneller zou werken en langer door kan werken) en fillers (restylane) voor de wallen/traangoot.

Behandeling viel me reuze mee, wel hebben ze me een aantal keren onderuit gelegd omdat ik me niet lekker voelde maar dat was puur spanning.
Ondanks dat ik de prikjes wel goed voelde doet het niet echt pijn.
De fillers helemaal niet (met verdoving), alleen dat eerste stukje is een rotgevoel.

Bij mijn ogen moesten ze wel voorzichtig zijn omdat ik al heel veel verlies heb en op het randje zit van het nog bij kunnen vullen maar we hebben het gewoon geprobeerd. Met een lagere dosis zodat ik hopelijk straks niet van die dikke ogen heb.

Ziet er nu al veel beter uit, begint wel een beetje te zwellen nu.

Ben benieuwd straks naar het eind resultaat.

Ga nog wel nadenken over een sculptra behandeling.
Heeft iemand hier daar al ervaring mee?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 18:41

Ik zou wel even een zak erwten uit de vriezer op je ogen leggen tegen het zwellen

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 14:38

Popstra schreef:
Ik zou wel even een zak erwten uit de vriezer op je ogen leggen tegen het zwellen

Bedankt voor de tip!

Gelukkkig valt het allemaal reuze mee met de zwelling. Ben nu al tevreden met het verschil, als ik dit eerder had geweten had ik het al veel eerder laten doen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 14:34

c_alsemgeest schreef:
Cer schreef:

Ik zou het juist andersom hebben... fillers kan je oplossen, maar botox verkeerd gezet of gelekt en je loopt een paar maanden met aan klap-oog :')

Heb ook liever Botox dan fillers. Botox werkt volledig uit, bij fillers blijft er toch altijd nog wat over of kan het gaan spreiden.

Beetje arts kan de juiste spier wel vinden. Dit moet ik niet zeggen, zul je zien dat de verkeerde spier wordt geraakt over 2 weken bij mij :j :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 15:02

Botox en fillers zijn ook niet te vergelijken, ze doen hele andere dingen. Juist de combi van volume opvullen (fillers) met de spierontspanner (Botox) zorg voor een mooi resultaat. Ik had hele holle slapen en een diepe traangoot. Deze zijn beide mooi met fillers opgevuld. Omdat daar geen spieren/beweging zit, blijft het resultaat heel lang. Is nu al meer dan 2 jaar geleden.
Botox doe ik elke 4-5 maanden in de frons/wenkbrauwlift.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 16:09

Hier botox ( kraaienpootjes) en fillers ( lippen..wangen..neuslippenplooi)
Botox is bij mij helaas wel binnen de 3 maanden al uitgewerkt.
De fillers (stylage) blijven nu al een jaar mooi zitten.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 20:11

Ik ga informeren voor fillers voor tegen hamsterwangen.. of hoe heet dat.. mn wangen zakken van mn gezicht ..
Ik hoop dat t met fillers nog zo bij te houden is dat de macslift nog even kan wachten :$

Heeft iemand daar ervaring mee?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 20:46

Cer schreef:
Ik ga informeren voor fillers voor tegen hamsterwangen.. of hoe heet dat.. mn wangen zakken van mn gezicht ..
Ik hoop dat t met fillers nog zo bij te houden is dat de macslift nog even kan wachten :$

Ja bij de Elzen kliniek kunnen ze daar veel mee. Fillers in je jukbenen of in je slapen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 21:08

Cer schreef:

Ja maar is lastig. Dat kan door fillers in de jukbeenderen, daarmee lift je de huid iets. En kaaklijn ook. Maar daar gaat heel veel in. Dus hoge kosten en beperkt resultaat. Verwacht geen wonderen. Dan moet je de huid inderdaad strak laten trekken.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 21:15

Popstra schreef:
Hier botox ( kraaienpootjes) en fillers ( lippen..wangen..neuslippenplooi)
Botox is bij mij helaas wel binnen de 3 maanden al uitgewerkt.
De fillers (stylage) blijven nu al een jaar mooi zitten.

Hoe bevallen de fillers in je wangen? Is dat om wat meer jukbeen in je gezicht te krijgen?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 21:53

Nee echt in mn wangen. Het gebied tussen mn onderkaak en jukbeenderen zeg maar om mijn gezicht wat meer volume te geven.
Ik kreeg een smal vermoeid gezicht naarmate ik ouder werd.
Zo een afgetrokken bekkie zeg maar. Ik vond dat vreselijk.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-23 21:59

Hm dank voor de info, goed om te weten en goed uit te vragen bij een oriëntatie :j

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 17:41

Oké, ik zit hier heerlijk vakantie te houden in het bella italia en blijkbaar is de hotelspiegel confronterender dan thuis… Ik krijg afhangende mondhoeken en rechts meer dan links. Kortom, niet zo nice.
Ik heb me nog niet georiënteerd in fillers of Botox, maar zoiets kunnen ze toch redelijk makkelijk opleuken?