Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
romyvs schreef:Na lang uitstellen eindelijk ook een afspraak gemaakt.
Ik mag vanmiddag om 16 uur bij blush in best.
Ik laat in ieder geval mijn traangoot/wallen doen en de frons in mijn voorhoofd.
Voor de rest eens zien wat ze me adviseren om weer een lekker frisse blik te krijgen deze zomer.
Vind het wel rete spannend.
Heb het ook zo lang uitgesteld maar nu was de drang groter dan de angst. Heb er ook echt zin in nu.
Wat hebben jullie de eerste keer laten doen om een frissere blik te krijgen?
Cer schreef:Ik ga naar een city clinics hier in de buurt.. met Botox vind ik dat idd wel prima, hoewel .. de laatste keer had ik iemand die frons Botox prikte en voor mn gevoel door mn schedel ging, ik heb echt “au” gezegd ook …
Dat had ik nooit eerder..
Het werkte wel gelijk
c_alsemgeest schreef:Cer schreef:Ik ga naar een city clinics hier in de buurt.. met Botox vind ik dat idd wel prima, hoewel .. de laatste keer had ik iemand die frons Botox prikte en voor mn gevoel door mn schedel ging, ik heb echt “au” gezegd ook …
Dat had ik nooit eerder..
Het werkte wel gelijk
Ik zou het juist andersom hebben... fillers kan je oplossen, maar botox verkeerd gezet of gelekt en je loopt een paar maanden met aan klap-oog
Cer schreef:Ik ga informeren voor fillers voor tegen hamsterwangen.. of hoe heet dat.. mn wangen zakken van mn gezicht ..
Ik hoop dat t met fillers nog zo bij te houden is dat de macslift nog even kan wachten![]()
Heeft iemand daar ervaring mee?
Cer schreef:Ik ga informeren voor fillers voor tegen hamsterwangen.. of hoe heet dat.. mn wangen zakken van mn gezicht ..
Ik hoop dat t met fillers nog zo bij te houden is dat de macslift nog even kan wachten![]()
Heeft iemand daar ervaring mee?