voor de choco drankjes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

voor de choco drankjes
) maar ik gebruik ze alleen als ik in een calorietekort zit, anders kom ik makkelijk aan mijn eiwitten uit de rest van mijn voeding en vind ik shakes overbodig. Het ligt er denk ik heel erg aan hoe vaak en hoe je traint. 
Cer schreef:Nou ja ik heb laatst de myfitnesspal app geinstalleerd en ik kom niet boven de 1000 kcal per dag uit, en dat is best wel even een struggle.. maar goed, ik hoop ook een voedingsschema van de sportschool te krijgen

ik kan er echt niet meer van maken
Groenten heeft sowieso weinig calorieen natuurlijk
Pure chocolade, avocado, noten, volle (Griekse) yoghurt, zalm, kaas, dat soort dingen? Of gewoon je hoeveelheden omhoog gooien natuurlijk. En als het past mag je ook best wat "ongezonds" vind ik altijd

Eulogy schreef:Meer eten is niet zo moeilijk toch, gewoon wat calorierijke dingen toevoegen, die hoeven niet per se "ongezond" te zijnPure chocolade, avocado, noten, volle (Griekse) yoghurt, zalm, kaas, dat soort dingen? Of gewoon je hoeveelheden omhoog gooien natuurlijk. En als het past mag je ook best wat "ongezonds" vind ik altijd
sfeer is heel belangrijk.
Werkt ook goed tegen de avondvreetbuien
BalouArera schreef:x_Jeanine_x schreef:Oooooonnoooo
Spierpijn is een hel! Kan zelfs amper op de wc gaan zitten! Leuk joh squatten
Ik vind spierpijn altijd wel een 'fijn' gevoel, maar zo erg lijkt me ook niet echt geweldig.
je hebt wel goed je best gedaan 

Praat me er niet van.. Heb paar jaar geleden eens Jillian Michaels gedaan (na studiejaren vol lui en vreet) en daarvan kon ik vijf dagen niets meer
Naar de wc was een hel (uitstellen tot het echt niet meer ging), de trap letterlijk onmogelijk (heb uit miserie de koelkast en vriezer leeggeten toen). Na die vijf dagen mezelf de trap af geforceerd en een keer straat op en af gewandeld. Hel
Never again, haha.
Het is het goede soort spierpijn, hihi.