Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 08:00

Van de PT waar ik toentertijd zat, en waar ik tegen gezegd had dat ik niet van de voedingssuplementen ben, kreeg ik Whey Protein van Dynamyze, de chocolade uitvoering... En ik moet zeggen dat die prima te doen is. Dus ook daarom is sporten leuk :D voor de choco drankjes :P

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 10:30

Ik heb de impact whey van My Protein (straciatella en chocolate brownie zijn echt <3 ) maar ik gebruik ze alleen als ik in een calorietekort zit, anders kom ik makkelijk aan mijn eiwitten uit de rest van mijn voeding en vind ik shakes overbodig. Het ligt er denk ik heel erg aan hoe vaak en hoe je traint.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 10:33

Ik ga zometeen weer :)
heb er echt zin in!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 10:33

Nou ja ik heb laatst de myfitnesspal app geinstalleerd en ik kom niet boven de 1000 kcal per dag uit, en dat is best wel even een struggle.. maar goed, ik hoop ook een voedingsschema van de sportschool te krijgen :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 11:04

Cer schreef:
Nou ja ik heb laatst de myfitnesspal app geinstalleerd en ik kom niet boven de 1000 kcal per dag uit, en dat is best wel even een struggle.. maar goed, ik hoop ook een voedingsschema van de sportschool te krijgen :)

Jeetje dat is weinig. Wat eet je dan allemaal

Ik zou echt pas naar shakes grijpen als voeding op orde is :D

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 11:21

Dankjulliewel voor de reacties!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 11:39

ja het is echt belachelijk weinig, ik schrok er ook van hoor... ik eet veel groenten, kip of vis en magere yoghurt.. en tussendoor meestal 2 granny smiths..

Normaal kwam ik wel aan mn calorieen door de Ben&Jerrys ijs en de chocola, maar nu ik dat laat staan schiet ik hard omlaag.. En ik weet dat te weinig calorieen niet goed is voor afvallen (en je fit blijven voelen tijdens het sporten) dus ik hoop daar via de sportschool ook goeie tips voor te krijgen :j

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 12:22

Dat is wel echt heel weinig hoor, weet je zeker dat je hoeveelheden kloppen? Weeg je je eten af?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 12:45

ja sinds ik die app heb wel.. :j ik kan er echt niet meer van maken :') Groenten heeft sowieso weinig calorieen natuurlijk

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 12:58

Meer eten is niet zo moeilijk toch, gewoon wat calorierijke dingen toevoegen, die hoeven niet per se "ongezond" te zijn :P Pure chocolade, avocado, noten, volle (Griekse) yoghurt, zalm, kaas, dat soort dingen? Of gewoon je hoeveelheden omhoog gooien natuurlijk. En als het past mag je ook best wat "ongezonds" vind ik altijd :P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:07

inderdaad! Vooral avocado, zalm en noten :9
Dus morgen ga ik, na de tips van de sportschool, goed inkopen doen :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:28

Ik denk dat belangrijk ook is om genoeg eet momenten te nemen. 3 maaltijden en 2/3 tussendoortjes

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:31

Ik gebruik wel eiwitshakes moet er sowieso een in nemen na het sporten en als ontbijt heb ik hem ook met nog van alles er door.

Gisteren kracht gedaan en daarna B kick. Heb nu zere handen :')

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:35

Waauuw ik ben kapot!
Heb eerst milon cirkel gedaan. Toen extra oefeningen en zei de instructeur Jeanine het is weer tijd om te squatten of deadliften... uhm doe maar squatten...
Uiteindelijk 37,5 kilo maar mijn benen doen heeeeeeeeel zeer.
Zometeen gaan werken! Ben benieuwd!

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:40

Eulogy schreef:
Meer eten is niet zo moeilijk toch, gewoon wat calorierijke dingen toevoegen, die hoeven niet per se "ongezond" te zijn :P Pure chocolade, avocado, noten, volle (Griekse) yoghurt, zalm, kaas, dat soort dingen? Of gewoon je hoeveelheden omhoog gooien natuurlijk. En als het past mag je ook best wat "ongezonds" vind ik altijd :P

Noten vind ik inderdaad ook heel lekker en makkelijk om te eten als tussendoortje! :9

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:39

Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee en nu ben ik aan het twijfelen om weer lid te worden van een sportschool. Wat nemen jullie mee in de keuze om voor een bepaalde sportschool te gaan? Ik heb voorheen een combinatie van cardio en kracht training gedaan, vond dit erg leuk maar heb wel een persoonlijk schema nodig anders weet ik niet goed wat ik moet doen, dus heb hier wel begeleiding bij nodig.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:32

Ik denk dat het voor iedereen heel erg verschilt. Ik ga niet naar een sportschool waar ze geen crossfit deel hebben, omdat dit voor mij belangrijk is. Ik hoef ook niet iemand die mij begeleid en daarom zit ik heel goed op mijn huidige plekje.

Als je je nog niet super comfortabel voelt, kun je misschien op zoek gaan naar een sportschool waar ze goede begeleiding geven, je een paar weken volgen en elke 5-10 weken een nieuw schema aanbieden?
En gewoon overal langs gaan, dat doe ik wel altijd :+ sfeer is heel belangrijk.

Ik ga zo eerst samen met een vriendinnetje sporten, ze vond de fitnessbal zo leuk en wilde nog veel meer oefeningen. Nu gaan we zo crossfitten met alleen maar oefeningen met de bal, ik weet niet of ze m daarna nog zo leuk vindt :')
Daarna even halfuurtje Grit en dan is t wel weer genoeg voor vandaag <3

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 18:48

Thnx! Ik heb hier in de buurt (Delft) eentje gezien die me wel aanspreekt dus misschien moet ik ook gewoon eens langsgaan, zag op hun site dat ze ook een gratis dagpas aanbieden.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:02

Cer, dubbel beleg! Ik leg altijd dubbel beleg op m'n brood (met extra rauwkost erbij), kaas en vleeswaren. Soms een gekookt eitje erbovenop. Op die manier krijg je ook weer wat extra eiwitten.
Ik drink elke dag een shake (Whey Gold Standard van Optimum Nutrition), altijd banaan :9 Werkt ook goed tegen de avondvreetbuien :7

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:34

Iemand hier tips voor een personal trainer omgeving Arnhem / Velp? :)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 23:38

Oooooonnoooo

Spierpijn is een hel! Kan zelfs amper op de wc gaan zitten! Leuk joh squatten :D

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 00:01

x_Jeanine_x schreef:
Oooooonnoooo

Spierpijn is een hel! Kan zelfs amper op de wc gaan zitten! Leuk joh squatten :D

Ik vind spierpijn altijd wel een 'fijn' gevoel, maar zo erg lijkt me ook niet echt geweldig. :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 09:51

BalouArera schreef:
x_Jeanine_x schreef:
Oooooonnoooo

Ik vind spierpijn altijd wel een 'fijn' gevoel, maar zo erg lijkt me ook niet echt geweldig. :')

:') je hebt wel goed je best gedaan :)

Ik ga zo eerst even een uurtje pumpen en daarna een uurtje dansles, ik moet toch een beetje soepel blijven *\o/*

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 11:22

Ohhh dat zeer zeker :D
Nu gaat het weer iets beter.... alleen mn bed uit komen was niet lekker.
Maandag mag ik weer van mijzelf!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 21:04

Spierpijn dat je niet kan zitten of staan :') Praat me er niet van.. Heb paar jaar geleden eens Jillian Michaels gedaan (na studiejaren vol lui en vreet) en daarvan kon ik vijf dagen niets meer :') Naar de wc was een hel (uitstellen tot het echt niet meer ging), de trap letterlijk onmogelijk (heb uit miserie de koelkast en vriezer leeggeten toen). Na die vijf dagen mezelf de trap af geforceerd en een keer straat op en af gewandeld. Hel :') Never again, haha.
Nu toch weer eens spierpijn in m'n billen, maar deze keer kan ik nog wel traplopen O:) Het is het goede soort spierpijn, hihi.