MiickeytJe schreef:Vinden jullie het ook altijd leuk om te zien wat make up met iemand kan doen? Zo vind ik dit ook leuk om bij mezelf te zien.![]()
![]()
Allereerst een foto waar ik de make-up met een washandje heb afgedaan, vandaar dat het ook een vertekend beeld kan geven en ik rode/zwarte rand om mijn ogen heb.
[ Afbeelding ]
En dan nu de foto's met make-up, niet mijn alledaagse make-up maar eerder wat ik zou dragen met een avondje stappen! Toch leuk om even zo mijn make up te zien ter vergelijkenis
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Heerlijk vind ik het om met make-up lekker te klooien.
Vind je staplook ook prima kunnen voor overdag. Vind het nog vrij neutraal zeg maar. En het is een mooie look

LinsxDot schreef:Even een vraagje geen zin om99 paginas door te lezen hihi. Wat is beste voor je wenkbrauwen ik teken ze al jaren maar hoorde laatste mac potlood wat vinden jullie? Ik vind een poeder echt verschrikkelijk lukt me niet en potlood sommige zijn echt lelijk dat je echt ziet of heeeeel snel op
Ik gebruik wenkbrauwgel van Ingelot. Werkt voor mij prima. Als deze op is wil ik misschien wel gaan overstappen op die van Anastasia Beverly Hills. Hoor daar zulke goeie verhalen over.
LadyMadonna schreef:[ [url=m/1licZ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uAWQ8i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wenkbrauwen zijn weer gedaan, kan er weer 4 weken tegen
Wenkbrauwen zijn mooi geworden

Gianti schreef:Wow gisteren lukte het echt niet om mijn kop op foto te krijgen... maar was wel blij met mijn look ! Maar dus sorry voor mijn bleke rot kop
[ [url=m/adEkqc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/51CmBh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie kleur op je ogen

_Friemel schreef:Yael ik vind de wimpers niets storend zozijn niet mega maar zien er prima uit
Ze zijn zeker niet storend maar mis een beetje het oemph effect

_Friemel schreef:Ik heb eergisteren 2x de baby wispies besteld en een applicator maar was helaas nog niet binnen gisteren daar baalde ik wel van maar hoop dat ze er vandaag liggen.
Heb gisteren met de Douglas korting 2 potjes glamglow besteld en the balm trimony want moest nog wat matte kleuren en ben toch wel beetje verkocht aan the Balm
[ Afbeelding ]![]()
en deze dus:
[ Afbeelding ]
de wispies zijn de mooiste die er zijn maar de demi is een slag te groot helaas dus als t goed is zijn deze perfect
Mooie aankopen! Ben beniewd naar swatches van The Balm!!
Ook heel benieuwd naar de baby wispies! Ooit de wispies gehad maar die waren wel heel overdreven, leuk voor het uitgaan maar voor dagelijks Nope! Demi-wispies waren al iets beter maar nog steeds tikkeltje too much

LadyMadonna schreef:Ik heb nog nooit kunst wimpers gedragen.. denk dat het met mijn beperkte zicht een drama wordt![]()
Nieuwe lipgloss gekocht net bij de Hema.. sprong zomaar in m'n mandje![]()
[ [url=m/gFyiSO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie kleur!
Avelienvd schreef:Heerlijk friem!
Looking good LM.
Vandaag met mn nieuwe morphe gekliederd.
[ [url=m/3UpHfq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JXbf4B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eqTGHO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi kleur gebruik! Voor mijn smaak zou je het nog meer mogen blenden aan de buitenkant maar kan ook aan de foto liggen en blijft mijn smaak natuurlijk.