[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 13:35

MiickeytJe schreef:
Vinden jullie het ook altijd leuk om te zien wat make up met iemand kan doen? Zo vind ik dit ook leuk om bij mezelf te zien. :j :')

Allereerst een foto waar ik de make-up met een washandje heb afgedaan, vandaar dat het ook een vertekend beeld kan geven en ik rode/zwarte rand om mijn ogen heb.
[ Afbeelding ]

En dan nu de foto's met make-up, niet mijn alledaagse make-up maar eerder wat ik zou dragen met een avondje stappen! Toch leuk om even zo mijn make up te zien ter vergelijkenis
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Heerlijk vind ik het om met make-up lekker te klooien.
Vind je staplook ook prima kunnen voor overdag. Vind het nog vrij neutraal zeg maar. En het is een mooie look :)

LinsxDot schreef:
Even een vraagje geen zin om99 paginas door te lezen hihi. Wat is beste voor je wenkbrauwen ik teken ze al jaren maar hoorde laatste mac potlood wat vinden jullie? Ik vind een poeder echt verschrikkelijk lukt me niet en potlood sommige zijn echt lelijk dat je echt ziet of heeeeel snel op

Ik gebruik wenkbrauwgel van Ingelot. Werkt voor mij prima. Als deze op is wil ik misschien wel gaan overstappen op die van Anastasia Beverly Hills. Hoor daar zulke goeie verhalen over.

LadyMadonna schreef:
[ [url=m/1licZ8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uAWQ8i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wenkbrauwen zijn weer gedaan, kan er weer 4 weken tegen ;)

Wenkbrauwen zijn mooi geworden +:)+

Gianti schreef:
Wow gisteren lukte het echt niet om mijn kop op foto te krijgen... maar was wel blij met mijn look ! Maar dus sorry voor mijn bleke rot kop :')
[ [url=m/adEkqc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/51CmBh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie kleur op je ogen <3 Kun je goed hebben! Alleen lijken je foto's wat geblurd, gebruik je je selfiecam?

_Friemel schreef:
Yael ik vind de wimpers niets storend zo :n zijn niet mega maar zien er prima uit :j

Ze zijn zeker niet storend maar mis een beetje het oemph effect :P Maar verder zitten de wimpers echt geweldig! Voel ze niet eens zitten :)

_Friemel schreef:
Ik heb eergisteren 2x de baby wispies besteld en een applicator maar was helaas nog niet binnen gisteren daar baalde ik wel van maar hoop dat ze er vandaag liggen.

Heb gisteren met de Douglas korting 2 potjes glamglow besteld en the balm trimony want moest nog wat matte kleuren en ben toch wel beetje verkocht aan the Balm <3

[ Afbeelding ]

<3

en deze dus:

[ Afbeelding ]

de wispies zijn de mooiste die er zijn maar de demi is een slag te groot helaas dus als t goed is zijn deze perfect :D

Mooie aankopen! Ben beniewd naar swatches van The Balm!!

Ook heel benieuwd naar de baby wispies! Ooit de wispies gehad maar die waren wel heel overdreven, leuk voor het uitgaan maar voor dagelijks Nope! Demi-wispies waren al iets beter maar nog steeds tikkeltje too much :')

LadyMadonna schreef:
Ik heb nog nooit kunst wimpers gedragen.. denk dat het met mijn beperkte zicht een drama wordt :j
Nieuwe lipgloss gekocht net bij de Hema.. sprong zomaar in m'n mandje O:)

[ [url=m/gFyiSO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie kleur!

Avelienvd schreef:
Heerlijk friem!

Looking good LM.

Vandaag met mn nieuwe morphe gekliederd.

[ [url=m/3UpHfq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JXbf4B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eqTGHO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi kleur gebruik! Voor mijn smaak zou je het nog meer mogen blenden aan de buitenkant maar kan ook aan de foto liggen en blijft mijn smaak natuurlijk.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 14:02

Avelien vind deze oogschaduw leuren je erg mooi staan.

Gianti erg leuke deze ooglook!

Mijn look gisteren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 14:42

Friem hoe zijn je wenkbrauwen nu? :D weer helemaal rustig?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:10

Mooi zacht zo Marlon, lekker fris <3 hier ook zacht alleen meer roze en minder peach.

Ik heb mn bestelling binnen en ben best pissig. M'n glamglow potjes zijn prima maar mijn Balm was smerig, té smerig, om de pans, bij de spiegel, voorkant, ik twijfelde al heel erg hard en toen ik hem in het licht hield zag je duidelijk een vingerafdruk op de paarse pan. En sorry maar ik betaal geen 45 euro voor een gebruikt palette, de kruimels vielen eraf zo m'n bureau op. Ik douglas gebeld en die gaven aan dat ze echt alleen nieuwe producten leveren ik zo heel droog nou ik denk het niet... dus nu mag hij retour en gaan ze het beoordelen....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zal voor de 1 misschien mee vallen maar ik vind dit echt vreselijk onhygiënisch, mijn vriendinnen gebruiken mn palettes ook maar dat is anders.

Het gaat wel met mijn wenkbrauwen, ze zijn nog gevoelig en erg donker, maar die vorm <3
Maar ze zijn absoluut nog gevoelig als ik er overheen wrijf, vandaag eerste dag zonder bepanthen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor opvallende kijkers, ja mijn septum mist :D
Op de close ups zie je goed hoe licht mijn haar is, ik hoor dat de donkere wenkbrauwen me niet misstaan maar het is niet hoe ze erg horen :D

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:11

Ze zijn echt mooi! Nu begin ik te twijfelen of ik ook niet gewoon zoiets moet doen om het gat in mijn wenkbrauwen op te vullen :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:19

Ja bij mij ook heel stuk aangevuld natuurlijk :j zeg er wel bij, als ik iets opheb nu is het best raar. ik zie er dan heel onaf uit met alleen rete strakke brows :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:53

Vind t idd heel mooi friem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 15:56

Mooi Friem, is het nou echt allemaal getatoeerd wat je ziet?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 16:22

Haha friem mistte je septum vorige keer ook al :')

Marlon, ben heel benieuwd hoe een donkere look jou zou staan. Denk dat het je gezicht erg sprekend maakt.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 16:25

Ik vind ze heel erg mooi gelukt Friemel! Heel mooie vorm maar voor mij toch te strak aan het begin omdat het permanent is, ik ben bang dat ik er dan later toch spijt van krijg. 10 jaar geleden had ik bijvoorbeeld amper wenkbrauwen, toen waren die hele dunne in. Een paar jaar geleden waren het bij mij net rupsen en nu heb ik het model wat jij nu ongeveer hebt (althans dat probeer ik :') ) maar ik ben dus bang wat de 'mode' doet over 10 jaar en of ik er dan nog blij mee ben. Of slijt zoiets na verloop van tijd, dat het minder strak wordt en je het dan eigenlijk bij zou moeten houden?
Ik heb expres jouw resultaten afgewacht omdat jij ook zo'n lichte haarkleur hebt :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 16:31

Het slijt, bijwerken moet tussen de 1 a 3 jaar maar als je het 5 jaar niet bijhoudt oid heb je kans dat t volledig weg is het is ook semi-permanent.

Ik ben niet zo van de trends, ik deed vroeger nooit mijn wenkbrauwen, daarna ging ik ze epileren en hadden ze deze vorm maar waren ze te licht naar mijn smaak en ik was dat tekenen zat. Ik blijf dit dan ook gewoon bijhouden, ze zijn perfect zo, niet te en niet te dun, dit siert echt mijn gezicht.

Haha ja lino ik mis hem ook toch wel nu hoor, ff paar dagen andere in die in mijn neus zit omdat mijn nieuwe ringen onderweg zijn maar als ze er deze week niet zijn bestel ik er ff snel 1 ergens anders.

Joolien, deels, op de kale plekken zijn er haartjes toegevoegd, en op andere plekken is het gewoon mijn eigen haar. zal zo ff tekenen.

edit: ze meet je gezicht op, kijkt hoe je gezicht loopt, en zorgt overal voor gelijke afstanden enzo.

Dan tekent ze de rest erbij en in dat stuk tekent ze nog haartjes.
Afbeelding

Zoals de eerste foto zo wordt de kleur, iets lichter nog, taupe/grijs blond. precies zoals mijn haartjes, niet alles hoeft dus gedaan te worden, hoe meer haar jij hebt hoe natuurlijker het resultaat.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 18:09

Ik ben dus wel van trends daarom vind ik het voor mezelf zo eng, maar ze zijn zo prachtig bij jou dat ik het eigenlijk ook wil :) wie weet in de toekomst. Echt super gezet :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 18:15

Het is echt heel mooi geworden Friem! Ben heel benieuwd hoe het er uit ziet straks als het allemaal geheeld is.
Doen ze zoiets met alle haarkleuren? Vind het ook best interessant, maar ben zo bang dat je straks met de verkeerde tint zit :')

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 19:29

Mickeytje ik vind je staplook ook gewoon kunnen voor overdag hoor :j

Avelien, deze look vind ik erg tof bij je! :) ook je haren los doet je veel meer dan vast naar achteren, dit is speelser en opener vind ik persoonlijk.

Ik heb ook weer wat liggen prullen en dit is eruit gekomen:
Afbeelding

Goede foto's van je oog nemen is zo simpel nog niet, ik kijk steeds scheel :+

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 19:43

Mooi Marlon
Vind ze echt super friem.
Hedtig zeg mellanca. Maar hou dr wel van.

Ja in de spiegel en in t echt leek t beter dan de foto.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 20:06

Mweh huilen dit. Heeft de verzending niet overleefd.
Kan ik die andere 3 gewoon met een make-up doekje reinigen of hoe krijg ik die poeder het beste van de rest af?
Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 20:23

Terugsturen?

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 20:30

Hij komt van alie dus niet echt een optie ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 09:31

Vind je oogschaduw kleur heel mooi melanca, maar vind je wimpers raar? Of ligt dat aan mij?

Ik twijfel over m'n onderste wimperrand, of zou dat zijn omdat ik het niet gewend ben?Afbeelding
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:02

Gianti mooie look zo met dat rood !!!
Avelien deze look is ook weer heel mooi, blijf dat zachte mooier voor je gezicht vinden, spreekt echt veel meer <3
MArlon wat een mooie kleur is dat !! Staat heel erg mooi :j
Friem hottie <3 Waarom je septum niet meer ? Wat ontzettend balen van je bestelling :N
Melanca wat een mooie kleurrijke look ! Denk alleen wel dat je wimpers te groot zijn voor je, heb je ook een foto van de hele look ?
LM .... wat ga je vooruit ! Deze laatste look is juist super <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:07

marlonFloris schreef:
Kan ik die andere 3 gewoon met een make-up doekje reinigen of hoe krijg ik die poeder het beste van de rest af?
[ [url=m/rHxoeO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die kapotte... Ik weet niet meer waarmee maar ik dacht met een bepaald soort alcohol krijg je dat weer aan elkaar... Maar hoe precies zal je even moeten googlen!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 11:31

LadyMadonna schreef:
Vind je oogschaduw kleur heel mooi melanca, maar vind je wimpers raar? Of ligt dat aan mij?

Ik twijfel over m'n onderste wimperrand, of zou dat zijn omdat ik het niet gewend ben?[ [url=m/fxE0Ny.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7ikwXv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nee juist leuk zo! Maakt het echt af. Is alleen wel leuk om je hele gezicht te zien met de look :j

marlonFloris schreef:
[ [url=m/rHxoeO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gewoon met een tissue repressen en daarna met beetje alcohol eroverheen als lijm :j

Mondy ik heb hem nog hoor maar mn ring was kapot dus ik heb een staafje in, maar ga toch ff een ring bestellen ik mis hem te erg :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 13:27

Mooi juist LM

Jullie advies weer gevolgd en weer een zachte look

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 13:37

Ladymadonna, de wimpers zijn neppers :)
Mondy, bedoel je te lang in lengte of de strip?
Avelien, erg mooie look weer, fijn zacht en open.

Heb wel een niet erg geweldige foto van de gehele look.

Afbeelding

Ondertussen zijn mijn brows gelukkig ook weer getrimd want hier waren ze best erg :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 13:51

Avelien ...dit is de mooiste look vind ik tot nu toe <3 Zie je hoe je ogen hier veel meer stralen als bij de eerdere looks ,daar leken je ogen al kleiner en harder. ( vind ik dan :D )
Melanca te lang (naar boven zeg maar) Zie ik ook hier :j