Minoes schreef:Ik wil voor het eerst een menstruatiecup proberen. Wie kan mij op weg helpen? Heb me natuurlijk zelf al goed ingelezen!
- stevige bekkenbodemspieren maar erg gevoelig
- ik bloed niet veel
Tampons irriteren me heel erg, alleen de ob mini pro comfort met zo'n glad laagje krijg ik fatsoenlijk in.
Wat raden jullie aan?
Ik vond de claricup erg fijn vanwege de zachtheid, maar door de sterke bekkenbodemspieren bleef ik wel doorlekken. Ik ben uiteindelijk geeindigt bij Beppy, als je mijn post terugleest kan je mij ervaringen lezen.
Amado7 schreef:Nog meer mensen bij wie hij erg diep zit? Als ik hem minder diep doe doet hij best zeer en als ik hem iets verder door duw zit hij goed. Alleen ik krijg hem van zn levensdagen niet goed te pakken. Ben zeker 5 tot 10 minuten bezig voor ik hem er pijnloos uit krijg. Ik kan hem niet pakken met 2 vingers. Ook kan ik hem niet eerst een stukje omlaag trekken aan het stokje want dan kan ik hem nog niet met 2 vingers pakken. Met 1 vingers kom ik ook niet bij de bovenrand.
Ja, gaat bij mij ook altijd erg hoog. Vond het ook lastig eruit halen, want ik kon maar net bij de steeltjes. Altijd problemen met velletjes ertussen.
Met Beppy heb ik dat probleem niet, want die heeft een soort lusje en die moet juist hoog.
Ennuh, ik werk niet voor Beppy. Maar na 2 jaar en 5 cups verder ben ik zielsgelukkig dat ik eindelijk een cup heb die aan alle eisen voldoet en gewoon doet wat die moet doen.