Zondag loop ik 10,5 bij de royal run. Zal met mijn knie en het warme weer geen pr worden denk ik zo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Woensdag ben ik vanwege het weer maar de sportschool in gevlucht. Op de band m'n 20 min gedaan + 45 min krachttraining. Morgen eerst naar de kapper, brokken kopen, naar stal en dan de volgende training._Juudith schreef:Yesh i did it! Ik heb de wedstrijd gelopen en ben zelf erg tevreden! 4 keer een klein stukje gewandeld en op een tijd uitgekomen van 32.59 ik ben blij!
Daan_o hoe ging het bij jou

) en de nodige biertjes gedronken.
Vanmorgen kwart over 9 op mijn blauwe schoentjes de deur uit gegaan en 5.5 km gelopen in 8.7 km per uur incl. 2 trappen, een flinke brug en een aardig stuk over gras. Daarna om half 1 les op het paardekind, om vervolgens op de fiets weer biertjes te gaan drinken bij Foodstock. Ik heb het er maar druk mee. 
Ik was zooooo lekker bezig, maar denk dat ik toch wat voorzichtiger moet zijn. Hoe houden jullie je benen heel / je training gebalanceerd? Of doe ik gewoon toch teveel?

hihi goed hoor !hyawatta schreef:NANOUKIE weer fijn om terug te zijn?
Respect dat je toch bent gaan lopen!
Lekker actief met 6x per week sporten.
Mijn zus heeft wel gelopen, 4,1km in 15.59 met daarmee een eerste plek (echt bizar snel vind ik). Ik was normaliter 3e geworden aan de uitslagen te zien dus jammer. Hopelijk binnenkort een ander wedstrijdje lopen.