Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Binkie_Eline schreef:Zou ik me hier ook mogen melden?
Ik ben Eline, 13 jaar (word eind februari 14) en wil ook graag een gezond lichaam hebben en wat meer conditie opbouwen. Ik ben 1.58 m en ik weeg ongeveer 58 kilo. Mijn gezonde gewicht zit rond de 54 kilo, dus ik zou er ook graag wat af willen hebben. Wat ik normaal gesproken eet:
O: cruesli met magere melk of cornflakes met halfvolle optimel kwark
T: appel of banaan of een ander stuk fruit
L: 3 boterhammen, 2 met kipfilet of kaas, 1 met zoet (appelstroop)
T: handje nootjes of een snack-a-jack
A: aardappels/rijst/pasta, groente en vlees
D: bij de lunch een pakje magere chocomel, ontbijt meestal een beker optimel en tussendoor slimpie limonade
B: ik turn 1 uur in de week, rijd 1 keer paard en ben vooral op de manege. Op school loop ik veel en ik ga overal fietsend naartoe.
Ik ben best kieskeurig qua eten en maak meestal ook niks, maar misschien hebben mensen tips voor mij?
Emmaa_ schreef:Ik heb niet echt cheatdagen, maar wel cheatmaaltijden. Plan die vaak in als ik bijvoorbeeld uit eten ga, of als ik heel erg zin heb in iets dat niet per se in mijn dag past. Vind dat persoonlijk fijner, na een hele dag heb ik vaak moeite met de draad weer oppakken en de volgende ochtend gezond eten, terwijl het met een maaltijd wat beperkter blijft. Dan plan ik zo'n maaltijd verder niet in mijn dag maar eet ik het gewoon als ik er zin in heb, en dan is mijn volgende maaltijd gewoon weer netjes.
Af en toe gewoon prima hoor, vooral om je hoofd er ook gelukkig bij te houden.
loez schreef:Ik ben afgelopen maandag begonnen met bootcamp! Alleen na de fittest al flinke spierpijn in mijn buik.
Gisteren eerste echte les en vooral benen getraind... Krijg de koppeling van de auto net ingeduwd![]()
Verder de suikers (qua drinken) weg aan het laten en betere tussendoortjes aan het pakken ipv kitkat of mars.
Drink ondertussen +- toch gauw anderhalve liter water per dag. Misschien nog net te weinig, maar voorheen dronk ik totaal geen water!
loez schreef:Ik ben nu in Vierlingsbeek begonnen15 minuutjes rijden. Maar ze willen het dalijk ook in Venray opstarten!
krimpenaar schreef:loez schreef:Ik ben nu in Vierlingsbeek begonnen15 minuutjes rijden. Maar ze willen het dalijk ook in Venray opstarten!
Leuk!
Trainen jullie ook nog voor doelen?
Ik inmiddels voor de volgende;
- Eind maart Venloop 5km (moet me nog inschrijven)
- 9 april 1/4e marathon van Rdam (10.5km)
- midden juni Venloop 12km stormbaan![]()
- eind juni KIKA run Rdam (10km)