[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 19:18

astra4 schreef:
HorseRituals, even off topic: Angus de axolotl...briljant! :D

Whahaha dank je wel :D 3 x raden waar ik die naam vandaan heb... :')

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 19:23

Jildau schreef:
Supervixen schreef:
Ik denk al jaren aan een rammstein tattoo (niet het logo), omdat ik daar vanaf ongeveer 1999 fan van ben, maar ik durf het niet aan, een band tattoo.

Snap ik.. Dat heb ik met Coldplay. Zie vaak hele vette bandtattoo's maar durf het zelf niet. :D

Begrijpelijk! Ik heb het gewoon gedaan op een gegeven moment,kan 'n behoorlijke twijfelkont zijn :') wou idd ook niet het hele logo dus heb alleen de bliksemschicht gedaan.
Nog steeds blij mee! Wel vragen waar het voor staat maar dat vind ik juist wel leuk :)

ZiekieLove

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 02:33

Leuk topic zeg, echt slecht dat ik deze nu pas vind!
Ik heb nog geen tattoo's maar wel al jaren mee / over bezig terwijl ik om te beginnen eigenlijk een 'simpele' kleine tattoo wil ad binnenkant van m'n pols, iets waar ik een pootafdrukje van m'n hond en 'n hoefijzer in wil hebben maar wat precies weet ik nog steeds niet aangezien ik heel veel mooi vind hihi
ook wil ik nog een tekst boven m'n borst en 2 kleine orca's achter m'n oor, doel is toch wel om voor de zomer eindelijk de 1e te hebben ☺

Gave dingen komen hier voorbij, ik volg :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:57

Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten, maar ik twijfel nog heel erg tussen 2 teksten. Komen in principe op hetzelfde neer maar de tekst zelf is wel heel anders. Iemand die ik in pb zijn mening mag vragen? :D

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:03

Ja hoor Amira, tuurlijk!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:04

Wauw Gerbenfroh super gaaf!

En ook veel andere mooie tattoo's komen er voorbij hier :)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:18

Jildau schreef:
Supervixen schreef:
Ik denk al jaren aan een rammstein tattoo (niet het logo), omdat ik daar vanaf ongeveer 1999 fan van ben, maar ik durf het niet aan, een band tattoo.

Snap ik.. Dat heb ik met Coldplay. Zie vaak hele vette bandtattoo's maar durf het zelf niet. :D

Mijn eerste tattoo was een band-tattoo, maar wel een kleintje en eentje die niet direct herkenbaar is. Inmiddels luister ik nog zelden naar die muziek, maar het album waar de tatoeage aan gerelateerd is en de betekenis erachter blijven dierbaar.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:26

Amira_ schreef:
Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten, maar ik twijfel nog heel erg tussen 2 teksten. Komen in principe op hetzelfde neer maar de tekst zelf is wel heel anders. Iemand die ik in pb zijn mening mag vragen? :D

Jahoor stuur maar!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:54

Ik ben bij Blackbear geqeest, goeie shop. Persoonlijk vind ik Mandy Denise (On Edge) voor rozen en shading nog steeds een van de betere :)

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:04

Bij mij wordt het een triskele met een mandala er omheen. Heeft voor mij speciale betekenis.
Hij komt op de linker binnenkant van mijn enkel.

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:07

Bandnaam oid zou ik geloof ik ook niet zo snel doen. Maar alleen zo'n logo kan wel mooi zijn.
Het gaat er natuurlijk vooral om dat je hem zelf mooi vind, en dat hij mooi gezet is.
Die van Gerbenfroh is wel iets wat ik heel mooi vind.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 15:41

Ik heb gisteravond antiek tattoo uit Amsterdam een mailtje gestuurd. Maar BlackBear ink blijft toch wel een beetje in mijn hoofd zitten.. Weet iemand hoe de wachttijden daar zijn? Niet dat ik niet wil wachten op een goede tattoo, maar vind bijvoorbeeld heel lang wachten altijd beetje stom :P

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 16:33

@Danique_G: De artist in ansterdam waar ik normaal heen ga is dacht ik ook goed in de stijl die jij wil. daniel Selleck, hij werk in de shop Hollywood Mark.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 16:47

Ik kon bij Blackbear redelijk vlot terecht maar kwam niet uit met mijn eigen schema. Volgens mij niet heel lang :) Zou gewoon even op Facebook contacten.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 21:41

Jildau schreef:
Supervixen schreef:

Ik heb daar ook wel eens aan zitten denken, maar dan van Architects. Ik heb toen bedacht dat als ik dat ooit nog eens doorzet, dat ik dan een afbeelding gebaseerd op mijn favoriete lyrics zou (laten) ontwerpen. Bij mij gaat het wel om een zin die ook echt van toepassing is op mij, dus er zit sowieso al extra betekenis aan dan alleen mijn liefde voor die band of voor muziek in het algemeen.

Het gaat overigens om de tekst "as the sea breeze hits my lungs, it takes me back to where I belong" (dus als iemand nog een geniaal idee voor een ontwerp heeft wat daarbij past... ik ben er na jaren nog steeds niet uit :')).

Kortom, misschien een idee voor als je een bandtattoo wil: iets wat niet direct naar die bepaalde band linkt als je 'm ziet. Dus zeker geen tekst of logo of albumhoes o.i.d. Maar gewoon een mooi plaatje wat gebaseerd is op bepaalde lyrics, bijvoorbeeld.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 22:50

Heb BlackBear ink een fb berichtje gestuurd :D hopelijk heb ik snel antwoord. Ja ik ben ongeduldig :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 22:51

Danique_G schreef:
Heb BlackBear ink een fb berichtje gestuurd :D hopelijk heb ik snel antwoord. Ja ik ben ongeduldig :o

Spannend!

Band tattoos vind ik persoonlijk niet echt iets.. Maar ieder voor zich :)

Ik heb een erg goede tattooshop in Bangkok gecontacteerd en ze wat vragen gesteld met betrekking tot hygiëne en de soort tattoo die ik wil. Kreeg vrij snel respons! Wel een wat kortaf antwoord maar laten we het erop houden dat ze niet allemaal even goed Engels kunnen. :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 22:54

Spirit schreef:
Jildau schreef:

Ik heb daar ook wel eens aan zitten denken, maar dan van Architects. Ik heb toen bedacht dat als ik dat ooit nog eens doorzet, dat ik dan een afbeelding gebaseerd op mijn favoriete lyrics zou (laten) ontwerpen. Bij mij gaat het wel om een zin die ook echt van toepassing is op mij, dus er zit sowieso al extra betekenis aan dan alleen mijn liefde voor die band of voor muziek in het algemeen.

Het gaat overigens om de tekst "as the sea breeze hits my lungs, it takes me back to where I belong" (dus als iemand nog een geniaal idee voor een ontwerp heeft wat daarbij past... ik ben er na jaren nog steeds niet uit :')).

Kortom, misschien een idee voor als je een bandtattoo wil: iets wat niet direct naar die bepaalde band linkt als je 'm ziet. Dus zeker geen tekst of logo of albumhoes o.i.d. Maar gewoon een mooi plaatje wat gebaseerd is op bepaalde lyrics, bijvoorbeeld.

Ik weet niet meer wie het is, maar iemand in één van de vorige topics had een tattoo laten zetten met de lyrics van Young Guns, gezet in het handschrift van de zanger. Was een erg vet idee, ze heeft Gustav (zanger) het na een concert zelf laten uitschrijven op een stukje papier en heeft het dan zo laten tattooëren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 23:35

Weet iemand hoe het met Amanda van Precious Ink gaat? Op d'r site staat dat ze rond februari weer gaat werken ivm zwangerschap en verhuizing. Ben toch wel benieuwd of de kleine er al is! En bovendien zit ik met smart op een mailtje terug te wachten O:)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 00:22

Yasmine schreef:
Ik weet niet meer wie het is, maar iemand in één van de vorige topics had een tattoo laten zetten met de lyrics van Young Guns, gezet in het handschrift van de zanger. Was een erg vet idee, ze heeft Gustav (zanger) het na een concert zelf laten uitschrijven op een stukje papier en heeft het dan zo laten tattooëren.

Ja, die had ik gezien inderdaad! Maar ik wil zelf dus juist geen letterlijke tekst. :D

langua

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:04

Ik heb een band tattoo :D

Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:07

En ook nog van een geweldige band, i like! :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:14

Shame on me, welke band? :oo