astra4 schreef:HorseRituals, even off topic: Angus de axolotl...briljant!
Whahaha dank je wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Supervixen schreef:Ik denk al jaren aan een rammstein tattoo (niet het logo), omdat ik daar vanaf ongeveer 1999 fan van ben, maar ik durf het niet aan, een band tattoo.
Snap ik.. Dat heb ik met Coldplay. Zie vaak hele vette bandtattoo's maar durf het zelf niet.
Jildau schreef:Supervixen schreef:Ik denk al jaren aan een rammstein tattoo (niet het logo), omdat ik daar vanaf ongeveer 1999 fan van ben, maar ik durf het niet aan, een band tattoo.
Snap ik.. Dat heb ik met Coldplay. Zie vaak hele vette bandtattoo's maar durf het zelf niet.
Danique_G schreef:Heb BlackBear ink een fb berichtje gestuurdhopelijk heb ik snel antwoord. Ja ik ben ongeduldig
Spirit schreef:Jildau schreef:Snap ik.. Dat heb ik met Coldplay. Zie vaak hele vette bandtattoo's maar durf het zelf niet.
Ik heb daar ook wel eens aan zitten denken, maar dan van Architects. Ik heb toen bedacht dat als ik dat ooit nog eens doorzet, dat ik dan een afbeelding gebaseerd op mijn favoriete lyrics zou (laten) ontwerpen. Bij mij gaat het wel om een zin die ook echt van toepassing is op mij, dus er zit sowieso al extra betekenis aan dan alleen mijn liefde voor die band of voor muziek in het algemeen.
Het gaat overigens om de tekst "as the sea breeze hits my lungs, it takes me back to where I belong" (dus als iemand nog een geniaal idee voor een ontwerp heeft wat daarbij past... ik ben er na jaren nog steeds niet uit).
Kortom, misschien een idee voor als je een bandtattoo wil: iets wat niet direct naar die bepaalde band linkt als je 'm ziet. Dus zeker geen tekst of logo of albumhoes o.i.d. Maar gewoon een mooi plaatje wat gebaseerd is op bepaalde lyrics, bijvoorbeeld.
Yasmine schreef:Ik weet niet meer wie het is, maar iemand in één van de vorige topics had een tattoo laten zetten met de lyrics van Young Guns, gezet in het handschrift van de zanger. Was een erg vet idee, ze heeft Gustav (zanger) het na een concert zelf laten uitschrijven op een stukje papier en heeft het dan zo laten tattooëren.