CarpeDiem schreef:Heb je al een seconde opinion gehad van een groter ( beter) ziekenhuis? Misschien dat daar een arts zit doe wel iets voor je kan betekenen. ...
Veel plezier bij je paard morgen. Lijkt me afschuwelijk dat er een ander op zit. Maar als je haar daarna ff kan uitstappen zou wel geweldig voor je zijn!
Als we second opinion doen gaan we sowieso naar academisch ziekenhuis, maar niet naar Maastricht. Denk Nijmegen, maar misschien dat we t maar via de verzekering doen... UMCG en AMC schijnen ook goed te zijn, maar dat is wel erg ver. Nijmegen ook hele goede dingen over gevonden.
Dat terwijl Tilburg eigenlijk ziekenhuis is voor hersenen... Op zich eigenlijk ook altijd wel heel tevreden, wel eens wat knelpunten maar dat is overal.
Ja, zou zo graag gewoon zelf op stappen en weg rijden! Maar goed, dat zit er nu niet in. Meisje wat nu af en toe er op gaat rijd overigens heel fijn en vriendelijk. Ook beetje hetzelfde zoals ik doe (deed...), misschien zij nog wat liever hihi. Dus ik ben er wel onwijs blij mee! Er wordt ook heel goed gekeken en geluisterd, dus paardje heeft niets te klagen. Ze wordt ook maar maximaal 10 min gereden/gelongeerd en ook maar zo'n 2/3 keer in de week. Verder lekker tutten en mag ze buiten spelen (wei of paddock, afhankelijk hoe nat de wei is). Ze lijkt t werken wel echt heel leuk te vinden! Dus dat zorgt er voor dat ik er echt wel van kan genieten, ook al kan ik t zelf niet. Sta als een trotse pauw naast de kant te glunderen, haha. Die big smile is dan ook niet meer van m'n gezicht af te slaan.