Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Ja klopt alleen zullen we nu niet heel veel samen gaan. Hij werkt als beveiliger in het OV dus heel veel wisseldiensten. Maar ik dacht ja lekker. Loopt hij er straks helemaal strak bij en ik als een slappe vaatdoek, haha!
. Daarbij houd ik ook wel van een wijntje in het weekend.
Ik heb wel een eigen paard, maar ik rijd alleen in het weekend, omdat ik op kamers zit. Maar toen ik nog wel volledig thuis woonde kon ik het prima combineren, maar dat was meer omdat ik toen toch 'tijd zat' had.
echt te erg hoe ik laatste tijd eet...
. Ik heb echt een verschrikkelijk snaai weekend. Vrijdag jarig en savonds visite dus taart, nootjes en toastjes en alcohol. Zaterdag zijn mijn broer, schoonzus en neefjes nog langs geweest dus weer taart. Savonds uit eten geweest. En had iets teveel chips enzo ingekocht vrijdag. Wanneer vriend en ik wéten dat het in huis is moet het ook op. Dus net weer chips gegeten.
even doorbijten voor de motivatie.
en vorige week 0.8 kg afgevallen! Trots op mezelf en dit is motivatie om door te gaan!
Ik heb inderdaad ook het advies gekregen om kracht en stabiliteit te verhogen om daarmee hopelijk de klachten te verminderen. Ga nu ook nog even lekker de sportzaal in om nog wat oefeningen te doen.
heel langzaamaan verbeterd het iets, maar het kan maanden duren. danielle_x schreef:suc6!
Wat voor oefeningen doe jij zowel om de knie sterker te maken?
_lauraaa_ schreef:Hier ook knieën die niet meewerken. Doordat ik al vanaf dat ik klein ben scheve enkels heb zijn ook mijn knieën scheef gaan groeien. Ik was als kind zijnde te eigenwijs om steunzolen te dragen. Helaas heb ik daar nu veel last van. Ik kijk per dag wat ik aankan. Meestal heb ik pijn tijdens de squats. Die doe ik dan iets minder diep.