Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:29

Het valt ook niet super op, alleen dat ik onderin veel meer donker (bruin) heb en overal tussendoor rode strengen. Alleen hadden die meer/dikker mogen zijn. Dus het is allemaal erg subtiel. Daarom wil ik ook weer wat anders :D

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:31

Denken jullie dat die highlights van die foto die ik net gepost heb ook mooi staan bij een bleek huidje?
Want ik ben best wel wit, ik vind highlights juist altijd mooi wanneer mensen een gebruind huidje hebben.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:32

Nederlands is ook raar hoor... Ondanks dat ik alleen met mijn stiefmoeder&stiefbroertje en in de Engelse les Engels praat, vind ik Engels een veel prettigere taal om te spreken/naar te luisteren. De woorden komen ook makkelijker in me op dan de Nederlandse woorden :+

adecuada, mij staat het niet. Maar ik ben een uitzondering op de regel. Meestal staat het mensen met een bleek huidje erg mooi! Anders gewoon eens aan de kapper vragen?

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:36

Ben jij tweetalig opgevoed Dan? :) (en is een van de ouders Dan Engels of is het 'zomaar')? Ik kan aardig nederlands typen, maar heb een behoorlijk Engels accent als ik het spreek, dus dat doe ik sowieso liever niet :') maar ja het is niet echt mijn favourite taal zegmaar :D

ik vind het vaak erg mooi bij mensen met een licht huidje, moet je de kapper even naar de juiste kleurtonen vragen :j

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:40

Neen, mijn vader heeft een nieuwe relatie met een Hongaarse vrouw (zij spreekt geen Nederlands en andersom, hun beiden spreken dus Engels. Evenals mijn stiefbroer). Heb altijd al wat met Engeland gehad, ga er graag naartoe en volg nu het hogere niveau op school. Haha dat het niet je favoriete taal is kan ik wel begrijpen! Van je typen kan ik niks Engels halen hoor :j.
Ben wel een tikkie boel jaloers dat je zo lekker in Engeland woont -O-

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:44

Ohja dat kan natuurlijk ook :D wel goed voor je Engels :j
ik moet soms heel Lang nadenken over woorden, maar dat kan gelukkig als je typt :D mijn ouders wonen allebei in Nederland, (mama is wel British) maar ik ben op mijn 8e naar kostschool gegaan, en daarna naar university, daar verliefd geworden en toen hier blijven plakken :') ik vind nl wel leuk voor vakantie trouwens, tis echt een brilliant land :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:46

Nouja, heel goed voor mijn Engels zijn hun niet :+. Het rammelt aan alle kanten, maar dat schaaf je gelukkig snel bij! Vind het heerlijk dat ik nu zo Engels kan ratelen, soms praat ik ook een halve zin Engels omdat ik niet op de Nederlandse stukken kom :').
Wel super tof dat je daar dan bent blijven plakken! Wat vind vriendlief van Nl? Mis je de kroketten niet := ? Alhoewel, je krijgt er veel leuke make-up merken voor terug :j

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:54

Haha ja, Engels went snel :j

vriendlief vind Nederland ge-wel-dig hahaha hij is verslaafd aan hemaworst, dus die bestellen we tegenwoordig (net als kroketten en andere nederlandse dingen :D) ik moet zeggen dat ik t engelse eten Meer mis als ik in nl ben Dan Andersom (nederlandse thee is echt VIES :'))
En naast leuke make up merken krijg ik er ook heel veel gave kleding voor terug, en andere toffe dingen :j

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:57

Haha geniaal! Kent hij het Hema-worst liedje ook :')? Lijkt me wel grappig om iemand met een flink Engels accent dat te zien zingen :=
Als ik in Engeland ben maar eens thee pakken dan in een goeie winkel, nog niet gedaan :=. Foei..
Pff wel gaaf hoor, al die extra merken... Denk dat je niet veel mist van Nederland als ik het zo hoor!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 23:58

Over haarkleuren, ik vind het er wel altijd heel gaaf uitzien die verschillende kleuren in je haar. Alleen ik ben echt een schijterd, ben bang dat me haar dan kapot gaat :')

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:00

Welk hemaworst liedje, is er een hemaworst liedje?? *\o/*
neem Yorkshire tea, Yorkshire tea is echt heel. Erg. Fijn. :j <3
en nee klopt, ik mis zo af en toe mijn ouders wel, maarja daar raak je aan gewend :) en mijn Chihuahua baby, maar die vliegt binnenkort ook weer over :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:01

Selena (hoi trouwens :D ) dat hangt volledig af van het soort verf dat je gebruikt. En tegenwoordig is eigenlijk alleen blonderen nog slecht omdat je dan eerst moet ontkleuren en dat vraagt chemische behandeling.
Maar gewoon een kleur doet eigenlijk niet veel kwaad.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:03

Yorkshire tea, die drinkt Essie ook altijd toch? En de Chai :D
Ik ken hem idd niet, maar ben wel een thee drinker. English Breakfast, Earl Grey en diverse mixen. En gewone hollandse Engelse melange :P

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:04

Hee! Blonderen word hem sowieso niet. Misschien ga ik het in de vakantie kleuren, als het er dan erg uitziet kan ik nog snel naar me eigen kleur :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:07

Eh en nu zit ik toevallig aan een biologische fairtrade rooibosthee :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:08

Selena gewoon doen (zeg ik dan :)) )

Ik taai af, trusten!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:09

Mijn haarkleur is al 3 keer door een 3 verschillende kapsters verpest, vandaar ben ik erg huiverig als het om kappers en haar verven gaat!
De eerste deed dat door het mahoni te verven, terwijl ik zei dat ik het absoluut geen rood(tint) wou hebben en de andere deed dat door het zwart te verven toen ik zei dat ik gewoon mijn eigen haarkleur wou, om mijn grijze haartjes te dekken.. En weer een ander had mij ombre hair aangepraat, dus liep ik met half dood haar in de punten.. :')

Ik heb trouwens ook veel roodpigmenten in mijn eigen haarkleur, ondanks dat mijn haarkleur donkerbruin is, dus haarverf kan bij mij al snel rood uitslaan of een rode gloed krijgen.

Volgens mij heb ik gewoon lastig haar. :+

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:09

Kleuren is tegenwoordig niet Meer zo schadelijk hoor Selena :) maar nu ben ik wel nieuwschierig welke kleur je wil :j

ik vergeet altijd wie welke thee drinkt tbh :') ik vind de biologische groene thee van marks en specs trouwens ook lekker, en de chai tea van de costa :j

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:10

Ik ben echt al 3 jaar ofzo niet Meer naar de kapper geweest, ik vind ze nooit zo leuk :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:11

Wow dat is wel erg adecuada! Maar dan luisteren ze ook gewoon niet dus :=
Ik wil vaak zelfs meer dan de kapper. Wat eraf moet aan lengte en nu had het dus veel opvallender gemogen dan de kapper heeft gedaan. Is me te braafjes :o Wil meer rood :P En daarna dus weer juist bruin. Tja :D

Maar hoe heb je het nu dan?

Oja ik ging afsluiten... :evaw:
Laatst bijgewerkt door Djilna op 13-11-14 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:11

Jullie moeten me dan wel even moed in praten en dan zit ik er wel over na te denken om het te doen.

Slaaplekker!

Edit: Ik wil iets bruiner dan mijn kleur of juist weer iets lichter. Ik ga nog niet gelijk gekke kleuren erin gooien :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:12

Ik knip eens per 1,5 a 2 jaar en verven nu dus voor het eerst laten doen :P

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:14

Iets bruiner is gezonder voor je haar vaak :j je kan altijd eerst zo'n spoeling proberen die je er na 10 was beurten uitwast :D

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:15

Dat is ook nog wel een goed idee :j

Ik ga slapen, trusten!

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 00:16

Ohja tis bij jullie alweer kwart over 11 :D slaap lekker!