[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neroo

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:43

Dames vraag. Joy zei dat ik tot en met maandag folie erop moet doen. Maar iedereen hier in de omgeving zegt nee man, da is maar paar uur. Da gaat broeien en zweten.

Nu ben ik beetje in dubio wat ik moet doen. Wat zeggen jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:46

Is hier al eerder een 'discussie' over geweest geloof ik. Joy zegt idd dat je het er een paar dagen om moet laten zitten omdat hij dan mooier zou genezen, ik ben niet bij haar geweest maar heb mijn folie er naar een uur of twee (op aanraden van de artist) afgehaald. Ik behandel het als een open wond, en ik laat mijn open wonden ook luchten ipv ze af te dekken met een pleister. Gewoon de eerste dagen goed opletten dat je het veel insmeert en dat je het goed schoon houdt. Als jij je er prettiger bij voelt om het advies van je artist op te volgen moet je dat natuurlijk vooral doen!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:46

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:52

Hoe laat je een schaafwond helen? Dek je die ook af met folie? Zo nee, dan ook op de tattoo niet. Want bdat is net zo goed een schaafwond..

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:56

Ja en vooral met dit weer, is gewoon zweten. Jullie zeggen dus eraf halen en wat vaker insmeren dan?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:24

Ik heb mijn nieuwe tattoo woensdag laten zetten, heb tot vandaag elke dag en nacht folie op gedaan.

Ik las laatst ergens dat als je een schaafwond laat genezen er korstjes op komen.
Als je er langer folie op hou komen er eigenlijk weinig tot geen korstjes op (tenminste bij mij niet).
Hierdoor zou hij beter/mooier genezen..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:32

Ik heb ook 3 dagen bijna fulltime folie er op gehad (werken in stoffige omfeving) en idd geen korstje gezien op mijn tattoo. Ook totaal geen jeuk gehad :n enkel voor en na t douchen t folie er n poosje af gehad.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:19

Ik heb mijn tattoo op donderdag laten zetten (ook bij Joy) en heb de folie er tot vrijdagavond op laten zitten. (Met opnieuw verversen). Ook i.v.m. mijn werk waarbij ik een wit uniform draag en de inkt eerst nogal afgaf. Daarna aan de lucht laten drogen en vaak insmeren. Nooit last gehad van korstjes o.i.d.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:28

Ik heb de folie er ook 2 dagen op laten zetten. De artiest in Londen raadde 2 weken aan, dat vond ik een beetje veel :=

Weten jullie een goede artiest voor mijn Simba? Het liefst eentje zonder zo'n bizar lange wachtlijst.. :D En mijn vriend wil de rest van z'n arm ook laten doen met allemaal zee en waterdingen, dus als hij daar ook terecht kan, zou dat awesome zijn. Zijn stijl is in ieder geval met veel kleur en diepte, geen old-school of Chinees ofzo...

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:10

Afbeelding :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:11

O wauw :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:16

TessaVB schreef:
Ik heb de folie er ook 2 dagen op laten zetten. De artiest in Londen raadde 2 weken aan, dat vond ik een beetje veel :=

Weten jullie een goede artiest voor mijn Simba? Het liefst eentje zonder zo'n bizar lange wachtlijst.. :D En mijn vriend wil de rest van z'n arm ook laten doen met allemaal zee en waterdingen, dus als hij daar ook terecht kan, zou dat awesome zijn. Zijn stijl is in ieder geval met veel kleur en diepte, geen old-school of Chinees ofzo...

Ik zie dat je in Breukelen woont, ik ben zelf naar Bodycult in Utrecht op de bakkerstraat geweest en echt super tevreden over. Hele aardige mensen, je kan voor niet al te grote tattoos eigenlijk altijd binnen een week terecht en ze zijn super secuur

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:30

TessaVB schreef:

Ik denk dat ik vaak wel bijna aan de 2 weken kom.
Vind het altijd zo akelig dat als ik er wat op smeer m'n kleding er vaak een beetje aan gaat zitten plakken. xD

Maar naar zo iemand waar jij naar zoek wil ik ook wel :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:35

2 weken :oo ? Ik zou helemaal gek worden denk ik!
Ik heb 'm er denk ik 2 uurtjes later afgehaald, wel eerste 2 nachten een oud (wel schoon natuurlijk) laken op mn bed gelegd die ik daarna heb weggegooid. Eerste dag erna had ik ook wel vlekken op een shirt, maar dat was het enige. Kon niet wachten om die folie eraf te trekken, vond het echt helemaal niks. Smeer sowieso 's avonds, verder ligt het eraan of iemand op het werk zin en tijd heeft. Zonder vind ik wat lekkerder voelen, die bepanthen plakt na het smeren toch wel wat. Geen korstjes, alleen jeuk het eerste weekend toen-ie ging vervellen.

Wow, die HK is ehm.. apart :)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:46

Hahah ja ik word dus helemaal gek als m'n kleding eraan gaat plakken enzovoort :P.
Nu gaan er ook geen lange haren van me aan plakken enzo xD

kuupie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:47

100 pagina's alweer *\o/*
Komt weer veel moois voorbij
Al is die hello kitty (of moet ik jezus zeggen?) Wel heeeeel apart :=

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:53

Ik wil de handtekeningen van mijn ouders maar waar?? Links zij al van broekband tot oksel vlinders onderarm links een grote kroon en 4 ijzers. Iemand een foto van handtekening tattoo?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 23:53

Stiekem vind ik hem best wel grappig, zou er alleen niet aan moeten denken om zoiets op mijn lichaam te zetten.

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:41

Cyella schreef:
Ik had vannacht gedroomd dat ik mijn tattoo had laten zetten en dat hij helemaal mislukt was, gelukkig heb ik het volste vertrouwen in Amanda :+

Een deze dagen moet het ontwerp binnen komen, ben benieuwd!

Haha zo'n droom had ik ook gehad een dag voordat ik het liet zetten. Ik droomde dat ze een heel ander woord hadden getatoeëerd!

Bij deze ook nog de foto van mijn tatoeage van 7cm (2 weken na het zetten) op mijn zij.

Afbeelding

(Meer foto's en filmpjes staan op mijn website datblondje.nl/liefde-voor-de-love-tattoo/)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:43

TessJS schreef:
Cyella schreef:
Ik had vannacht gedroomd dat ik mijn tattoo had laten zetten en dat hij helemaal mislukt was, gelukkig heb ik het volste vertrouwen in Amanda :+

Een deze dagen moet het ontwerp binnen komen, ben benieuwd!

Haha zo'n droom had ik ook gehad een dag voordat ik het liet zetten. Ik droomde dat ze een heel ander woord hadden getatoeëerd!

Bij deze ook nog de foto van mijn tatoeage van 7cm (2 weken na het zetten)

[ Afbeelding ]

Hahaha, erg he! :Y)

Is mooi gelukt hoor! Welk woord was dan in je dromen gezet? :=

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:32

@Cyella, haha o god, volgens mij was dat iets van 'empowerment'... Echt een random Engels woord! :-p

Gelukkig plakken die artists altijd eerst even het ontwerp op je die je altijd kan wijzigen voordat ze de naald in je huid zetten. Dus sowieso no stress! :D

Mijn camera is btw niet optimaal, dus de tatoeage ziet er op een foto een beetje wazig uit.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:12

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 18:24

Heel gaaf neroo !!!! Lijkt een beetje op mijn laatste (het idee)

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:01

Zit na te denken over een volgende tattoo, waarschijnlijk pas over een jaar of 2. Maar ik wil wel een beetje oriënteren op een artist. Ik wil graag een zonnebloem die mooi geel is (geen zwart/wit dus) en heel realistisch is. Is er iemand die daar een gave artist voor weet? Hoeft niet perse in Nederland, wil absoluut niet besparen op een tattoo dus ben best bereid daar Europa door te gaan.

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:22

Ik mag 4 september weer :D (direct ontwerp fine tunen en zetten)

Sleeve wacht ik nog even mee, voor de mensen die dat nog weten :))