Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessaVB schreef:Ik heb de folie er ook 2 dagen op laten zetten. De artiest in Londen raadde 2 weken aan, dat vond ik een beetje veel
Weten jullie een goede artiest voor mijn Simba? Het liefst eentje zonder zo'n bizar lange wachtlijst..En mijn vriend wil de rest van z'n arm ook laten doen met allemaal zee en waterdingen, dus als hij daar ook terecht kan, zou dat awesome zijn. Zijn stijl is in ieder geval met veel kleur en diepte, geen old-school of Chinees ofzo...
TessaVB schreef:Ik heb de folie er ook 2 dagen op laten zetten. De artiest in Londen raadde 2 weken aan, dat vond ik een beetje veel
Weten jullie een goede artiest voor mijn Simba? Het liefst eentje zonder zo'n bizar lange wachtlijst..En mijn vriend wil de rest van z'n arm ook laten doen met allemaal zee en waterdingen, dus als hij daar ook terecht kan, zou dat awesome zijn. Zijn stijl is in ieder geval met veel kleur en diepte, geen old-school of Chinees ofzo...
Cyella schreef:Ik had vannacht gedroomd dat ik mijn tattoo had laten zetten en dat hij helemaal mislukt was, gelukkig heb ik het volste vertrouwen in Amanda![]()
Een deze dagen moet het ontwerp binnen komen, ben benieuwd!
TessJS schreef:Cyella schreef:Ik had vannacht gedroomd dat ik mijn tattoo had laten zetten en dat hij helemaal mislukt was, gelukkig heb ik het volste vertrouwen in Amanda![]()
Een deze dagen moet het ontwerp binnen komen, ben benieuwd!
Haha zo'n droom had ik ook gehad een dag voordat ik het liet zetten. Ik droomde dat ze een heel ander woord hadden getatoeëerd!
Bij deze ook nog de foto van mijn tatoeage van 7cm (2 weken na het zetten)
[ Afbeelding ]