Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifeofmarit schreef:Wat eten jullie zo op en dag? Tellen jullie ook de calorien enz?
phormicola schreef:Ik weet wat ik hierna ga doen! Body Revolution.
Zijn wel 2 workouts per dag, maar ik kan alvast oefenen met de Shred + Yoga.
Je hebt bij dit programma 1 rustdag, dat is ook erg fijn. De workouts zijn zeer divers en het programma is 90 dagen lang. Klinkt perfect zo vlak voor de zomer
Nu nog hopen dat er mensen met me mee gaan doen
phormicola schreef:Ik weet wat ik hierna ga doen! Body Revolution.
Zijn wel 2 workouts per dag, maar ik kan alvast oefenen met de Shred + Yoga.
Je hebt bij dit programma 1 rustdag, dat is ook erg fijn. De workouts zijn zeer divers en het programma is 90 dagen lang. Klinkt perfect zo vlak voor de zomer
Nu nog hopen dat er mensen met me mee gaan doen
phormicola schreef:Ik ga niet zeggen dat het moeilijk wordt kwa tijd, maar het is tijd dat ik na 27 jaar eindelijk eens een strak lichaam ga hebbenDaarna mag ik zwanger worden
Raponsje schreef:phormicola schreef:Ik ga niet zeggen dat het moeilijk wordt kwa tijd, maar het is tijd dat ik na 27 jaar eindelijk eens een strak lichaam ga hebbenDaarna mag ik zwanger worden
Ik heb op dit moment het idee dat een afhaal chineesje beter was geweest voor mijn lichamelijke gesteldheid in plaats van deze doe het zelf baby.![]()
Ik ben echt waardeloos op dit moment voor jullie, het enige waar ik interesse in heb is een soort van vrieskast waar ik kan liggen tot de 9 maanden voorbij zijn.