Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twist1991

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:23

OHH MAN, ik haat level 2 _-:( Het ging echt super slecht vandaag! Ik hoop dat het morgen wat beter gaat. Ik heb echt een shred-dipje..

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:24

Mijn gezonde dag is een beetje in de soep gelopen.. Papa kwam net thuis met kibbeling! Probeer het hier bij te houden :=

yoga meltdown klinkt goed...

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:30

Loesss schreef:
Jeeeej het ging goed met mijn brakke koppie!

Voel me nu zelfs bakken beter! Heerlijk!!! Voelt toch goed na die chips en mars. Bah!

Goed zo! *\o/*

Ik heb ook 4 bonbons gehad, en daarna dus Geshred en Yoga gedaan. En had hoofdpijn, en voel me nu weer kiplekker.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:33

Ik weet wat ik hierna ga doen! Body Revolution.
Zijn wel 2 workouts per dag, maar ik kan alvast oefenen met de Shred + Yoga.

Je hebt bij dit programma 1 rustdag, dat is ook erg fijn. De workouts zijn zeer divers en het programma is 90 dagen lang. Klinkt perfect zo vlak voor de zomer :))

Nu nog hopen dat er mensen met me mee gaan doen :Y)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:34

van wie is body revolution? en hoelang zijn de workouts ?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:34

Oh, die yoga en body revolution ga ik ook eens bekijken!

Ik sla vandaag lekker over, vanmorgen erg vroeg eruit om te jureren, vanmiddag paard gedaan in de kou en lig nu eindelijk op de bank. Moet de 2e dag level 2 gaan doen en als ik nu nog ga vind ik er te kort tussen zitten met morgenochtend :j. Dus ik mag van mezelf lekker spijbelen :Y)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:36

lifeofmarit schreef:
Wat eten jullie zo op en dag? Tellen jullie ook de calorien enz?

Ik houd punten bij via WW en vul ook meteen de caloriechecker in. Elke dag weer. Meer om te kijken of ik alle voedingsstoffen binnen krijg. Qua calorieën zit ik altijd ver onder wat ik zou 'moeten' eten. Maar voor mijn doen eet ik vrij veel.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:36

phormicola schreef:

Je hebt bij dit programma 1 rustdag, dat is ook erg fijn. De workouts zijn zeer divers en het programma is 90 dagen lang. Klinkt perfect zo vlak voor de zomer :))

2 keer per dag? Ik ga dat echt niet redden icm stage!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:37

Kibbeling is toch juist redelijk goed? Nouja, behalve dan het vette gebakken gedeelte, maar denk dat je beter kibbeling kan eten dan een worst ofzo? Dat maak ik mezelf altijd maar wijs :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:37

Mri schreef:

Ook van Jillian. 30 minuten (iets meer of minder) per video.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:38

Oh en stoer Phor! Ik heb echt geen tijd om twee workouts per dag te doen, maar lijkt me wel heeel effectief! Mijn aandachtsspanne is ook te beperkt om iets 90 dagen vol te houden denk ik.. :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:39

phormicola schreef:

Hoe lang duren die workouts dan? Ik ga nu eerst sowieso Ripped in 30 doen en dan Killer buns en tighs, misschien is deze wel leuk voor erna om naar de zomer toe te werken. Alleen 90 dagen lijkt me wel lang. :=

Heb net dag 16 erop (gister overgeslagen) en wou eigenlijk vandaag 2x om het in te halen maar kan denk ik beter morgenochtend en dan morgenavond anders zit er nu te weinig tijd tussen. Ik begin die plankposities ook vreselijk te vinden en zweette meer dan de andere dagen. := Maar merk wel dat ik het beter volhoud, vooral die laatste kracht, cardio en buikspier.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:39

phormicola schreef:
Mri schreef:

Ook van Jillian. 30 minuten (iets meer of minder) per video.

Oh dat vind ik wel een beetje veel om 2 keer per dag te doen. En heb ook geen zin om me 2 keer te douchen. :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:43

Ik ga niet zeggen dat het moeilijk wordt kwa tijd, maar het is tijd dat ik na 27 jaar eindelijk eens een strak lichaam ga hebben :') Daarna mag ik zwanger worden _O-

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:44

Body Revolution klinkt goed. Lekker 30 minuten per dag, maar € 130,- :oo .

Edit: Raponsje: Welke dvd's kon jij ook al weer bestellen en voor welk bedrag?
Laatst bijgewerkt door Estera op 20-01-13 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:45

Nou, ik heb net de eetmeter ingevuld, maar volgens mij klopt die niet helemaal.
Die zegt dat een geroosterde boterham maar 34 kcal heeft :? Een boterham heeft toch echt wel meer calorieen? En hij zegt dat een volkoren knackebrod 34 calorieen heeft, terwijl op het pak 66 calorieen staat :\ Dus die vertrouw ik niet helemaal. En hij zegt dat ik 2100 calorieen nodig heb om mijn gewicht te behouden terwijl ik weet dat ik hiervan gewoon aankom! De eetmeter is zo'n online programma van voedingscentrum, maar ik vertrouw het niet helemaal.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:45

phormicola schreef:
Ik ga niet zeggen dat het moeilijk wordt kwa tijd, maar het is tijd dat ik na 27 jaar eindelijk eens een strak lichaam ga hebben :') Daarna mag ik zwanger worden _O-

Ik heb op dit moment het idee dat een afhaal chineesje beter was geweest voor mijn lichamelijke gesteldheid in plaats van deze doe het zelf baby. :')

Ik ben echt waardeloos op dit moment voor jullie, het enige waar ik interesse in heb is een soort van vrieskast waar ik kan liggen tot de 9 maanden voorbij zijn.

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:46

Raponsje schreef:
phormicola schreef:

Ik heb op dit moment het idee dat een afhaal chineesje beter was geweest voor mijn lichamelijke gesteldheid in plaats van deze doe het zelf baby. :')

Ik ben echt waardeloos op dit moment voor jullie, het enige waar ik interesse in heb is een soort van vrieskast waar ik kan liggen tot de 9 maanden voorbij zijn.

Balen dat het zo zwaar valt! :(:) Ik hoop dat het over een paar weken beter is :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:47

Heb je het zo zwaar? :(:) Waar heb je allemaal last van? Hoe lang ben je eigen zwanger Rapons?
Hoop dat die vervelende kwaaltjes wat afnemen en dat alles wat draaglijker voor je wordt!

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:49

Haha sorry Raponsje ik heb wel medelijden met je hoor :(:) maar ik moest hardop lachen met die vrieskast. :') Waardeloos ben je niet, mental coaching is altijd welkom :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:50

Och meis, ik hoop dat je zwangerschap snel helemaal fantastisch voor je gaat worden! Even door deze rotperiode heen en daarna hopelijk een roze wolkje :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:53

Gewoon een soort dracula vrieskast, maak me maar wakker als ik het eruit moet persen.

Ik ben nu 9.5 weken zwanger.
Ben echt non stop kots misselijk en gooi dus ook alles ook steeds weer er uit.
Flinke buik krampen en ik lust gewoon ook echt helemaal niets meer.

De enige reden om mijn bed uit te komen is om weer op de bank verder te slapen, meer energie heb ik niet.

Waarschijnlijk is het zo'n grote klap omdat ik normaal energie voor 10 heb en me kiplekker voel.
Maar ik heb dinsdag tot even naar de dokter om te kijken of alles wel goed is.

Phor: Ik hoop ook dat de misselijkheid en pijn snel afneemt.
Dan kan ik elke dag voor de spiegel staan om te kijken of er al iets groeit.
Vind zwangere buiken namelijk supermooi en hoewel ik mezelf nog niet voor kan stellen met een baby buik zie ik er wel naar uit.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:57

Wat lijkt me dat vreselijk om je de hele dag misselijk te voelen. Ik hoop dat dat snel over gaat Raponsje.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:57

Blegh. Dat klinkt echt vreselijk. Voor mij al een reden om niet zwanger te worden. Wat een ellende.. :(:) Een keertje flinke buikgriep is te overzien, maar 9 maanden. -O- Hoop echt dat het snel wat beter met je gaat! Take care en zorg goed voor jezelf, niks forceren he! :(:)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 18:58

Het is geen buikgriep gevoel gelukkig, maar het voelt alsof er een menstruatie met 8 liter bloed op het punt staat om door te breken.
Een beetje dat idee van the shining met die lift.

Verder zal ik jullie hier weer digitale zweepslagen komen geven en helpen.
Maar jullie gaan zo hard!