[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 21:31

Waar kopen jullie die quinoa en naar wat smaakt het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 22:35

NAtuurwinkel of bij de Jumbo zelfs, misschien zelfs bij de Ah wel.. ik vind het niet lekker, vind de textuur vies :=

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 22:44

Waar moet ik dat quinoa mee vergelijken, en heeft het nog een speciale functie?
Heb vandaag omega 3 capsules gehaald, vond ze vrij duur...
Had geen tijd om spelbrood te halen komt zondag wel:)
Wel vanochtend gesport en onwijze spierbilpijn!!
Nu lekker aan een banaantje en kop thee met stevia zoetje!

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 23:59

@ bonjoy..
Heerlijk is dat he je oude kleren weer aan kunnen of beter passen!
Ik had van mijn vorige keer al keiveel wat te groot was of wat ik paste.. dat pas ik nu weer ruim..
wel balen straks heb ik niks meer haha! heb nou n paard gekocht komt als t goed is volgend weekend.. had nog 3 rijbroeken dacht is voorlopig genoeg maar ik moet er denk binnenkort toch maar aan geloven hihi!

en waarom ik in t ziekenhuis lag.. mijn darmen waren helemaal totaal vast gelopen.. heb dat als klein kind veel gehad tot mn 16e medicijnen voor gebruikt.. maar mocht ik eindelijk mee stoppen..
Toen begon ik met cambridge ging nog goed en toen de reepjes.. was al 3 weken niet naar de wc geweest om t maar netjes te zeggen.. en toen kon ik ineens niet meer lopen en zitten van de pijn moest ik naar huisartsenpost die wilden chirurg derbij halen.. maar mama zei ja komt wel goed zonder.. en na 4 dagen in t ziekenhuis en 8 liter laxeermiddel verder kon ik gelukkig weer naar de wc.. dus geen reepjes meer voor mij haha!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 09:04

Ik ben 3 kilo kwijt op 1 week tijd :\ Dit vind ik verdacht...
Volgens mij hield ik gewoon GIGA veel vocht vast :=

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 09:14

Dat kan heel goed! Ik ben in de eerste Cambridge week ook veel vocht verloren, merkte dat vooral aan mijn slechte enkel, die is weer mooi slank :) Zat dik 10 cm tussen die enkel en de 'goede'.

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 11:17

Ik ben sinds maandag ook weer bezig met diëten, merkte toch wel dat de periode dat mijn vriend bij mij in Nederland was ik niet echt heb opgelet. Bij mij gaan kilo's er erg snel aan als ik niet op mijn eten let (trage stofwisseling) en heb me niet durven wegen. Merkte gewoon aan kleding en dergelijke dat het wat minder comfortabel zat.

Wil nu voor de kerst wat kwijt van het zondigen, zodat ik zorgeloos de kerst door kan als ik naar m'n vriend in Engeland ga. Wanneer ik terug ben (januari) ga ik op een strengere manier door. Komend jaar wil ik naar mijn streefgewicht van 63kg en stoppen met roken.. Dus heb alweer leuke doelen voor komend jaar ;-)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 18:59

Heb als avondeten biologische shoarma (heb er geen bakboter bij hoeven te gebruiken), ijsbergsla, en ketchup op. Zo'n 400 kcal of zo. JUM JUM. :P Zo zelf bedacht, uitgezocht, bereid is toch veel lekkerder dan een pizza bestellen.

En ik heb zo'n zoute mond nog steeds van gisteren dat ik mezelf heb voorgenomen om vanaf nu een jaar lang geen chips meer te eten. En dat terwijl ik het één keer per week eet. Oké, misschien klinkt het wat raar, maar ik ga ervoor!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:01

Bij shoarma en gehakt hoef je nooit bakboter oid te gebruiken. Gewoon bakken in het eigen vet.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:01

Vanmiddag lekker wezen 'boerenfitnessen' bij de paarden, goed voor de lijn en hartstikke leuk! :D

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:08

poeh.. k heb zo'n trek! volgens mij omdat alles tegenzit vandaag ofzo.. Moet echt sterk blijven!

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:12

Ja, weet 't ook, alleen pas sinds een jaartje haha. Ik probeerde ooit vissticks zonder boter te bakken. Dat was echt een ramp. Niemand aan te raden.

Wat is 'boerenfitnessen' dan wel? :)

Ik ga morgen gerookte makreelfilet eten. Ik vroeg aan me vader in de supermarkt: ''Pap, van alle vissen, welke is nou de allergezondste om te eten?'' Toen pakte hij dus meteen de gerookte makreelfilet. Vind 't er smerig uitzien maar ik verheug me erop het te mogen proeven en hoop dat ik het lekker vind. Één van jullie het al eens gegeten, hoe smaakt het ongeveer?

Lindsay succes. :(:)

ikbenerniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:14

boerenfitness; zijn ongeveer 17 stallen uitmesten, paardjes verplaatsen, paardjes poetsen, hoefsmidje helpen met 13 paarden kappen...... al met al boerenfitness.. We waren alleen steenkoud.. hahah

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:15

saszuidema schreef:
boerenfitness; zijn ongeveer 17 stallen uitmesten, paardjes verplaatsen, paardjes poetsen, hoefsmidje helpen met 13 paarden kappen...... al met al boerenfitness.. We waren alleen steenkoud.. hahah

Jep! :D Wij als twee koukleumen bij elkaar, haha.

ikbenerniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:17

heb echt wel een poosje onder de douche gestaan... Die wind was echt koud!!! maar goed we hebben ons weer vermaakt. Vond het wel barre interessant al die verschillende hoefjes..

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:18

Ik keek even in je profiel saszuidema. 65 kilo afgevallen!!! Woooohoooew, wat een doorzettingsvermogen! *\o/*

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:20

X_Michelle_X schreef:
Wauw, die buikspieren app is écht zwaaar!!!

Hoe heet die?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:20

saszuidema schreef:
heb echt wel een poosje onder de douche gestaan... Die wind was echt koud!!! maar goed we hebben ons weer vermaakt. Vond het wel barre interessant al die verschillende hoefjes..

Ja hé! Vind het ook altijd leuk om mee te kijken :) Was zeker weer gezellig...behalve de wind inderdaad, haha!

ikbenerniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:21

dank je.. Sta alleen al jammer genoeg heel lang stil.. Ik wil wel zo graag weer verder maar mn gedachten waren de laatste tijd op een andere plek en dan wil het gelijkj niet meer. Ik wi nog 20 kilo voordat ik weer wil gaan paardrijden. Maar om de draad weer op te pakken en een goed eetpatroon te krijgen vind ik erg moeilijk

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:23

Ik vandaag ook gewogen, 60,3! Was verbaasd had iets zwaarder verwacht. Sinds september 5 kilo kwijt nu en wil er nog 2.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:27

Ik wil me ook graag melden hier.
Ben 36 jaar jong, nog nooit echt gelijnd, nou ja eens anderhalve week Sonja, maar daar kreeg ik voedernijd van :o .
Vroeger altijd heel smal en wat later een mooi gezond gewicht gehad, flink bij gekomen tijdens de zwangerschap en daarna voornamelijk gaan thuiswerken, niet meer veel rijden etc. en nu dus zo'n 10 kilo te zwaar.
Ben een echte emo-eter en snaaier. Hoop wat minder te snoepen en meer te bewegen.
Radicale dieten vind ik een beetje akelig :') . Ik hoop hier gemotiveerd te raken en wat tips en ondersteuning te krijgen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:31

Nog 2 matsje? Hoe groot ben je dan?

Iedereen goed bezig hier!
Mi amore ben je nu al bij de diëtist geweest met al dat geschommel of nog niet?

Welkom avaluna

Ik ben gister voor het eerst me huisje weer uitgeweest om naar de clinic van Gert van den Hoorn te kijken die ik eigenlijk zelf zou rijden. Mijn instructrice heeft hem nu in mijn plaatst gereden en hij liep erg goed. Hij vond het een heel mooi paard met een super karakter en mooie draagkracht. En zeker een belofte voor de toekomst hoewel hij twijfelde of hij de GP ging halen. Nou twijfel ik daar bij mezelf ook aan, dus ach niet getreurd :D.
Mijn gewicht inmiddels stabiel, op ja hoor 59! Dus voor iedereen die wil afvallen, rijd je auto in de prak ;). Ik mag heel voorzichtig weer wat gaan bewegen en het pijnbestrijdingsplan word woensdag opgesteld dus dan kan ik echt onder begeleiding weer aan de slag! Jeej!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 19:36

Ik ben ookwel benieuwd naar de buikspieren app!

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:04

@Leonie87 je bedoelt mijn lengte? Ik ben 1.64 meter. Brede schouders van nature verder normaal gebouwd.

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 21:28

boerenfitness ook hier vandaag haha. 121 hooibalen af en opgestapeld en een stuk verplaatst, verder nog veel andere stalklussen en hooi en water geven is hier nu ook al een sport:; mef ongeveer 7 grote volle kruiwagens door modder wat tot je enkels komt
veel leuker dan gewone fitness :D