Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:Nooh heel even snel tussendoor! Dit hopeloze geval heeft vandaag haar rijbewijs gehaald![]()
Pilletjes werkte als een tierelier. Wereld van verschil. Enige aanmerking die ik kreeg was dat ik wat agressiever moest gaan rijden, maar op een examen is dat natuurlijk moeilijker dan in de les
Menino schreef:Nooh heel even snel tussendoor! Dit hopeloze geval heeft vandaag haar rijbewijs gehaald![]()
Pilletjes werkte als een tierelier. Wereld van verschil. Enige aanmerking die ik kreeg was dat ik wat agressiever moest gaan rijden, maar op een examen is dat natuurlijk moeilijker dan in de les
set_elkol schreef:Ik wilde hier even de tip geven over een supplement dat ik nu slik. Ik heb eerst zelf Ritalin gehad, daarna Concerta maar ik werd er niet heel blij van, ik kreeg vooral 's avonds in bed alle prikkels extra hard terug en een heel vol hoofd aan het einde van de dag. Ik heb toen ook B vitamines geprobeerd maar dat hielp ook niet. Toen hoorde ik over magnesium, dat het helpt bij autisme en AD(H)D dus ik dacht, proberen kan geen kwaad. Ik heb nu sinds 3 weken 'MagneDuo vrouw' in huis (ook met Bvitamines waaronder foliumzuur) en het helpt echt heel goed, vooral tegen mijn extreme vermoeidheid en mijn concentratie is ook verbeterd.
hier een artikeltje over magnesium: (ik had niet de concentratie om het in 1 keer te lezenhaha hoe ironisch)
http://www.spiegelbeeld.nl/spiegelbeeld_magnesium.pdf