[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:14

Ben benieuwd naar een betere foto ;)

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:23

Ik ben er zelf zeer tevreden over en blij mee. Hij is voor niemand zichtbaar alleen voor mij. Zelfs op het strand zal niemand hem zien dus heb hem ook puur voor mijzelf.. Ik zal is foto maken van die op mijn voet (door zelfde tattoo man gezet). Ik denk wel dat de foto iets vertekend door mobiel (heel moeilijk om zelf een foto te maken). En doordat ik mijn arm naar boven doe is hij ook zeer vertekend. (uit zijn vorm getrokken zeg maar). Het is een sterrenbeeld teken!! Maar iedereen zijn eigen smaak. Afbeelding <<-- van mijn voet toen hij net 1 uur stond.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:25

Die foto is zo klein, dat is dus geen vergelijkingsmateriaal...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:40

Nja ik kan niet anders zeggen dan dat smaken verschillen, maar misschien is het waardevol om te kijken naar kwaliteit van tatoeages. Is deze in een shop gezet?
Ben benieuwd naar de foto van je voet in het groot. :)

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:42

Ik kom even het topic binnenrollen, maar ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe tattoo. Nu lijkt het me mooi op het op mijn voet te zetten. Alleen zegt mijn vader dat dit niet handig is door het schuren van sokken en schoenen. Hebben jullie daar ervaring mee? (Ondertussen ga ik dit topic volgen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:42

m3lisz schreef:
Ik kom even het topic binnenrollen, maar ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe tattoo. Nu lijkt het me mooi op het op mijn voet te zetten. Alleen zegt mijn vader dat dit niet handig is door het schuren van sokken en schoenen. Hebben jullie daar ervaring mee? (Ondertussen ga ik dit topic volgen)

Volgens mij valt dat nog wel mee.

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:44

Mijn eerste tattoo zit dus op de bovenkant van mijn voet. (in het voorjaar gezet) kon dus mooi open schoenen aan en was daarom ook zo genezen. Hij zit er nu 4 jaar en is nog net zo mooi als in het begin. Ze zeggen inderdaad omdat je vel daar dun is dat het inkt minder wordt en je om de +/- 10 jaar wellicht moet bij kleuren. Maar het is wel een mooie plaats, ik krijg igg alleen maar leuke reactie!

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:46

Joolien schreef:
Nja ik kan niet anders zeggen dan dat smaken verschillen, maar misschien is het waardevol om te kijken naar kwaliteit van tatoeages. Is deze in een shop gezet?
Ben benieuwd naar de foto van je voet in het groot. :)

Ja natuurlijk een hele bekende ook en ze hebben een wachttijd van +/- 6 weken! www.skinart.nl

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:47

Ik heb mijn tweede bij Dick de Wit gezet maar die is echt slecht daar ga ik dus ook niet meer terug. Heel veel witte plekken etc. En daarnaast is hij ook niet echt creatief in het meedenken van zijn klanten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:51

Ziet er idd niet slecht uit... Raar hoor, want deze is qua techniek niet netjes gezet.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:52

Dit is mijn tattoo,
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:52

Mooi hoor :j Strak gezet!

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:55

Vind je een wachttijd van 6 weken lang ? :P

Mooie hoeven idd strak gezet

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:58

Thankss,
Ik ben er ook heel blij mee. Ik vind 6 weken nog wel redelijk qua wachttijd.

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:58

Nou ik ken er enkele waar je de volgende dag al terecht kunt. En Dick de wit heeft zelfs op zaterdag een inloop:s

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:01

Oke bedankt! Dan ga ik er nogmaals over nadenken, want ik vind het wel erg mooi op mijn voet. En doet dat erg zeer? Ik heb er 1 op mijn schouder. Is het daarmee te vergelijken?

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:01

Hallo, ik wil binnenkort mijn eerste tattoo laten zetten. Ik woon in Groningen en ben opzoek naar een goede shop om er een te laten zetten. Het liefst in het noorden van het land. Wat raden jullie aan? Het gaat om zwaluwen die ik wil laten zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:03

Giorgio_x schreef:
Hallo, ik wil binnenkort mijn eerste tattoo laten zetten. Ik woon in Groningen en ben opzoek naar een goede shop om er een te laten zetten. Het liefst in het noorden van het land. Wat raden jullie aan? Het gaat om zwaluwen die ik wil laten zetten.

Low voltage :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:25

in Groningen zelf zit niet zoveel bijzonders, als je echt in de stad zelf wilt zou ik zeggen Blitz in de Poelestraat :) ken een paar mensen die het daar hebben gezet en allemaal waren strak gezet.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:27

Joolien schreef:
m3lisz schreef:

Volgens mij valt dat nog wel mee.

Nou, ik vind dat er wel wat inzit hoor.. Ik heb de mijne begin dit jaar laten zetten en toen 'ie ging genezen, zaten er allemaal korstjes én inkt in mijn sok -O-
Ben uiteindelijk terug gegaan om 'm bij te laten werken. Maarja, in de zomer laten zetten is ook niet alles want je mag 'm niet blootstellen aan de zon.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:29

Liezja schreef:
Iemand nog een goede shop omgeving Dronten/Lelystad? Mijn eerste in Harderwijk gezet, maar na vele verhalen wil ik mijn 2de toch ergens anders laten zetten. :)

Pure Ink in Emmeloord :D
Werkt ook een knappe kerel, alleen voor hem zou ik al teruggaan :') Deed me qua doen en laten wat denken aan die Ami uit Miami Ink.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:29

Maar aranel dat heb ik ook met mijn tattoo op mn rug gehad, dus dat zegt niks over de plek. Nja t zat dan niet in mn sok, maar op mn shirt :')

sorayamagic2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:32

moonprayer schreef:
met teksten moet je heel goed uitzoeken naar welke shop je gaat hoor,
veel mensen kunnen dat gewoon niet mooi zetten, bibbertjes, uitlopers, gewoon geen mooie strakke lijnen.
ik heb geen ervaring met tattoo jimmy, maar kijk heel goed naar de foto's op de site, naar de lettering,
is dat iets waar jij voor tekent, waar je de rest van je leven mee rond wil lopen, het liefst met trots natuurlijk ;)

kijk dat een artiest een fantastische oldschool roos kan zetten, zegt nog niet zoveel over de kwaliteiten van letterd zetten, snap je wat ik bedoel?

Jaa ik snap wat je bedoelt. Ik wil juist daar heen omdat ik (op de foto te zien) de tattoos van frank erg goed gelukt vind. Mijn vader heeft al voor een afspraak gebelt. Na de 22e kunnen we terecht. Nu nog iemand vinden die goed spaans kan haha

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:44

Aranel schreef:
Nou, ik vind dat er wel wat inzit hoor.. Ik heb de mijne begin dit jaar laten zetten en toen 'ie ging genezen, zaten er allemaal korstjes én inkt in mijn sok -O-
Ben uiteindelijk terug gegaan om 'm bij te laten werken. Maarja, in de zomer laten zetten is ook niet alles want je mag 'm niet blootstellen aan de zon.

En nu het genezen is, is hij dan weer anders? Of is het na het bijwerken wel goed gegaan?

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:46

Ik kan pas in februari terecht en bij candy caqne word er zelfs met een inloopdag afspraken gemaakt tot 6 maanden en dan moet je weer een hele tijd wachten tot je weer afspraken kunt maken.
Ik ga naar lady luck in Weert.
Dus 6 weken vind ik weinig :P

In februari word mijn ene tattoo afgemaakt en dan ga ik een afspraak maken voor mijn volgende tattoo in mijn nek :)
Laatst bijgewerkt door mieske op 06-12-12 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt