Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
m3lisz schreef:Ik kom even het topic binnenrollen, maar ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe tattoo. Nu lijkt het me mooi op het op mijn voet te zetten. Alleen zegt mijn vader dat dit niet handig is door het schuren van sokken en schoenen. Hebben jullie daar ervaring mee? (Ondertussen ga ik dit topic volgen)
Joolien schreef:Nja ik kan niet anders zeggen dan dat smaken verschillen, maar misschien is het waardevol om te kijken naar kwaliteit van tatoeages. Is deze in een shop gezet?
Ben benieuwd naar de foto van je voet in het groot.
Joolien schreef:m3lisz schreef:Ik kom even het topic binnenrollen, maar ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe tattoo. Nu lijkt het me mooi op het op mijn voet te zetten. Alleen zegt mijn vader dat dit niet handig is door het schuren van sokken en schoenen. Hebben jullie daar ervaring mee? (Ondertussen ga ik dit topic volgen)
Volgens mij valt dat nog wel mee.
Liezja schreef:Iemand nog een goede shop omgeving Dronten/Lelystad? Mijn eerste in Harderwijk gezet, maar na vele verhalen wil ik mijn 2de toch ergens anders laten zetten.
moonprayer schreef:met teksten moet je heel goed uitzoeken naar welke shop je gaat hoor,
veel mensen kunnen dat gewoon niet mooi zetten, bibbertjes, uitlopers, gewoon geen mooie strakke lijnen.
ik heb geen ervaring met tattoo jimmy, maar kijk heel goed naar de foto's op de site, naar de lettering,
is dat iets waar jij voor tekent, waar je de rest van je leven mee rond wil lopen, het liefst met trots natuurlijk![]()
kijk dat een artiest een fantastische oldschool roos kan zetten, zegt nog niet zoveel over de kwaliteiten van letterd zetten, snap je wat ik bedoel?
Aranel schreef:Nou, ik vind dat er wel wat inzit hoor.. Ik heb de mijne begin dit jaar laten zetten en toen 'ie ging genezen, zaten er allemaal korstjes én inkt in mijn sok![]()
Ben uiteindelijk terug gegaan om 'm bij te laten werken. Maarja, in de zomer laten zetten is ook niet alles want je mag 'm niet blootstellen aan de zon.