Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 21:56

Het meisje uit het filmpje vind ik ook nep maar dat komt vooral omdat de foundation veeeeel te donker is voor haar. Ze zei dat ze dat deed omdat ze de rest met zelfbruinend spul doet en haar hoofd daardoor witter is. Maar haar nek is ook helemaal vlekkerig := Dus het ziet er super nep uit. Haar ooglook is verder wel goed gelukt, maar wel heftig dus echt voor een avondje uit met het thema disco ofzo :P Maar wel een heel verschil met de voor en na.

Suus, jammer dat het zo druk was! Zou dan niets voor mij zijn geweest haha. Leuk dat Cynthia er ook nog was. Heb je ook nog wat leuks gekocht?

Loose, Spectra is leuk om te lezen als je opzoek bent naar iets nieuws omdat ze daar altijd revieuws/foto's plaatsen. Maar je moet er idd niet te veel op kijken :))

Djilna, gebruik jij in de winter dan een donkerdere foundation dan je eigen huid? Foundation is eigenlijk alleen bedoeld om je huid egaal te maken. Omdat je schrijft dat je in de winter niet te wit/ziekjes wilt lijken. Je zou dat op kunnen lossen door een bronzer en blush te gebruiken.

Shantal, gebruik jij ook een basis eronder? Wel gek dat het niet goed bij je blijft zitten. Ik heb hier ook goedkope oogschaduw liggen maar die vind ik toch een stuk minder fijn dan MAC. En dat is niet om de naam maar omdat de oogschaduw makkelijk aan te brengen/blenden is. En het is ook nog super goed gepigmenteerd (zonder dat het poederig/kruimelig is? geen idee wat daar de juiste naam voor is haha) Wat voor oogschaduw gebruik jij?

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 22:14

Ja heb:
3 producten bij rimmel gekocht voor 15 euro (mascara, concealer en ehh nog iets? Wat erg := )
Oogreiniger van dr vd hoog voor 5 euro
3 maskers van dr vd hoog voor 5 euro
Embriolisse crème en miselaire (hoe schrijf je dat?) reiniger voor 25 euro
Rosebud salve strawberry voor 5 euro

Dat was t geloof ik :=

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 22:33

Ja is zeker zonde vooral omdat ik toch wel wat heb uit gegeven en het ligt nu vaak in de tas.
Ik gebruik zelf verschillende merken van E.L.F tot essence tot een pallette van beauty 88 en heb catrice dus heb een hoop voorbeelden om te kijken welke goed werkt.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:24

Suus, die Rosebud salve is super fijn. Ik gebruik hem altijd als topcoat zeg maar. Eerst doe ik Burt Bees want die trekt in je lippen en voed het. En die Rosebud sluit het af en blijft erop zitten ipv dat het erin trekt. Mijn favo combi lippenbalsem :P

Shantal, wel zonde dan dat MAC niet zo goed werkt bij jou dan de rest. Welke kleuren heb je? Maar wel fijn dat de budget merken beter werken, is beter voor je portemonnee :P

Heb vandaag weer een ooglook gemaakt, met bruine kleuren:
https://lh4.googleusercontent.com/-VYXQ ... Bruin2.jpg
Links lijkt donkerder omdat daar de schaduw iets donkerder was. Op deze foto kun je wel zien dat het gelijk was:
https://lh6.googleusercontent.com/-44E_ ... kBruin.jpg
Alleen is die gemaakt in de douche en kun je de echte kleuren niet zo goed zien.
Heb ook een oog foto, ook gemaakt in de douche :+
Afbeelding
Heb de oogschaduw nu wat hoger door laten lopen. Het lijkt alleen op deze foto alsof het de zelfde kleuren zijn maar ik heb 3 kleuren gebruikt die bij daglicht wel duidelijk te zien waren. Patina van MAC op mijn oogleden, in de crease en buitenkant van de oogleden een donker bruine kleur uit het Sleek Storm palette en MAC Brill als een soort topcoat in de crease.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:29

Mooie look!
Ik vind Rosebud salve geweldig idd :j
Had normaal altijd de originele maar deze is eigenlijk nog lekkerder :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:46

Ik weet eigenlijk niet welke ik heb? Heb een met mint. Dat tintelt altijd lekker :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:49

Minted rosé? :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 23:13

Ja die :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 09:24

Glossi schreef:
Djilna, gebruik jij in de winter dan een donkerdere foundation dan je eigen huid? Foundation is eigenlijk alleen bedoeld om je huid egaal te maken. Omdat je schrijft dat je in de winter niet te wit/ziekjes wilt lijken. Je zou dat op kunnen lossen door een bronzer en blush te gebruiken.

Nee, eigen huidskleur BBcream of de BobbiBrown foundation voor als door de kou en droge lucht ik ook wat rode vlekken in mijn gezicht krijg. Dan werk ik dat bij om het egaler te maken en dan een bronzer van Estee Lauder :+: Ook de concealer voor de blauwe kringen trouwens ;)
Ik gebruik sowieso maar zeer zelden BB of foundation.

Maar mijn oogschaduw stem ik er bijv wel op af. Die is in de winter vaak meer basic (bruin, groen en goudtinten) en in de zomer wat kleuriger.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 10:16

Ja dat zeker ,moet thuis even kijken welke het zijn.(ze staan trouwens ook in dit topic dus kan je via mijn naam zoeken)
Het is zeker handig voor de portemonnee , maar zo een palette is daar ook wel makkelijk voor.

Mooie ooglook zoals ik via mijn foon kan zien.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 17:28

Handig shantal, dat budgetproducten zo goed werken bij jou! :) Om heel eerlijk te zijn heb ik nooit echt Essence of Catrice make-up gehad, van mijn moeder mocht ik nl geen hele goedkope make-up(/"rommel" :+ ) kopen en dat is me altijd bij gebleven. :P Had eerst altijd van die oogschaduw paletjes van L'Oréal en Pupa en heb nu 2 paletten van Urban Decay die ik alleen nog maar gebruik. Maar ben eigenlijk best wel benieuwd naar Catrice en Essence oogschaduw, gewoon om te weten of er echt verschil is met duurdere merken. Ik had wel een Essence oogschaduw basis die heel goed zijn werk doet, maar heb nu een van Urban Decay die toch fijner is. En heb ook een wit oogpotlood van Essence en als ik die op doe zie ik heel troebel ofzo := , heb ik met mijn andere potloden geen last van.
Glossi: Vind het wel wat mooier zo, nu je je oogschaduw wat hoger hebt. Het doet je ooglid echt wat groter lijken. Netjes aangebracht verder. :) Persoonlijk vind ik trouwens mascara ook op de onderste wimpers mooier. :)
Ik heb ook nog een look op de foto gezet, alleen de foto's zijn niet zo goed. Het was al donker buiten dus heb 1 met licht van een lamp gemaakt (de gelige) en de andere met flits.
Afbeelding
Afbeelding
(Ik ben trouwens niet scheel _O- , maar ik weet nooit waar ik heen moet kijken als ik van zo dichtbij een foto maak :') )

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:07

Mooie look Loose. :j

Ik heb even wat geëxperimenteerd met oogschaduw, mascara is alleen niet zo heel mooi.. had een nieuwe gebruikt en die plakte echt al m'n wimpers aan elkaar. :+

Afbeelding

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:10

Hihi ja is zeker handig :)
Nooit geen duurdere make up nodig dan.

mooie ooglook ook :)

Noliita zonde van de mascare is dat toevallig maybelinne?
Heb ik ook namelijk als ik hem net nieuw heb dan is hij nog vrij dik.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:13

Ja van maybelline ja... :P

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:15

Hallo allemaal, mag ik me even melden? Ik heb een vreselijk gevoelige huid, allergieën voor vanalles wat zich uit in een verbrande en zeer pijnlijke huid. Via via mocht ik minerale make up gaan gebruiken, want zelfs mascara ging niet meer. Het beviel erg goed, ik moest het elke dag dragen om te testen en nu kan ik niet meer zonder :)
Nu ben ik aan het leren waar alles voor is, echt een dummy dus. Ik zie geregeld vrouwen met oogschaduw onder de onderste wimperrand, maar ik kan nergens vinden hoe je dat aanbrengt? Ik vind het mooi staan, het maakt het oog echt af. Ondertussen ga ik weer verder mooie looks n dit topic bekijken!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:23

Gewoon met een kwastje :)
Ik gebruik er zelf een stevig schuinafgesneden kwastje voor.
Fijn dat je iets hebt gevonden dat werkt!

Noliita: gedurfd hoor! :D
Zonde van de mascara

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 07:28

Ok, bedankt! Ik heb dan het idee dat ik een enorm dikke streep heb. Misschien trek ik het te ver door?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 07:32

Je kunt er ook nog even met een (nat) wattenstaafje langs om de lijn wat dunner te maken :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 11:02

karin84: Ik heb ook een schuin afgesneden kwastje daarvoor (heb ik ook gebruikt bij mn laatste ooglook voor onder mn ogen :P ). Probeer het zo dicht mogelijk bij de wimperrand te doen en trek je huid een beetje strak.
Noliita: Mooi symmetrisch aangebracht. :) En je wimpers lijken echt enorm. :)) Ik heb ook wel eens Maybelline mascara, maar ben er nooit zo tevreden over.

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 18:53

Ik ga morgen eens lekker kliederen aan de hand van jullie tips, Thanks!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 19:09

Vandaag een rode lipstick gekocht van dior genaamd zinnia red hij heeft een blauwe ondertoon heb er met verschillende ondertonen geprobeerd blauw was het moost :) Ben er helemaal blij mee. Nu eerst oefenen met opbrengen het is in eerste instantie voor een bruiloft :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:35

Loose, het ziet er zo een beetje kaal uit zonder mascara op mijn onder wimpers maar als je mijn hele gezicht er bij ziet mis je het niet. Tenminste ik niet :+ Ik vind het altijd lelijk als ik mascara op mijn onder wimpers heb omdat die zo ongelooflijk lang zijn en ik dan mega grote ogen krijg. En die zijn al zo groot.. Bij mijn vorige look heb ik wel mascara op mijn onder wimpers maar daar heb met mijn vingers een heel stuk mascara vanaf gehaald. Dan kan vind ik het ook wel mooi. Jij hebt ook een mooie look gemaakt :j Je eyeliner zit ook heel netjes!

Noliita, zomerse kleuren :D

Karin84, daar kun je een schuin afgesneden kwastje voor gebruiken (zo een voor de eyeliner) of een smudger brush zoals deze:
http://www.zoeva-shop.de/en/brushes-acc ... a-8000125/ of deze: http://www.zoeva-shop.de/en/brushes-acc ... a-8000130/ zo'n kwast werkt ook wel fijn.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:04

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 00:10

Jaaa zo issie veel duidelijker te zien *\o/* Mooie look! Heel netjes gedaan :j

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 15:48

Wat een mooie look! Netjes hoor.
Blon_D ik ben benieuwd hoe de lipstick bij je staat!

Woehoe ik heb vandaag eindelijk de nieuwe Catrice concealer weten te scoren :):). Al tijden zó benieuwd naar, maar hij was continue uitverkocht.