Suus, jammer dat het zo druk was! Zou dan niets voor mij zijn geweest haha. Leuk dat Cynthia er ook nog was. Heb je ook nog wat leuks gekocht?
Loose, Spectra is leuk om te lezen als je opzoek bent naar iets nieuws omdat ze daar altijd revieuws/foto's plaatsen. Maar je moet er idd niet te veel op kijken

Djilna, gebruik jij in de winter dan een donkerdere foundation dan je eigen huid? Foundation is eigenlijk alleen bedoeld om je huid egaal te maken. Omdat je schrijft dat je in de winter niet te wit/ziekjes wilt lijken. Je zou dat op kunnen lossen door een bronzer en blush te gebruiken.
Shantal, gebruik jij ook een basis eronder? Wel gek dat het niet goed bij je blijft zitten. Ik heb hier ook goedkope oogschaduw liggen maar die vind ik toch een stuk minder fijn dan MAC. En dat is niet om de naam maar omdat de oogschaduw makkelijk aan te brengen/blenden is. En het is ook nog super goed gepigmenteerd (zonder dat het poederig/kruimelig is? geen idee wat daar de juiste naam voor is haha) Wat voor oogschaduw gebruik jij?