Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Zo ik heb net les 4 nog een keertje gelopen, ging nu stukken beter!! Ik denk dat ik morgen les vijf meteen ga lopen om toch enigszins wat in te halen.![]()
Vandaag een record calorieën verbrand, namelijk 327!!! Ook een klein beetje verder gelopen omdat de hond moest zwemmen. Vervelend om een andere hond tegen te komen, want ik moest even teruglopen mijn hond moest snuffelen en de haren kwamen overeind te staan. Ik weet niet of hij deze hond al wel kon. Misschien wel niet. Mijn gemiddelde snelheid heb ik ook weer een record in, namelijk 6,62km/h terwijl ik aan het eind van Evy nog een minuut of tien moet om thuis te komen.
Ook weer een record op Cooper test, 1.53km.
Chrissie schreef:Janine1990 schreef:Zo ik heb net les 4 nog een keertje gelopen, ging nu stukken beter!! Ik denk dat ik morgen les vijf meteen ga lopen om toch enigszins wat in te halen.![]()
Vandaag een record calorieën verbrand, namelijk 327!!! Ook een klein beetje verder gelopen omdat de hond moest zwemmen. Vervelend om een andere hond tegen te komen, want ik moest even teruglopen mijn hond moest snuffelen en de haren kwamen overeind te staan. Ik weet niet of hij deze hond al wel kon. Misschien wel niet. Mijn gemiddelde snelheid heb ik ook weer een record in, namelijk 6,62km/h terwijl ik aan het eind van Evy nog een minuut of tien moet om thuis te komen.
Ook weer een record op Cooper test, 1.53km.
Fijn dat je les goed ging, maar ik zou niet te enthousiast worden en morgen weer gaan lopen. Zeker als je nog in dit beginstadium zit moet je goed om je lichaam denken en niet gaan overbelasten.