Nagellaktopic 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 21:06

stef schreef:
hmmz, zal er om hangen.. ze zeijn 2.6cm diameter en dan moet er nog een bubbel enveloppe omheen... Mag max 3.2 cm dik zijn om met de brieven post mee te mogen..

kan maandag wel ff een enveloppe halen om te zien waar ik dan op uit kom?

Is goed dan hoor ik t wel. :)
Anders is het 6.75 alleen al verzenden en dan is t niet zo grappig meer. :D

FNews

Re: Nagellaktopic 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 21:14

Heb weer 2 nieuwe lakjes van O.P.I: go nutty for donutty en chillin' by the pool.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:45

Breghje, ben ik met je eens hoor!

Opi heeft altijd zulke leuke namen ;)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:48

Komt ook van die speciale collectie ;)

Maar opzich ben ik er niet echt tevreden over, jullie wel?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:49

AlMaraam, hoezo ben je er niet tevreden over? Ik vind het mooie lak, die fijn lakt en goed blijft zitten. Alleen duur. :oo

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:49

Geen idee, vind opi veeeeeel te duur

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:52

Ik heb er 3 lagen op moeten doen. Van de prijs heb ik geen idee, heb het gekregen van mijn moeder vanmiddag en stond niet bij aan de kassa, zal eens googlen.

edit: 13 euro voor een lakje? :oo doe ik dus ook nooit meer. Was wel erg dom dat er geen prijs op dat rek stond.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:27

Ik lak alle lakjes minstens 2 lagen, Opi ook, nog nooit meer. Heb er nu 5, 2 gewone en 3 shatters. Shatters natuurlijk maar 1 laag. Vriendin van mij koopt eigenlijk niets anders meer, die heeft geld genoeg, hihi.
Had ooit een China Glaze die ik na 5 lagen nog niet mooi vond, die heb ik aan mijn nichtjes gegeven, wat een ellende. :=
Opi is trouwens wel meer, een flesje Rimmel bevat de helft en is 5 euro (maar wel vaker in de aanbieding :)))

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:08

gisteren de magneet nagellak van de action gekocht omdat ik er wel goede reacties over heb gelezen

heb vanavond dus een kleurtje opgedaan maar wat een waardeloze dikke prut is het :(

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:15

Ik heb geen O.P.I of China Glaze, ik vind het veel te duur. Als ik er geld voor heb koop ik er misschien 1, maar ik heb net zo graag een NYC bijv. Ik ga ook eens kijken wat L.A. COLORS kost, wang ik heb er eentje van (gekocht voor 25 cent op de rommelmarkt) die is ook heel goed. Maar daarom ga ik ook zo graag naar de markt, omdat je gewoon nieuwe lakjes kan kopen voor ontzettend weinig waarvan mensen denken 'Ik heb er toch niks meer aan, en 2,50 krijg ik er toch niet voor' dus dat is een tip!

Rimmel is echt mijn favoriete merk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:21

Ik heb 3 O.P.I lakjes en geen China Glaze lakjes, maar Nyc en Cartrice zijn mijn favoriet! Suppersnel droog, gave kleirtkes, fijne potjes en ze lakken supper :)
Vandaag 3 Cartrice lakjes gekocht voor €1,35 per stuk!
All i can blue
Steel my soul
Steel my heart
<3 Vind steel my heart erg gaaf!

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:23

Gebruiken jullie eigenlijk vaak jullie lakjes op? (Buiten base en topcoat dan) :+
Ik denk dat ik ooit van 1 kleurtje 2keer een nieuwe ben gaan halen.
Verder staat hier zoveel dat ik ze eigenlijk nooit leeg heb :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 02:11

Ik heb wel een paar lakjes die ik vaak gebruik en ook weer door dezelfde 'vervang', ik heb nu denk ik 3x Sweat Cherry van NYC gekocht en zo nog een paar lakjes. Ook die Toppers van Essence heb ik al 2x gekocht geloof ik, maar eigenlijk haal ik meestal een nieuw lakje haha. :P

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 02:27

100 pagina's. :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 02:30

Hiihi lees dit hele topic al stil mee :=

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:24

Ik heb vorige week eigenlijk bij toeval 2 NYC lakjes gekocht in de aanbieding, en ik moet zeggen dat ze lekker zijn met verwerken, en ook goed op mijn acrylnagels blijven zitten. Eén laag erop, en hij zit er nog redelijk netjes op. :) Maar doen jullie ook base en topcoat op acrylnagels?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:26

Ik heb ooit een keer acryl gehad.... en mij werd verteld dat het juist bij acryl heel belangrijk is dat je een basecoat gebruikt omdat anders de kleur in de acryl trekt. Dus ik ben benieuwd of je de leur er helemaal afkrijgt :+

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:21

Yonker schreef:
Ik heb ooit een keer acryl gehad.... en mij werd verteld dat het juist bij acryl heel belangrijk is dat je een basecoat gebruikt omdat anders de kleur in de acryl trekt. Dus ik ben benieuwd of je de leur er helemaal afkrijgt :+

Ik heb er nu al mijn vierde kleurtje opzitten en van de nagel zelf gaat het er gewoon goed af met remover zonder aceton van de DA. Alleen waar het uit gaat groeien (ik moet terug, maar styliste is op vakantie dus nog even volhouden) daar gaat wel nagellak onder kruipen, dus daar is de tip van de basecoat denk ik wel een hele fijne.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:23

Awh oke dan valt het gelukkig mee!!
Maar ik zou wel gewoon basecoat doen en topcoat altijd want dan blijft het langer zitten :) Wel even testen met basecoat. Ik heb bijvoorbeeld Seche Vite gehad waarbij ik echt ontzettend chips en tipwear kreeg, nu heb in INM en dat gaat echt super!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:30

Mag ik foto's van de lakjes die jullie wegdoen? :)

xLIESSSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:54

stef, ik zou ook graag de verzendingskosten weten in enveloppe enzo :)
Geen zin om enorm veel geld te betalen voor een lakje dat ik uiteindelijk goedkoper zou kunnen kopen in de winkel x)

Je hoeft niet meer in België te zijn ;) Het is mij net ingevallen dat de nicht van mijn vriend in Olverslag, Nederland woont. Net over de grens. Dus dan zou ik ze naar daar laten verzenden ;) (indien de verzendkosten meevallen ;))

Trouwens, waarom doe je de lakjes eigenlijk weg ?? :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:59

Waarom ik ze weg doe staat erbij ;) ik vind catrice gewoon geen fijn merk.
Verzendkosten hoor je morgen van me :j

Breghje, als het eronder kruipt heb je dus lucht en gaat de boel liften. Als er lak onder kan, kunnen er ook bacteriën onder die je natuurlijke nagel aan kunnen tasten.
Niet om je bang te maken, meestal valt het reuze mee, maar het kán grote gevolgen hebben.
Weet niet wanneer je styliste terug is?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:05

Yonker schreef:
Awh oke dan valt het gelukkig mee!!
Maar ik zou wel gewoon basecoat doen en topcoat altijd want dan blijft het langer zitten :) Wel even testen met basecoat. Ik heb bijvoorbeeld Seche Vite gehad waarbij ik echt ontzettend chips en tipwear kreeg, nu heb in INM en dat gaat echt super!

Oké, dat is voor mij nog vakjargon waar ik de *piep* van snap _O- _O- _O-

En INM is dat een merk of een typisch soort basecoat?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:06

stef schreef:
Breghje, als het eronder kruipt heb je dus lucht en gaat de boel liften. Als er lak onder kan, kunnen er ook bacteriën onder die je natuurlijke nagel aan kunnen tasten.
Niet om je bang te maken, meestal valt het reuze mee, maar het kán grote gevolgen hebben.
Weet niet wanneer je styliste terug is?

Vandaag of morgen, is mijn schoonzusje en tenzij ze met de gipsvlucht terug komt heb ik van de week waarschijnlijk al wel nieuwe. :) Had eigenlijk vorige week in de planning gehad maar geen erg in dat ze er dan niet was. :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:19