Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkialex schreef:Heei.
Euhm volgens mij is mijn helix piercing onstoken,
Ik heb rond maart m'n helix laten schieten. (jaa, verschillende meningen iknow.)
En als ik hem er dan soms even uithaal, alleen om de piercing even schoon te maken, zit er op me gaatje en ook op het staafje, hard geel korstje,
Wat kan ik hier aan doen?
het gaatje is ook een beetje gevoelig.
Wie kan mij helpen?
Helpt zo'n zoutbadje dan?
Hoe werkt dat?
_Friemel schreef:nikkialex schreef:Heei.
Euhm volgens mij is mijn helix piercing onstoken,
Ik heb rond maart m'n helix laten schieten. (jaa, verschillende meningen iknow.)
En als ik hem er dan soms even uithaal, alleen om de piercing even schoon te maken, zit er op me gaatje en ook op het staafje, hard geel korstje,
Wat kan ik hier aan doen?
het gaatje is ook een beetje gevoelig.
Wie kan mij helpen?
Helpt zo'n zoutbadje dan?
Hoe werkt dat?
Volgens mij ben jij hier al maanden geleden voor gewaarschuwd, zie het nut niet zo van advies geven, je hebt t nooit opgevolgd, mensen hebben je hier al vaker tips gegeven wbt schoonmaak..
nikkialex schreef:Joh, Laten we nou geen hele discussie houden,
Bij mij is het goed gegaan. Klaar.
nikkialex schreef:Wanneer was jullie helix volledig genezen?
vndaag heb ik um 1 week, en hij is niet echt gevoellig meer.
nikkialex schreef:Heb nu een klein beetje last van mijn helix.. Als ik er aan draai(Jaa ik weet, eige keus, daar liever geen commentaar op) lijkt het alsof er er dikke korst zit, alsof ie half vast zit..
Moet ik me zorgen maken of goed schoonmaken?
nikkialex schreef:Mijn helix was aan het ontsteken, maar heb er om de 5 uur sterilon(jajaja eige keus tog?) op gedaan, en nu is ie helemaal genezen
Courses schreef:Ik koop ook wel van mijn stretch zooi 2de hands van mensen over.
Als je het gewoon een paar uur in kokend water zet met zout en het goed schoonmaakt is daar niet zoveel mis mee