Zo moet je het niet opvatten, maar afspraken zijn afspraken.. Anders open jij de volgende?
nikkialex
Geplaatst: 06-12-11 21:13
Dewii schreef:
Zo moet je het niet opvatten, maar afspraken zijn afspraken.. Anders open jij de volgende?
Ja ik vind het goed, Alleen ik weet niet wat de rest daar van vind...
Sorry dat ik niet had terug gelezen..
Anoniem
Geplaatst: 06-12-11 21:13
Niet gelijk zo zielig gaan doen, niks aan de hand, er wordt alleen tegen je gezegd dat er wel duidelijk was afgesproken dat iemand anders het nieuwe topic zou openen en dat dit ook duidelijk tegen jou gezegd was.
Nu is ook de reden hiervoor gegeven, dus niks aan de hand lijkt me
Dewii schreef:
Dat kan niet door de reden die DQ hierboven gegeven heeft
Nu op naar het nieuwe topic en deze met rust laten.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-12-11 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
astra4
Geplaatst: 06-12-11 21:14
Nikkialex is gewoon heel enthousiast, en soms een beetje té enthousiast. Niks aan de hand..we babbelen gewoon allemaal lekker verder in het officiële nieuwe topic
btw Anc...Pearl Jam fan?
Laatst bijgewerkt door astra4 op 06-12-11 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
xDramaQueen
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-11 21:14
Nogmaals, het is een centraal topic, geen hk topic, een mod heeft tegen mij gezegd dat ik hem kan openen, aan haar nieuwe topic te zien wil ik liever niet dat nikkialex hem opent, er moet informatie in staan.
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 06-12-11 21:15, in het totaal 2 keer bewerkt
nikkialex
Geplaatst: 06-12-11 21:15
astra4 schreef:
Nikkialex is gewoon heel enthousiast, en soms een beetje té enthousiast. Niks aan de hand..we babbelen gewoon allemaal lekker verder in het officiële nieuwe topic
Ik wil nog wel even vertellen dat een mod eigenlijk dit soort topics hoort te openen, omdat het geen huiskamerstopics zijn. In overleg kan er soms anders besloten worden, wat nu ook het geval is geweest.