Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mylady_E schreef:Mylady_E schreef:Dan heb jij veel geluk daarmee (al zal het misschien ook verschillen omdat je al kinderen hebt). Ik heb het nu 7 uur en nog steeds pijnVlak na het zetten zelfs flauwvallen en overgeven van de pijn ...
...
Volgende dag was het al beter. Warm kersenpittenkussen op m'n buik en rustig in de zetel.
Ondertussen voel ik mij weer volledig in ordeNog licht bloedverlies en soms een kleine kramp, maar dat komt ook wel goed.
Ik heb nu een week de mirena spiraal en nog steeds last. Constant licht bloedverlies en enkele uren per dag een zeurende pijn die toch wel lastig is. Nog personen die hier last van hadden? Moet ik mij zorgen maken of is het nog te recent en moet ik het nog even aankijken?
Ik heb trouwens 20 juni sowieso een afspraak bij de gyn om te checken of alles nog goed zit.
Mylady_E schreef:Ondertussen heb ik exact 2 weken een spiraal en nog steeds last van bloedverlies. Hoe waren de ervaringen van anderen hiermee? Duurde dit ook zo lang? Veel korten of nog langer (oh help)? Ik begin het stilaan beu te worden en ook mijn libido vind dit maar nix