[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_89

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 01:10

Mijn tongpiercing loopt te bitchen sinds gisteren.. Hij lijkt niet heel dik maar de onderkant is geïrriteerd. Voelt weer een beetje zoals met het piercen.. Heb al 1x gespoeld met Bocasan, neem aan dat dat geen kwaad kan? Wat kan ik verder doen? Heb geen zeezout en in de supermarkt vind ik alleen zeezout met jodium en zo erin.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 01:37

Iemand met een insertion pin van 8 mm in de omgeving van utrecht?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 07:23

Ik heb het gevoel dat als ik eet ik alleen maar meer last krijg en als ik ijs eet het minder word..
Het is ook hard? Om mijn piercing heen en er komt wit uit?

Moet je spoelen met zeezout? Ik spoel met gewoon zout?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 10:34

Ik heb sinds 21 mei ja mijn helixpiercing,
alles ging heel erg goed.
Totdat ik er op een gegeven moment best wel last van kreeg,
en de volgende dag werd ik wakker, m'n oor was hartstikke dik en ik had er geen gevoel meer in.
M'n moeder belde meteen maar de dokterspost en ik kon gelijk komen.
Daar zeiden ze dat het een dikke ontsteking was en dat het beter was dat ik m'n piercing er een nachtje uithield. En ik kreeg ook een anti biotica mee. Maargoed, ik hield wel m'n piercing eruit en legde hem in een bakje met alcohol een nachtje. De volgende dag werd ik wakker en het zag er al wat beter uit! :) Ik had besloten dat ik hem er weer in wou doen. Maar wat groeit die piercing snel dicht zeg! Eerst probeerde ik vanaf de achterkant, omdat hij daar ook normaal door heen moet hè. Maar dat wou niet echt. Daarna probeerde ik maar met heel veel geweld en tranen vanaf de voorkant :o Dat wou gelukkig wel. En toen moest ik hem er weer vanaf de achterkant indoen, dat ging gelukkig makkelijk omdat ik het gat alweer helemaal open had geprikt. Nu heb ik helemaal geen problemen meer met m'n piercing en het gaat allemaal weer goed. :D Vandaag moet ik de laatste 3 anti-biotica's nemen en dan ben ik gelukkig helemaal klaar. :D

Ik wou het gewoon eventjes vertellen aan jullie!
Hihi. :o

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 11:51

Kim_89 schreef:
Mijn tongpiercing loopt te bitchen sinds gisteren.. Hij lijkt niet heel dik maar de onderkant is geïrriteerd. Voelt weer een beetje zoals met het piercen.. Heb al 1x gespoeld met Bocasan, neem aan dat dat geen kwaad kan? Wat kan ik verder doen? Heb geen zeezout en in de supermarkt vind ik alleen zeezout met jodium en zo erin.

Bij mij was ook de onderkant geirriteerd maar dat kwam omdat 14 mm staafje toch wat te krap zat.
miss ligt het daar aan? Sinds ik een langere staaf erin heb geen last meer van. :)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 15:19

xDramaQueen schreef:

Niet echt helpful want op het moment ben ik niet in de buurt maar als je hem rond 1 juli nog steeds nodig heb dan kan ik die van mij even opsnorren want dan ga ik toch naar NL (en het weekend daarna ook)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 15:21

Hoe reageren mensen bij jullie eigenlijk op jullie piercings? *las net op een forum leuke reacties er over*
En eh mag dat eigenlijk hier besproken worden of is dat off topic..

Sorry DQ, niet in de buurt en ook geen stretch hier...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 15:22

Het is dat ik in het buitenland zit maar anders had ik d'r nog wel eentje liggen geloof ik...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 15:26

Myryana schreef:
xDramaQueen schreef:

Niet echt helpful want op het moment ben ik niet in de buurt maar als je hem rond 1 juli nog steeds nodig heb dan kan ik die van mij even opsnorren want dan ga ik toch naar NL (en het weekend daarna ook)

Dan heb ik hem inmiddels binnen van alloverpiercings maar thanks :j

ik heb gestretcht met een spiraal maar mn single flare wilde er niet in, inmiddels zit ie erin maar oor is wel een beetje boos, bij 6 mm zat er nog een soepele rand bij de flares maar bij de 8 mm is ie al wat scherper..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 16:00

Klopt, dat vond ik ook zo irritant aan die dingen bij 'n verse stretch.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 16:25

Oh god, ik zie/voel net dat mijn tweede oorbelgaatjes boos zijn. Die heb ik al sinds maart, en in dezelfde week had ik m'n tragus laten piercen.
Dit is opzich gewoon goed gegaan, tot nu toe dan. M'n linkse (niet m'n tragus-oor) oorbel lijkt wel alsof ie half in m'n oor zit, achterkant ook. Het bloedt, is rood en dik. De rechtse is ook een beetje aan het bloeden maar is niet dik en rood. Ik heb nu maar even gespoeld met water en er daarna sterilon opgedaan. Wat denken jullie, moet ik een zeezoutbadje maken?

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 17:46

mijn neuspiercing is ook weer aan het kloten. Wou er een ringetje in doen maar dit lukte niet..Vervolgens maar bedacht dat ik mn knopje er weer in doe en het wel even laat doen door de piercer. Heb voor mn knopje zo'n achterkantje van een labret.. krijg ik die er ook niet meer in! Heb hem nu met veel moeite op zn kop erin gekregen (achterkantje dus aan de buitenkant en schroefje aan de binnenkant) Super..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 18:14

xSOULSISTER schreef:
Ik heb het gevoel dat als ik eet ik alleen maar meer last krijg en als ik ijs eet het minder word..
Het is ook hard? Om mijn piercing heen en er komt wit uit?

Moet je spoelen met zeezout? Ik spoel met gewoon zout?

Ik had spul van de piercer waarmee ik moest spoelen.
Verder poetste ik mijn tanden na elke maaltijd de eerste dagen.
Geen ijs of iets dergelijks op, gewoon gegeten, het is even doorbijten met die spierpijn de eerste daagjes :j

Ik krijg weinig reacties op mijn piercings.
Niemand ziet mijn tongpiercing, mijn stretches zijn klein genoeg om door te gaan als oorbellen en over mijn helix hangt mijn haar :))

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:04

Met een verse wond is het goed om ijs op te doen maar niet nog de dagen erna
Spieren moeten warm worden, dan heb je geen pijn meer, net als met spierpijn in je kuiten. Dus gewoon veel eten/praten/zingen whatever.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:06

Van constant koelen worden je spieren net stijf.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:16

Ayasha schreef:
Hoe reageren mensen bij jullie eigenlijk op jullie piercings? *las net op een forum leuke reacties er over*

Ik ben erg meisje meisje, ik krijg dus weleens gekke reacties op mijn stretches, maar op mijn tattoo's veel meer want mensen verwachten het nooit :+

links werkt niet mee :+ ik ga niet doorduwen dus t zal wel een aantal dagen duren voordat ik de laatste 0,5 mm door krijg (m'n spiraal zit voor in m'n oor op 8 maar achter op 7,5 mm ongeveer) nu loop ik dus met zo'n idioot ding in m'n oor :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 00:32

Haha nou de kinderen hier hadden 't volgens mij nog nooit gezien ofzo, hun vriendinnetje moest het zelfs zien :') misschien is het niet zo bekend in dit land.. :+

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 00:53

Mensen zeggen niks van mijn piercings of vragen of het pijn deed toen ik ze liet zetten :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 01:00

xDramaQueen schreef:
Ayasha schreef:

Ik ben erg meisje meisje, ik krijg dus weleens gekke reacties op mijn stretches, maar op mijn tattoo's veel meer want mensen verwachten het nooit :+

links werkt niet mee :+ ik ga niet doorduwen dus t zal wel een aantal dagen duren voordat ik de laatste 0,5 mm door krijg (m'n spiraal zit voor in m'n oor op 8 maar achter op 7,5 mm ongeveer) nu loop ik dus met zo'n idioot ding in m'n oor :+

dat kan ik me bij jou echt niet voorstellen :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 01:25

wat? meisje meisje zijnde? :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 01:30

uhu :')

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 01:45

nice!

en ik blijf van je nagellak rekje houden :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 02:05

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 02:16

Mooi he vidalyssa, mijn trots <3

Snap je nu waarom mensen me vreemd aankijken omdat ik stretches, piercings en tattoo heb :))
En ja, zal je zo ff pben met mijn volledige naam :D