Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kim_89 schreef:Mijn tongpiercing loopt te bitchen sinds gisteren.. Hij lijkt niet heel dik maar de onderkant is geïrriteerd. Voelt weer een beetje zoals met het piercen.. Heb al 1x gespoeld met Bocasan, neem aan dat dat geen kwaad kan? Wat kan ik verder doen? Heb geen zeezout en in de supermarkt vind ik alleen zeezout met jodium en zo erin.
Myryana schreef:xDramaQueen schreef:Iemand met een insertion pin van 8 mm in de omgeving van utrecht?
Niet echt helpful want op het moment ben ik niet in de buurt maar als je hem rond 1 juli nog steeds nodig heb dan kan ik die van mij even opsnorren want dan ga ik toch naar NL (en het weekend daarna ook)
xSOULSISTER schreef:Ik heb het gevoel dat als ik eet ik alleen maar meer last krijg en als ik ijs eet het minder word..
Het is ook hard? Om mijn piercing heen en er komt wit uit?
Moet je spoelen met zeezout? Ik spoel met gewoon zout?
Ayasha schreef:Hoe reageren mensen bij jullie eigenlijk op jullie piercings? *las net op een forum leuke reacties er over*
En eh mag dat eigenlijk hier besproken worden of is dat off topic..
xDramaQueen schreef:Ayasha schreef:Hoe reageren mensen bij jullie eigenlijk op jullie piercings? *las net op een forum leuke reacties er over*
En eh mag dat eigenlijk hier besproken worden of is dat off topic..
Ik ben erg meisje meisje, ik krijg dus weleens gekke reacties op mijn stretches, maar op mijn tattoo's veel meer want mensen verwachten het nooit![]()
links werkt niet meeik ga niet doorduwen dus t zal wel een aantal dagen duren voordat ik de laatste 0,5 mm door krijg (m'n spiraal zit voor in m'n oor op 8 maar achter op 7,5 mm ongeveer) nu loop ik dus met zo'n idioot ding in m'n oor