Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Undefined schreef:Heb je daar misschien een foto van? Mijn grootste angst is dat het snel droog wordt omdat je het veel vaker wast dan clipins.
Tammy_ schreef:Ik zoek eigenlijk iemand (regio Utrecht) die mijn micro rings in kan zetten, ik heb zelf alle middelen maar bij jezelf inzetten gaat zo lastig
tijgerr91 schreef:Heeft iemand hier ervaring met het zelf maken van wax extensions?
Ik heb het gegoogeld maar kan niet echt vinden wat ik zoek.
het gaat vooral om het bevestigen van het plukje haar aan het waxje, word dit gelijmd of?
Thuis heb ik nog een flip in liggen en daar wil ik graag wax extensions van maken omdat ik die flip in nu niet meer gebruik (zijkant van mn haar is opgeschoren dus is het draadje zichtbaar)
ssssuus schreef:tijgerr91 schreef:Heeft iemand hier ervaring met het zelf maken van wax extensions?
Ik heb het gegoogeld maar kan niet echt vinden wat ik zoek.
het gaat vooral om het bevestigen van het plukje haar aan het waxje, word dit gelijmd of?
Thuis heb ik nog een flip in liggen en daar wil ik graag wax extensions van maken omdat ik die flip in nu niet meer gebruik (zijkant van mn haar is opgeschoren dus is het draadje zichtbaar)
Volgens mij kun je dan beter gewoon bij de groothandel extensions kopen waar het waxje al aan zit. Ik heb ooit eens gehoord dat zelf weer een waxje eraan zetten erg duur is en je dus voor hetzelfde geld gewoon extensions kan kopen waar het al aan zit
shantal schreef:Je kan bij vele toko s van die losse waxjes halen die je aan het haar bevestigd (volgens mij word dit ook vast gesmolten).
En dan moet je een tang aanschaffen waarmee je het waxje aan een plukje haar vast smelt.
Maar zou sowieso vele filmpjes kijken hoe iedereen het doet kwa plukjes ,want als je het niet goed doet kan zo je haar afbreken.
En neem aan dat je daar helemaal niet op zit te wachten.