Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaas_

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 21:39

Kwam erachter dat mijn stiefschoonmoeder ( Klinkt raar haha := ) jaren geleden bezig is geweest met het opzetten van een bedrijfje aan huis om extensions te zetten. Ze heeft al het spul nog wel om de extensions in te zetten dus ik weet wat ik ga doen de volgende keer. :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:02

Zoekt ze nog meer mensen? :')

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:08

Denk dat Drenthe iets te ver weg word voor je haha

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:20

Neejoh, overijssel ligt eronder :P

Juuls_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 22:34

Undefined schreef:
Heb je daar misschien een foto van? Mijn grootste angst is dat het snel droog wordt omdat je het veel vaker wast dan clipins.

ik heb wel duidelijke foto's op mijn facebook, maar heb echt geen idee hoe ik hier foto's moet plaatsen..
heb van mezelf we droog haar en mn kapster zei ook dat de bondingen niet heel goed zijn, maar is opzich mee te werken
en je ziet ze niet zitten, krullen wel heel erg als het nat is geweest en de punten worden droog, maar gewoon wat vaker laten bijsnijden

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:42

Heeft er iemand tips voor een adresje voor het zetten van extensions? Liefst NH, maar mag ook ergens anders.
Hoe doen jullie dat trouwens met paardrijden? Ik draag altijd een cap en ik heb altijd vochtig haar na het rijden.
Mijn normale haar was ik 3x per week.

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:55

robincera schreef:
Ik heb clip ins sinds 2 dagen, heb de lengte al van mezelf maar heb aardig dun haar dus had 3 matten (1x 30cm 2x10cm) besteld zodat ik wat 'meer' heb haha :))
Afbeelding

Ik doe ze weg, voor 50 euro incl verzenden mogen ze de deur uit :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 12:16

Ik zoek eigenlijk iemand (regio Utrecht) die mijn micro rings in kan zetten, ik heb zelf alle middelen maar bij jezelf inzetten gaat zo lastig :+

barrelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 12:21

ik zit er ook over na te denken om extentions te nemen. met slag/krul en dan aardig lang..ook ff wat volume dr bij maar moet eerst eens gaan verdiepen waar ik dat kan doen en hoeveel het kost. (weet dat het aardig wat centen kost)

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 12:56

Ik heb nog wat producten bij headkandy gekocht, alles gaat via royalmail maar zodra ze in nederland zijn kun je dat de t&t nummer die je via de mail gekregen hebt ook gebruiken bij tnt of upc? of krijg je weer een nieuw t&t nummer?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 15:54

Tammy_ schreef:
Ik zoek eigenlijk iemand (regio Utrecht) die mijn micro rings in kan zetten, ik heb zelf alle middelen maar bij jezelf inzetten gaat zo lastig :+

Ik weet dat hier ook een meid zat die in Utrecht woont (of dichtbij) die het zet.
Ik zal even kijken hoe ze ook alweer heetten,en of ze het nog doet.
Ze is zelf ook kapster dat ik weet,en ze had het mij aangeboden,maar ik heb ze uit eindelijk nooit zelf ingezet.

ps; naam gevonden :) Sica

je zou er kunnen pb-en voor te vragen,want volgens mij komt ze niet veel kijken hier?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:17

Daar zat ik ook aan te denken, ik heb vorige keer haar extensions ingezet, draaien we nu de rollen om :))

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 22:19

Kan toch Tammy?! :))

Ik ben nog steeds aan het wachten voor de 2 wefts van Ebay. Van mijn chineze vriend. :+
Morgen is het precies 10 dagen geleden dat ze op de 'post' zijn gegaan. Dus ik wil ze morgen thuis! Moet!
Kan ik lekker aan het meten en met naald en draad aan de gang! :+

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 22:36

Lees hier altijd mee.
Wil eigenlijk ook nog steeds extensiont, mijn eigen haar blijft op een lengte hangen...

Weet iemand mischien een adresje in zuidholland, utrecht of brabant ofzo?
Voor een leuk prijsje voor het inzetten, haaar kan ik zelf bestellen.(Vaak goedkoper)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 22:39

Even de zoekfunctie voor het topic gebruiken. Dan vind je wel wat denk ik..

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 00:30

@dancylover; ik heb ook indian gold, ik heb alleen wax ipv microrings. Ben er ook heel erg tevreden over, bij mij zitten ze nu 3 maanden en zitten nog prima!

@tammy; dat was inderdaad sica, ik heb mijn 1e extensions ook bij haar laten zetten! Zie haar alleen nooit meer voorbijkomen, weet niet of ze het nog doet.

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:20

En Kaas_ hoe bevallen de clip in extensions van luxury?! Of heb ik er overheen gelezen? :Y)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:39

Iemand ervaring met Tape In Hair Extensions? bij ons bij de kapper doen ze het, moet super veel kosten maar lang mee gaan enzo.. Ik wil het liefst geen micro rings enzo omdat ik heel dun haar heb, maar ben een kluns kwa clip in in te doen :')

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 18:40

sashafierce schreef:
En Kaas_ hoe bevallen de clip in extensions van luxury?! Of heb ik er overheen gelezen? :Y)

Heb nog niets gekregen, vriendjelief heeft ook nog niets gehoord of gekregen, ben benieuwd..

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:06

Heeft iemand hier ervaring met het zelf maken van wax extensions?
Ik heb het gegoogeld maar kan niet echt vinden wat ik zoek.
het gaat vooral om het bevestigen van het plukje haar aan het waxje, word dit gelijmd of?
Thuis heb ik nog een flip in liggen en daar wil ik graag wax extensions van maken omdat ik die flip in nu niet meer gebruik (zijkant van mn haar is opgeschoren dus is het draadje zichtbaar)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:12

tijgerr91 schreef:
het gaat vooral om het bevestigen van het plukje haar aan het waxje, word dit gelijmd of?
Thuis heb ik nog een flip in liggen en daar wil ik graag wax extensions van maken omdat ik die flip in nu niet meer gebruik (zijkant van mn haar is opgeschoren dus is het draadje zichtbaar)

Volgens mij kun je dan beter gewoon bij de groothandel extensions kopen waar het waxje al aan zit. Ik heb ooit eens gehoord dat zelf weer een waxje eraan zetten erg duur is en je dus voor hetzelfde geld gewoon extensions kan kopen waar het al aan zit :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:14

Je kan bij vele toko s van die losse waxjes halen die je aan het haar bevestigd (volgens mij word dit ook vast gesmolten).
En dan moet je een tang aanschaffen waarmee je het waxje aan een plukje haar vast smelt.
Maar zou sowieso vele filmpjes kijken hoe iedereen het doet kwa plukjes ,want als je het niet goed doet kan zo je haar afbreken.
En neem aan dat je daar helemaal niet op zit te wachten.

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:17

ssssuus schreef:
tijgerr91 schreef:

Volgens mij kun je dan beter gewoon bij de groothandel extensions kopen waar het waxje al aan zit. Ik heb ooit eens gehoord dat zelf weer een waxje eraan zetten erg duur is en je dus voor hetzelfde geld gewoon extensions kan kopen waar het al aan zit :)

Ik heb die flip in voor €250 gekocht en ik vind het zonde om dat super mooie (dure) haar te laten liggen en weer nieuwe te kopen.
de waxjes zelf zijn niet zo duur en als ik weet hoe het werkt kan ik het zelf wel doen. Ik moet alleen weten wat ik nodig heb en hoe het ongeveer werkt.

shantal schreef:
Je kan bij vele toko s van die losse waxjes halen die je aan het haar bevestigd (volgens mij word dit ook vast gesmolten).
En dan moet je een tang aanschaffen waarmee je het waxje aan een plukje haar vast smelt.
Maar zou sowieso vele filmpjes kijken hoe iedereen het doet kwa plukjes ,want als je het niet goed doet kan zo je haar afbreken.
En neem aan dat je daar helemaal niet op zit te wachten.

tang heb ik inderdaad en het zetten van de extensions laat ik wel doen door iemand die het echt kan. het gaat nu alleen om het maken van de extensions.. Maar hoe word dat dan gesmolten? Want bij de extensions die ik nu in heb waren de waxjes gewoon open dus niet half dichtgesmolten om de extension.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:21

er word een stukje om je plukje haar gesmolten zodat dat vast blijft zitten.
Dan heb je het bovenste stukje wat als een soort plaatje zeg maar zit,dit rol je om je plukje eigen haar heen met de tang,en zo komt het in je eigen haar te hangen.

Hoop dat je me uitleg een beetje snapt.

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:21

Ik heb dinsdag bij headkandy een krultang besteld, woensdag is dat verstuurd en heb ik t&t gekregen van royalmail nu zegt royalmail dat die al vanaf woensdagavond in Amsterdam ligt. Ik kan via ups, tnt of postnl niets vinden met die t&t. Headkandy zegt dat hij binnen 1 tot 5 dagen binnen moet zijn kan het zijnd at die bij de douane is blijven hangen?