Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik ben 1.61 en weeg op dit moment ongeveer 71,5 kilo, heb dus overgewicht en een BMI van ca 27,5
enkele weken terug woog ik 76 kilo (voor mijn dieet en sporten)
Wij hebben thuis zo'n apparaat voor om je bovenarm dat alles meetmijn vader gebruikt dat vooral.
Volgens mijn vader moet ik gewoon helemaal niet eten, en elke calorie is er 1 teveel. volgens hem klopt het niet dat je elke dag 1500 calorieen moet binnen krijgen en dat je beter helemaal niets kan eten... yeah right... zo ontwikkel je eerder een eetstoornis
ChantalSmook schreef:Wat ik me afvraag, hoe vaak wegen jullie jezelf?
Heb wat pagina’s zitten lezen en wat zijn jullie allemaal goed op weg! Super zeg!!
Gister ben ik dus wezen fitnessen, vrijdag ga ik squashen. Even kijken of ik donderdag of zaterdag eventjes kan gaan zwemmen nog.
O: 2 sneeën brood
T: Appel
L: 3 sneeën brood
T: -
A: ? ze eten hier boerenkool maar moet eerder eten, dus kijken of er nog restjes in de diepvries staan.
Vind het moeilijk wat ik tussendoor kan eten.. Hebben niet echt wat in huis aan liga’s etc.
lifaya schreef:Amsterdam ik ben inderdaad begonnen met lichtbruin broodmaar alleen lichtbruin vind ik dan weer net niet lekker hahaha, maar kan het er wel mee combineren met maisbrood
ChantalSmook schreef:Jeetje wat een lastige situatie zo met je vader zeg... Wel super dat je ondanks dat toch gewoon redelijk positief erin blijft! En je bent ook echt super op weg zeg! Weet je trouwens, mijn schoonzus is ook stevig en die kreeg juist als advies dat ze meer moest eten omdat ze veel te weinig calorieen binnen kreeg sloeg haar lichaam deze meteen op waardoor ze dus juist dik werd.. Doodat ze meer ging eten ging ze juist afvallen! Ze mocht best een hoop eten volgens haar eetschema van de dieetiste.