Wat jammer dat er zo weinig (kunnen) lopen momenteel...
Jaan zware les gehad, super!
Verder ben ik het weer eens kwijt. Ga komend weekend naar de Tinkerdagen met Lis (Bom, kom je gezwellie langs?) dus ben pas op zijn vroegst zondagavond weer online.
Primavera
Geplaatst: 11-03-11 22:48
Fanneke schreef:
Welke les heb je gelopen MrUlbe? Noor idd, ik zou ook wachten, kan die kleine het gelijk mee maken.
ben nog niet zo ver les 14, die bestaat uit: 2 min rennen 1 min lopen 3 min rennen 2 min lopen 6 min rennen 2 min lopen 6 min rennen 2 min lopen 6 min rennen 2 min lopen
Venthe
Geplaatst: 11-03-11 23:21
@noor, ja zeker goeie voorbereiding, zit ik weer strak in mijn body protector
Wen, ik heb t wel im m'n agenda gezet maar weet niet of het ervan komt. Vanmiddag naar de verjaardag van mijn mams. En morgen een lange staprit met snor maken.
MrUlbe, gefeliciteerd! Jaan dan weet je weer waarom je loopt
Hoi! Ik wou eigenlijk meer iets vragen. Ik vind hardlopen ontzettend leuk, echt heel leuk! Maar, naar 10 min gaan mijn knieeen zo pijn doen! Het lijkt net alsof iemand stalen pennen er in steekt. Ik heb dit eerder nooit gehad, iemand ervaring en tips?
scooby09
Geplaatst: 12-03-11 10:48
Mrulbe gefeliciteerd en hoe jong ben je geworden...? Gezellig avondje Jaan klinkt goed. Op 100 dan zal er wel een nieuw topic aangemaakt worden toch? Welkom Venthe.
annika_s schreef:
Jeeej ik ben 1 van de gelukkige personen die 5 juli naar het concert van Bruno Mars gaat
Euh wie is dat..
Succes met je loop fan is toch dit weekend?
Zo weer bij...het is nog niet echt warm buiten. Straks naar stal maar dan hoop ik dat het iets warmer is.
Fanneke
Geplaatst: 12-03-11 11:02
Joehoe pagina 100!!!
MrUlbe gefeliciteerd!! Scoob idd, loop is morgen! Thanx!
Zullen we de FAQ in een topic gaan plaatsen?
Primavera
Geplaatst: 12-03-11 11:23
@Fanneke, scooby09, hetbommeke: heel erg bedankt ik ben 18 jaar geworden
Verder net het eerste bosritje met Snor gemaakt, hij vond het heerlijk. En zijn knie hield het ook gelukkig. Morgen kijken of hij nog een rustig ritje wil maken.