wat er met mij gebeurd is de afgelopen 2/3 dagen is echt BIZAR. Het was ZO mooi en rustig allemaal en ineens.. bam?! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wat er met mij gebeurd is de afgelopen 2/3 dagen is echt BIZAR. Het was ZO mooi en rustig allemaal en ineens.. bam?!
hopelijk kan ik er nu afblijven zodat het bij kan trekken en zie ik er morgen niet te erg uit.

maardie kan nu hopelijk wegtrekken.
misschien trekt het snel weer bij
Hopelijk knapt het snel weer op!
Dus nu moet ik verder doen met de pil én het zalfje én terug antibiotica. Andere optie was een lage dosis roaccutane, maar dat proberen we sowieso best na de zomer omdat je daar heel snel mee verbrandt. Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat dat niet meer nodig zal zijn. Fingers crossed.
En dat wordt alleen maar erger totdat ik weer ongesteld word..
hormonen zijn idd poedersuiker haha, stelletje ongeregelde rotzooi. 
Turkije zal je huid vast goed doen!

durf het zelf niet te proberen aangezien ik het liefst zo weinig mogelijk met m'n huidje wil doen behalve stomen, schoonmaken en af en toe wat pukkeltjes oid weghalen.
hoop dat het niet te erg opvalt, anders doe ik er morgen gewoon wat blush op, valt het gelijk minder op.
Ik ben trouwens ook 'gestopt' met suiker eten want dat zou op je hormomen (en dus op je huid) een negatief effect hebben, maar dat zit echt letterlijk in álles, zelfs in chips
Maarja, het gaat me aardig af om het niet meer te eten. Alleen omdat ik nu door medicijnen ook al eigenlijk geen alcohol meer mag ga ik met uitgaan en op de vereniging aan de cola (light wel) maargoed, daar zit ook weer suiker in natuurlijk. Echt moeilijk om dat écht vol te houden dus..
de dermataloog kan wel een goeie nzijn, als je een beetje ten einde raad bent.