Puisten deel 2

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:40

En over m'n rug zullen we het al helemaal maar niet hebben :wow: wat er met mij gebeurd is de afgelopen 2/3 dagen is echt BIZAR. Het was ZO mooi en rustig allemaal en ineens.. bam?!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 13:46

Stress? Weinig slaap? Menstruatie?

Stress heeft mijn huid echt geruineerd hewoon en ik ben nu zo chagerijnig dat ik aan m'n huid wil/ga zitten dus probeer mezelf maar in bedwang te houden. :\

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:55

Oeps ik heb er weer even behoorlijk aangezeten maar was het even zat :+ hopelijk kan ik er nu afblijven zodat het bij kan trekken en zie ik er morgen niet te erg uit.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 23:16

Nee het gaat juist slecht haha! Lang leve de pil :P
Hier ook stressssss weer laatste weken van het school jaar, bah!
Wat oliebol Rebecca, heb je niet misschien een intolerantie voor een bep voedingsbestanddeel? Dat het ineens zo omslaat?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 22:53

:(:)

Mijn huid is alweer ietsje opgeknapt, behalve een groot stressplekje op m'n wang waar ik aanheb gezeten :P maardie kan nu hopelijk wegtrekken.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 23:13

Hier ook weer ietsje beter. :)

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 07:07

Bij mij gaat het juist weer slechter.. De beste week is weer voorbij.. :n

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 07:21

Vervelend romeoluver :(:) misschien trekt het snel weer bij :)

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:27

Pf word tijd dat de zon terug komt

Mijn vraag: Iemand ervaring met zon gezichts infra rood lamp? helpt dat nou echt of is dat onzin?

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 12:08

Romeoluver :(:) Hopelijk knapt het snel weer op!
Ik heb geen ervaring met een infraroodlamp voor het gezicht. Nog nooit van gehoord ook.

Verder ben ik gisteren dus naar de dermatoloog geweest. Ze vond het niet genoeg verbeterd op 4 maand tijd. -O- Dus nu moet ik verder doen met de pil én het zalfje én terug antibiotica. Andere optie was een lage dosis roaccutane, maar dat proberen we sowieso best na de zomer omdat je daar heel snel mee verbrandt. Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat dat niet meer nodig zal zijn. Fingers crossed. :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:11

De week voordat ik ongesteld wordt is het bij mij altijd hel, gelijk de dag nadat ik ongesteld ben geworden ben ik helemaal puistjesloos en dat duurt ongeveer een week, en nu komen alle kleine mini-pukkeltjes alweer opzetten :') En dat wordt alleen maar erger totdat ik weer ongesteld word..

En zo gaat dat altijd maar door, grrrr stomme rothormonen! :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 13:21

Unoo :(:) hormonen zijn idd poedersuiker haha, stelletje ongeregelde rotzooi. O:)

Mymy: idd, de zon mag terugkomen. Daar zal mijn huidje flink van opknappen. Heb deze week/maand even geen behoefte om geld uit te geven aan de zonnebank.

Katyatje: balen, vervelend dat je nu toch weer aan de pil moet etc, hopelijk knapt het wel weer op :(:)

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 18:58

Mijn huid is echt prut. Net een invasie op mijn linkerkaak. Pff... Misschien hebben de examens dan toch een effect op me, ook al heb ik geen voelbare stress. En over 3 weken vertrek ik naar Turkije voor een zomercursus, ik hoop dat het tegen dan beter is!

Hoe gaat het bij jullie?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:03

Balen Katyatje :(:) Turkije zal je huid vast goed doen!

Mijn huid gaat weer oke, plek op m'n wang is bijna weg en verder wat kleine korstjes of wondjes, geen zichtbare pukkeltjes op het moment.
Heb de laatste weken echt gestressd, vaak om niets maar aan m'n huid was het wel te zien.
Probeer nu weer lekker rustig aan te doen en dan komt 't vast goed. :)

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:26

Denk dat ik me hier maar ga melden.. Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn huid opeens superonzuiver, in mijn decollete erger dan op mijn gezicht, maar nog steeds erg vervelend.

Denk dat ik de 3 stappen van Clinique wel eens ga proberen wanneer mijn portemonnee het toelaat.. Iemand ervaring mee hier?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:44

Vooral de eerste 30/50 pagina's (als ik me niet vergis, anders is het het vorige topic) hebben daar veel ervaringen bij gestaan. Veel positieve, en wat negatieve. Heb er zelf geen ervaring mee. :)
Misschien even de zoekfunctie gebruiken?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:49

Ik vind Clinique heerlijk! Let er wel op dat je echt de goede lijn voor jouw huidtype gebruikt :j

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 23:44

Oke bedankt, zal even zoeken! :) En bedankt voor de tip dressagelady!

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 13:51

Bj mij gaat het wel. Heb 2 dagen lang helemaal geen make up op want ik ben ziek dus niemand ziet me en het is wel goed voor mn huid merk ik! :j

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:30

Fijn dat het wat beter gaat romeoluver :)

Ik heb dit weekend ook geen make-up op gehad en dat deed mijn huid ook wel goed. Probeer nu weer helemaal foundationloos te blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 18:44

Hee meiden!

Ik kwam weer een nieuwe tip tegen (is hier volgens mij nog niet voorbij gekomen?): een maskertje van melk en honing. Google er maar eens op. Beiden hebben goede effecten op je huid en tegen puistjes. Ben benieuwd!

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:03

Hier blijft het verbazingwekkend genoeg eigenlijk heel goed gaan! Ik vind dat spul van Vichy Normaderm ook heel lekker om te gebruiken, zeker nu mijn huid er aan is gewend.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 22:31

Ga je het uitproberen Juul? dan ben ik benieuwd of het werkt :o durf het zelf niet te proberen aangezien ik het liefst zo weinig mogelijk met m'n huidje wil doen behalve stomen, schoonmaken en af en toe wat pukkeltjes oid weghalen.

Fijn Unoo!

Ik heb even een beetje een baaldagje vandaag en zat dus weer aan m'n huid, het valt wel mee, maar heb nu wel weer een klein rood plekje/vlekje op m'n rechterwang. En het plekje op m'n linkerwang was nog niet helemaal weg dus dat ziet er weer lekker stom uit :+ hoop dat het niet te erg opvalt, anders doe ik er morgen gewoon wat blush op, valt het gelijk minder op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:31

Ik heb het gisteravond gedaan. Huid ziet er wel iets beter uit! Maar het plakt wel ontzettend := Ik ben trouwens ook 'gestopt' met suiker eten want dat zou op je hormomen (en dus op je huid) een negatief effect hebben, maar dat zit echt letterlijk in álles, zelfs in chips :? Maarja, het gaat me aardig af om het niet meer te eten. Alleen omdat ik nu door medicijnen ook al eigenlijk geen alcohol meer mag ga ik met uitgaan en op de vereniging aan de cola (light wel) maargoed, daar zit ook weer suiker in natuurlijk. Echt moeilijk om dat écht vol te houden dus..

Ik sta nu ook echt op het punt om naar de HA te gaan voor een doorverwijzing naar een dermatholoog. Dit is dan ook echt m'n laatste poging. Ben het zo ontzettend zat :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 11:33

:(:) de dermataloog kan wel een goeie nzijn, als je een beetje ten einde raad bent.

Bij mij is het voornamelijk stress, verder probeer ik per dag nog steeds 1/2 flesjes water te drinken en geen kaas en elk. Met suiker hou ik geen rekening wantdan kan ik onderhand niets meer eten :P