beterschap Sak, hoop dat je je snel weer topfit voelt dan... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
beterschap Sak, hoop dat je je snel weer topfit voelt dan...
Een mail van mijn 'perfecte collega' aan een klant: "Mogelijk doen zich noch eens hernieuwde kansen voor. "
Is wel tobben zo he?!
Even het lichaampje wat rust geven.

voel me daardoor een stuk beter
Heb 5 km in 29.24 gelopen!
Ben trots op mezelf en mijn moeheid en frustraties zijn ook lekker weg...

De kerst heeft een goede therapie op jou!
Hoe gelukkig kun je een vrouw maken?
Geef haar lekker de tijd om te tutten in huis en haarzelf, heerlijk hoor!
Word helemaal blij van jouw verhaal! 

Ik ben ook erg gezegend met het onderkomen voor Fanny. De mensen daar zorgen dat Fanny haar dagelijkse onderhoud krijgt, zetten haar buiten en weer binnen. Beweging en aandacht niet te kort. Zo lang ik zelf niets aan huis heb
, blijft ze lekker daar!
Vanavond is voor samen!
Ik moet even een maand geduld hebben en dan is er meer duidelijkheid over mijn toekomst binnen het bedrijf. We moeten 4 weken duimen meiden.
Alles is eruit en voel me relaxed, alleen mijn energie moet nog terug komen.
het is dus idd spanning en met een paar dagen moet het helemaal weg zijn. 
Wat een vieze koude wind zeg!

* Vond 't lange ook leuk, had 't vaak ingevlochten. Maar ik dacht laat ik 't s een keer anders doen!
Ik kon mezelf ook echt niet van die bank afkrijgen maar deed het elke keer toch maar, en ik voelde me toch altijd beter nadat we even een stuk gewandeld ofzo hadden 
Elk jaar weer opnieuw. Vind het trouwens wel een beetje saai worden
En wat jouw poown doet, springen over de onderdeur, doet mijn sTinkert ook. Als hij te lang binnen moet staan, dan springtie zelf wel naar buiten 
De een krijgt last van zijn rikketik, een ander een maagzweer en bij mij wordt mijn eczeem heel erg.
en geen binnenbak
En de grootste olifant bij hun weegt 7000 kilo.

Het krult ook, lijkt het.
Hoop dat het griepvirus ver weg blijft. Lijkt me zo balen om met de feestdagen ziek op bed te liggen.
Vond het wel koud vanochtend buiten. Wilde nog even lopen vandaag maar hier is het nog zo'n -7 graden. Mag wel iets hoger