Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:49

:(:) beterschap Sak, hoop dat je je snel weer topfit voelt dan...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:55

_O- Een mail van mijn 'perfecte collega' aan een klant: "Mogelijk doen zich noch eens hernieuwde kansen voor. "

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 18:16

Sas, doe het rustig aan :(:) Is wel tobben zo he?!
Die mail WenK _O-

Ik zit de klok vooruit te kijken, energie is echt uit mijn lijf. Voel me nu niet echt ziek meer, maar gewoon lusteloos. Vanavond maar weer vroeg naar bed, anders hou ik het gewoon niet vol. Ik ga morgen ook niet hardlopen, heb ik besloten. :n Even het lichaampje wat rust geven. :j

We zitten op bladzijde 100! *\o/*

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 19:30

Sas, sterkte en pas op voor die neerwaartse cirkel. Omdat je last hebt van je rikketik, loop je niet maar omdat je niet loopt, maak je geen endorfine aan die adrenaline in je lijf te niet doen. Snappie? Hoop echt dat je je snel beter voelt :(:)
Wen, haha die mail :D

Heb vanmiddag heerlijk gelopen... 30 min, geen idee hoeveel km. Veel zal t niet zijn, vaart maken met die gladheid gaat niet :n voel me daardoor een stuk beter :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 21:32

Lekker Bom!

Rustig aan hoor Fan, voorzichtig met jezelf.

Hier lekker alles klaar voor morgen, moet morgen nog wel genoeg doen hoor, maar de belangrijkste voorbereidingen zijn klaar.

Hardlopen ging superlekker, ging echt hard en eigenlijk kostte het me niet eens zo veel moeite... :o Heb 5 km in 29.24 gelopen! *\o/* Ben trots op mezelf en mijn moeheid en frustraties zijn ook lekker weg... :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 23:42

Wen, goed zo, ff alles eruit :j

Hier een lekkere gourmet achter de kiezen, dus dat wordt lopen morgen :=

Overigens ben ik helemaal voor een paar 24/7 buiten, helaas lukt dat niet bij mij, daarom staat Zorro (aka Snorrie) van 10 tot 17 buiten incl hooi en daarna lekker op stal, ook met hooi. Nu we op vakantie zijn, krijgt hij zo af en toe een borstelbeurt van mijn stalgenoot/vriendin, volgens mij heeft hij niets te klagen :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 09:50

Nee, ik geloof ook niet dat die van jou iets te klagen heeft Bom.

Hoe bevalt het bitje trouwens verder?

Heb inmiddels ook de laatste boodschappen binnen voor het eten vanavond, dus ik kan zo met een gerust hart naar stal; ff 2 paardjes rijden. Als ik dan weer thuis ben ga ik lekker ff een uurtje met de hondjes het bos in en daarna douchen, omkleden en alles thuis in orde maken (tafel mooi dekken enzo). Oooh, ik vind dit zo leuk he, geniet er echt van om het mooi te maken, eten lekker én mooi maken en dan gezellig eten...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 12:01

Mooie tijd WenK! :j De kerst heeft een goede therapie op jou! :j Hoe gelukkig kun je een vrouw maken? :') Geef haar lekker de tijd om te tutten in huis en haarzelf, heerlijk hoor! :j Word helemaal blij van jouw verhaal! :j

Mijn pony heeft 24/7 toegang tot buiten. Ik kan haar ook niet in een stal opsluiten, anders breekt ze heel de boel af of ze springt over de onderdeur, is al vaker gebeurd. ;)
Ze heeft een mooie stal met uitloop op stenen. Als de grond het toelaat heeft ze de beschikking tot één landje, en een boomgaard. 's Zomers loopt ze voornamelijk in de boomgaard, lekker koel :j Ik ben ook erg gezegend met het onderkomen voor Fanny. De mensen daar zorgen dat Fanny haar dagelijkse onderhoud krijgt, zetten haar buiten en weer binnen. Beweging en aandacht niet te kort. Zo lang ik zelf niets aan huis heb :+, blijft ze lekker daar! :j
Ze gaat automatisch mee met vaccineren met het andere vee. Ook mbt ontwormen loopt ze in de cyclus mee met het andere vee. Ik zorg voor de hoefsmid en de tandarts.

Ik voel mij vandaag weer goed, denk alleen dat ik niet ga lopen vanmiddag, ga zondag wel. Vanavond lekker eten met mijn vriend en kerstfilm kijken :) Vanavond is voor samen! :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 13:00

Dank meisjes, vandaag gaat het heel erg goed. Merk dat mijn lichaam echt moe is. Gisteren om half 11 naar bed en vanmorgen ben ik wakker gemaakt om half 9. Lekker wat in huis aan het aanklooien. Zometeen even de HA bellen om te overleggen. Helemaal weg is het nog niet, maar ik wil het het weekend aankijken omdat vandaag al weer beter gaat dan gisteren. Ga morgen niet muziek maken om 6 uur 's morgens maar wel later naar de kerk natuurlijk

Fan ook ziek?

Bom hoe is het in Drenthe?

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 13:42

Beetje aan het kwakkelen Sas. Het is zo druk geweest op het werk, dat het nu zijn tol gaat eisen.

Gisterenmorgen heb ik een gesprek gehad met de commercieel directeur over mijn toekomst binnen het bedrijf. Dit was een heel positief gesprek. Kan er helaas niet meer over schrijven, omdat er ook collega's op bokt zitten.
De HBO-opleiding die ik wil volgen, is heel positief ontvangen. Ook mijn inzet en ontwikkeling van het afgelopen jaar is haar niet onopgemerkt gebleven. :D Ik moet even een maand geduld hebben en dan is er meer duidelijkheid over mijn toekomst binnen het bedrijf. We moeten 4 weken duimen meiden.
Mede door dit gesprek heb ik een flinke ontlading gehad gisteren. Was emotioneel niet af te remmen en dit was even nodig. :j Alles is eruit en voel me relaxed, alleen mijn energie moet nog terug komen. ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 13:49

Oh danhebben we een beetje last van hetzelfde! Ik denk dat mijn problemen ook komen door ontlading. Laatste tijd niet erg druk gehad op het werk en veel tijd om na te denken wat ik wil. Dit alles na een periode van 3 jaar keihard werken en nooit ziek zijn. Ik denk dat mijn lichaam op de rem getrapt heeft nu en nu ik dus vakantie heb alles ook wat boven komt drijven. Niet erg maar leuk is het ook niet! Het stomme is dat vriendlief me nog gewaarschuwd heeft: kun je het aalemaal wel aan en nee zeggen is ook een optie hè?! Had ik maar geluisterd :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 14:04

Zo ha gebeld en ik moet mooi zo doorgaan, lekker relaxt en lekker eten met de kerst. Wel een beetje oppassen met alcohol :+ het is dus idd spanning en met een paar dagen moet het helemaal weg zijn.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 14:06

Dat blijven toch de 'leermomenten' Sakkia, waar we allemaal van leren. Soms is het goed om 'nee' te zeggen, soms is het goed om het te proberen om er vervolgens achter te komen dat het to much is. Ik ben zelf ook het type dat altijd maar probeert door te gaan en van allerlei uitdagingen op zoekt, nogal vooruitstrevend. Maar ik kan nooit zeggen dat ik niet iets geprobeerd hebt en jij waarschijnlijk ook niet. Maar daarentegen is naar je lichaam luisteren wel belangrijk en moet je niet te lang op je tenen blijven lopen. Hopelijk kan je jezelf even wat meer rust gunnen, waardoor je klachten ook wat gaan afnemen. Lekker gaan genieten met kerst! Enne...stoppen met roken is altijd goed! :P

Fan, fijn dat je even weer lekker opgelucht bent. Soms is het moment daar om je even flink te uiten!

Wen, fijne tijd he de kerst en oud&nieuw? Ik geniet er ook heel erg van. Heb vanmorgen nog even gewerkt, daarna nog even wijn gehaald bij de AH, man wat was het daar druk! Ik blijf dan lekker rustig en kan alleen maar glimlachen om al die mensen die zo lopen te stressen. Pfoei, wat kunnen mensen 't druk hebben met eten inslaan, keek m'n ogen uit! :)

Ik me zo even omkleden, hondje eruit laten, nog even een kadootje bij de winkel hier in 't dorp halen voor m'n zusje en haar vriend (die koken vanavond voor ons). Daarna nog even lopen...hopelijk is 't hier buiten een beetje te doen en dan lekker douchen, leuke kleren aan, haren doen (zijn gisteren flink geknipt) en als vriendlief er weer is en gedoucht is op naar m'n moeder die op halen en dan lekker eten bij m'n zusje en m'n zwager! Heb er ook heel veel zin in.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 14:09

:brr: Wat een vieze koude wind zeg!

Gelukkig dat het 'alleen maar' stress is Sak...

Fijn dat er een goede toekomst in zit Fan! En het klinkt als een heel fijn plekje voor Fan...

Haha ja, laat mij maar lekker rommelen, heerlijk vind ik dat!

Rijden ging weer fijn vandaag. Eerst ff ruzie met Lis (ik mag heus wel heul hard en als je netjes wil remmen dender ik lekker door) maar daarna heel fijn. Projectje was ook fijn. Net gelijk maar de honden uitgelaten (was toch al koud) en nu met een broodje en een kop thee op de bank...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 14:16

Nee zeggen valt niet mee Sas, het koste mij ook veel moeite om dit te leren. Mijn lichaam geeft ook al weken aan dat ik een stap terug moet doen, hoe graag ik ook wil luisteren, het was gewoon tè druk om rustig aan te doen. het werk blijft gewoon liggen en dat gevoel benauwde mij enorm. Iemand anders doet het niet voor mij. Daarom was het gesprek van gisteren zo fijn, ik heb vaak het gevoel dat ik er alleen voor sta. Hoe vaak ik om hulp vroeg, het kwam er gewoon niet. Dit ook, omdat iedereen zo ontzettend druk is.
Ik heb helaas geen vakantiedagen meer, anders had ik die zeker opgenomen. Ik ben nu ook lekker aan het afbouwen voor de kerst.

Ik ga vanavond ook lekker op de bank kerstfilms kijken met mijn lief. Ik kan ook zo gelukkig worden van een opgeruimd huis, dus ik ga vanmiddag eerst lekker in huis rommelen. Misschien dat ik toch nog even een rondje ga hollen of misschien juist niet. Ik denk er nog even over :+

Hoe is de sneeuw bij jullie? Hier smelt alles weg.....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 14:51

Hier vriest het nog dus het ligt er nog. Jullie verhalen klinken zo bekend :+

Ik ga nu even lopend naar de super en dan ga ik even onder d zonnebank bij mijn ouders, vanavond lekker op de bank tv kijken. Moet nog even kijken wat precies.

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 15:28

All you need is love, christmas special? :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 15:32

Mijn vriend komt met het idee om naar de sauna te gaan. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten, al denk ik wel dat wel even lekker is. Even lekker ontspannen. Het liefst duik ik liever op de bank met een joggingbroek! :j

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 15:41

Vanavond of nu Fan? Sauna is wel lekker even om te ontspannen en goed voor je huid. Ik ben ook meer van 't lekker in de joggingbroek zitten hoor! :)

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 16:31

Afbeelding
Before

Afbeelding
After

*even haren laten zien hoor! :) * Vond 't lange ook leuk, had 't vaak ingevlochten. Maar ik dacht laat ik 't s een keer anders doen!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 17:11

Leuk!!!!

Zo kom net onder de zonnebank vandaag, heerlijk lekker warm, Ipod mee :j

Ik zou wel lekker gaan Fan :j Ik kon mezelf ook echt niet van die bank afkrijgen maar deed het elke keer toch maar, en ik voelde me toch altijd beter nadat we even een stuk gewandeld ofzo hadden :j

Ik denk wel dat er All you need is Love gaan kijken :j Elk jaar weer opnieuw. Vind het trouwens wel een beetje saai worden :+

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 17:14

Nee all you need is love, is toch niet saai! Ik vind 't altijd heel leuk om te zien. :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:40

Fan, lekker naar de sauna :j En wat jouw poown doet, springen over de onderdeur, doet mijn sTinkert ook. Als hij te lang binnen moet staan, dan springtie zelf wel naar buiten :=
Sas, goed dat het beter gaat. En herkenbaar hoor, doorgaan tot de rek uit het elastiekje is, komt mij zeer bekend voor :o De een krijgt last van zijn rikketik, een ander een maagzweer en bij mij wordt mijn eczeem heel erg.
Marjoleintje, leuk haar :D
Wen, goed bezig. Bitje heb ik nog niet veel gebruikt, voor de vakantie weinig kunnen rijden door die stomme sneeuw :( en geen binnenbak :n

In Drenthe alles goed, lekker me de slee erop uit door de bossen en vandaag een dagje dierentuin Emmen. Ook heel leuk, veel beesten stonden in hun winterverblijf maar zo kon je wel dichterbij komen. En heel weinig bezoekers, hadden bijna de hele dierentuin voor onszelf. Erg leuk dan om een tijd met de verzorgers te praten. Zo hoorden wij dat de olifanten per dag 1000 kilo bij elkaar poepen :wow: En de grootste olifant bij hun weegt 7000 kilo.

Morgen lekker een parkdagje, hoop weer even een half uurtje te kunnen lopen. Zouden nog een sneeuwpop maken, misschien dat we dat ook gaan doen. Of zwembad. En zondag krijgen we vrienden op bezoek met hun kids. Super relaxt dus. En de tijd vliegt, gelukkig zijn we hier tot en met oud&nieuw. Willen ook nog een dagje naar Speelstad Oranje. Echt een super vakantiegevoel 8-)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 11:15

Lekker aan het genieten Bom! :j
Haar is leuk Marjolein! :j Het krult ook, lijkt het.

Ik ben niet naar de sauna geweest, zag het niet helemaal zitten. Ik voelde mij aan het eind van de middag echt niet lekker en ben direct op de bank gedoken. Heb 2 kerstfilms gekeken. Ik heb het wel eens meer gehad, dat ik ook tegen een griep hing en de sauna duwde mij net over het randje, lag ik gelijk een week op bed. En dat willen we niet met Oud&Nieuw! :n

Hardlopen doen we ook maar niet. Even de kerstdagen doorkomen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 11:33

Sterkte Fan :(:) Hoop dat het griepvirus ver weg blijft. Lijkt me zo balen om met de feestdagen ziek op bed te liggen.

:brr: Vond het wel koud vanochtend buiten. Wilde nog even lopen vandaag maar hier is het nog zo'n -7 graden. Mag wel iets hoger :o