Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SplashIsLief schreef:Tweet van Marianne Vos: Weet jij wat het is om vrouwen op de fiets te helpen en begeleiden en wil je mij helpen kennis met elkaar te delen? http://on.fb.me/1n9aWob
Misschien iets voor 1 van jullie.
Ik weet niet het wennen is. Ik vind het in elk geval niet fijnEn heb op mijn racefiets nooit problemen gehad.
SplashIsLief schreef:Tweet van Marianne Vos: Weet jij wat het is om vrouwen op de fiets te helpen en begeleiden en wil je mij helpen kennis met elkaar te delen? http://on.fb.me/1n9aWob
Misschien iets voor 1 van jullie.
Ik weet niet het wennen is. Ik vind het in elk geval niet fijnEn heb op mijn racefiets nooit problemen gehad.
Romyv schreef:Strakjes melden op de baan voor een proeftraining!!! Vind het zo spannend![]()
Kreeg gisteren een telefoontje dat ze op mnw erk een militair vrouwen wielergroep willen opzetten voor wat internationale wedstrijden, gezien er te weinig militairen zijn kunnen ook reservisten aangewezen worden. Klinkt super cool!!! Ik word binnenkort gebeld om te horen wat de eisen zijn, hoe de selecties verlopen, welk niveau we over praten en al dat soort dingen. Ben benieuwd! Al is het maar om een keertje met zn team mee te mogen trainen oid
Romyv schreef:Strakjes melden op de baan voor een proeftraining!!! Vind het zo spannend![]()
Kreeg gisteren een telefoontje dat ze op mnw erk een militair vrouwen wielergroep willen opzetten voor wat internationale wedstrijden, gezien er te weinig militairen zijn kunnen ook reservisten aangewezen worden. Klinkt super cool!!! Ik word binnenkort gebeld om te horen wat de eisen zijn, hoe de selecties verlopen, welk niveau we over praten en al dat soort dingen. Ben benieuwd! Al is het maar om een keertje met zn team mee te mogen trainen oid
Romyv schreef:Ik.moest me uitschrijven omdat ik naar Brussel moet voor mn werknmk is nl de voorselectie, daarom werd ik gebeld. Doe jij mee?
Op de baan was gaaf, super veel geleerd. Er was niemand dus had priveles. We hebben gekeken naar de afstellingen van mn fiets en daarna bochtjes gestuurd. Eerst achter de trainen aan om lijnen te zien, daarna ik.voor en toen hij ernaast ok.me in of uit de bocht te duwen.
Weet alleen niet of ik lid wil worden, die vrouwen afdeling is super mutserig (touren is max 50km, met koffie en niet boven de 30km/h)
De snelle mannen gaan op woensdag, dan kan ik nirt omdat ik mn werk en paard heb.. Daarbij hebben ze geen verlichting op de baan dus ze trainen maar een paar maanden paar jaar (5ofzo want ze hebben ook een zomerstop)
Unseen schreef:Jammer Romy! Wel gaaf dat je les zo goed bevallen is![]()
Ik kan ook echt niet tegen mutsen (niet met fietsen en niet met paardrijden, of welke sport dan ook). Gaan met die banaan
Go hard or go home!
Ik heb weken geleden gepland om vandaag voor het eerst met mijn zus te gaan fietsen op de Utrechtse Heuvelrug, maar nu blijkt het dus de hele dag zeikweer te zijn. Echt balen, had mij er zo op verheugd. Twijfel nog een beetje of ik mijn fiets gewoon zal meenemen en het laat afhangen van hoe het weer op dat moment is... Hier schijnt nu namelijk de zon volop.
Renee1991 schreef:Cauberg lijkt op tv heftiger dan hij werkelijk is hoor... Ben er niet zo lang geleden zelf met een 'gewone' fiets op gereden en het valt reuze mee.
Doet me aan dit filmpje denken
[ Video ]