Dat is wat anders als niet bekwaam zijn, maar wel bevoegd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:Overigens, hebben jullie de spiraal laten zetten bij een Gyn of bij de HA?
Ik laat 't bij de HA doen, maar m'n ouders zijn een beetje onzeker daar over, en hebben het liever bij een Gyn gedaan...
Ik weet niet wat beter is, imo zet een HA het niet als ze het niet kunnen toch..
jiehaaa schreef:Hi ladies, 100 blz doorspitten gaat me wat ver, dus vandaar dat ik mijn vraag gewoon even hier stel.
Wie heeft/had de implanon en wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie last gehad van bijwerkingen, en zo ja, welke? Vast bedankt!
jiehaaa schreef:Is dat iets wat vaak voorkomt lammie2701? Want constant ongesteld zijn is wel het laatste wat ik wil.
@zonnebloem18: ik zal eens kijken, bedankt!
jiehaaa schreef:Maar bij jou was het in elk geval het eerste jaar prima. Toch raar dat het dan zo kan veranderen.
Ik heb altijd al een onregelmatige menstruatie gehad, soms wel een half jaar niet. De pil beviel mij niet, heb wel eens een andere soort geprobeerd (Diane) maar daar kreeg ik enorme bijwerkingen van. Spiraal heb ik veel slechte ervaringen over gehoord, en van zo'n nuvaring word ik ook niet enthousiast. Afijn, ik ga er vanzelf achterkomen, donderdag wordt het staafje geplaatst.
mimeslosydy schreef:mogen er hier alleen vragen gesteld worden over anticonceptie?
Zo ja, ik kan geen ander topic vinden dus als jullie een ander topic weten zou iemand mij daar de titel van willen geven zodat ik het op kan zoeken?