Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:33

Wauw just_yv, wat een verhaal :oo.. Echt heel eng eigenlijk, dat zulke dingen zo ineens kunnen gebeuren. :\

En ik zit te denken of ik vandaag zal beginnen, het punt is alleen dat mijn school in mijn wijk staat (één straat verderop) en dat ik bang ben mensen van school tegen te komen :o. Haha. Maar ik denk dat ik zo maar gewoon ga.. We hebben een heel groot voetbalveld dus ik denk dat ik daar maar ga lopen, beetje hetzelfde idee als een hockeyveld wel, dus dat is wel handigjes. :))
Eerst even zo'n rooster zoeken op internet voor beginners/conditie loze mensjes O:)

Trouwens, hoevaak lopen jullie? Ik heb alleen tijd op dinsdag, donderdag en vrijdag.. Zit te denken of ik dan op die 3 dagen kan lopen of dat donderdag en vrijdag niet goed voor je is? Verder heb ik op maandag, woensdag en zaterdag hockey dus dan beweeg ik sowieso wel, dan heb ik verder ook geen tijd/zin om te hardlopen.

lauralarissa

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:58

ik heb ook dat ik zondag en maandag achter elkaar loop. Liever hebben ze het niet, dat je rustdag heb tussen het hardlopen. Maar ik heb er geen last van oid. 3 dagen in de week is goed!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 16:19

Ik loop ook wel eens 2 dagen achter elkaar als dat beter uitkomt. Je merkt het zelf wel of het lukt ja of nee. Een rustdag schijnt beter te zijn, maar ik heb er geen last van

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 16:41

Gewoon gaan lopen en dan maar zien of het handig is om 2 dagen achter elkaar te lopen. Je lichaam geeft het vanzelf wel aan.

Ik loop soms ook 2 dagen achter elkaar, omdat dat qua tijd beter uitkomt.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 18:09

hallo!
Ik ben sins vandaag ook begonnen, ik heb een conditie van 0,0 :o heb tx herhaald : 3min lopen 1 hardlopen.

Voelde mn benen iets verzuren. Maar meer last van mn adem halen.. Alleen als ik mond in en uit adem krijg ik voor mij gevoeg genoeg lucht. Hoe doen jullie dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 19:36

Gewoon door m'n mond ademen, met hockey hang ik ook altijd met m'n mond open. :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 21:17