Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:Ben het helemaal met je eens Tinks!!
Zijn een paar mensen die héél hard bezig zijn met HUN mening opdringen en anderen niet de kans geven om te zeggen wat ze vinden. Verder kan ik me helemaal vinden in jouw verhaal
Het is een kleine moeite om 1 keer in de maand oid ff een nieuw topic te openen op MW gaat nu ook altijd prima, dus waarom in de toekomst niet?
En degenen die er moeite mee hebben dat het teveel werk zou zijn om een nieuw topic te openen, dan besparen we jullie die moeite toch?Zijn vást wel andere mensen die dat wél leuk vinden om te doen!
Ik ben vóór MW en tégen HK
Daarbij heeft laura al de moeite genomen om een mod te pb-en om een tussenweg te zoeken en heb dan ook het fatsoen om dat antwoordt eerst even af te wachten.
AnneXxX schreef:Heeft er iemand tips voor marbel nails? Welke nagellak is hier bijvoorbeeld goed voor, en welke totaal niet. Of misschien leuke kleuren combinaties. Heb het net geprobeerd met een paar van essence, maar deze droogde direct op. Het water wat ik gebruikte was lauw-warm.
borrie01 schreef:Wendy15 schreef:Ben het helemaal met je eens Tinks!!
Zijn een paar mensen die héél hard bezig zijn met HUN mening opdringen en anderen niet de kans geven om te zeggen wat ze vinden. Verder kan ik me helemaal vinden in jouw verhaal
Het is een kleine moeite om 1 keer in de maand oid ff een nieuw topic te openen op MW gaat nu ook altijd prima, dus waarom in de toekomst niet?
En degenen die er moeite mee hebben dat het teveel werk zou zijn om een nieuw topic te openen, dan besparen we jullie die moeite toch?Zijn vást wel andere mensen die dat wél leuk vinden om te doen!
Ik ben vóór MW en tégen HK
Daarbij heeft laura al de moeite genomen om een mod te pb-en om een tussenweg te zoeken en heb dan ook het fatsoen om dat antwoordt eerst even af te wachten.
Ik neem aan dat je het onder andere over mij hebt mbt mening opdringen. Dat is iets wat absoluut de bedoeling niet is om die roddel even de wereld uit te helpen.
Ik wilde gewoon duidelijk weten wie er nou echt tegen is zodat we er een goed gesprek over kunnen hebben.
we kunne wel naar de HK willen maar als er mensen met duidelijke tegen argumenten zijn dan kan daar toch over gepraat worden.
dus bij deze nodig ik je uit om ook je naam neer te zetten in jou geval dan misschien bij tegen en dan je argument erbij.
Wendy15 schreef:hafjegek schreef:ok het is klaar, ik ga de nieuwe er op zetten!
Ben benieuwd! Zet je de link hier in het topic?