Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MRIIIS schreef:Hoi, ik heb een vraagje. Eind april een navelpiercing laten zetten en in februari (9 maanden later) mag ik hem wisselen. Laatst probeerde ik het balletje los te krijgen, gewoon uit nieuwschierigheid, maar dat lukte dus niet. Is hier een techniek voor oid?
Ragnaaa schreef:De laatste tijd spookt het bij mij door mijn hoofd om een MD te laten zetten.
In de buurt van mijn sleutelbeen.
Meer als 'statement' dat ik een nieuwe start heb gemaakt.
Maar wat kost het gemiddeld om een MD te laten zetten?
MRIIIS schreef:Hoi, ik heb een vraagje. Eind april een navelpiercing laten zetten en in februari (9 maanden later) mag ik hem wisselen. Laatst probeerde ik het balletje los te krijgen, gewoon uit nieuwschierigheid, maar dat lukte dus niet. Is hier een techniek voor oid?
Nymphadora schreef:Mijn MD kostte 80 euro
xDramaQueen schreef:Citaat:Ik begin me toch zorgen te maken over mijn navel piercing nu. Hij is een tijdje gevoelig, maar nu komt er voor 't eerst ook bloed uit?! Alleen aan de onderkant een beetje. Gaatje is niet uitgescheurd. Ga vanavond even douchen met unicura. Maar meer kan ik denk ik niet doen of wel?
hoelang heb je hem? een navelpiercing kan in het begin poeslief lijken maar na 2 a 3 maanden ineens klieren en dit kan wel anderhalfjaar aanhouden, pussen, bloeden, korstjes etc.