Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissPromiss schreef:Vandaag naar Amsterdam geweest met de uitslag van alle testen enzoKomt er op neer dat mijn energievoorziening gewoon niet goed werkt en dat mn stofwisseling niet goed is.. Nu aan de carnitine om te kijken of dat helpt, het is geen oplossing maar het kan me wel helpen om de dagen wat beter door te komen. Dus dat ga ik proberen en ik sta nu verder eventjes op "stil" want een echte behandeling is nu nog maar in onderzoeksfase en dat wilde hij voor mij niet
Over 2 maanden weer heen om de werking van de carnitine te bespreken..

maar ja ik heb zo iets van helpt toch niet en ik ga liever hier naar de cardioloog
6 flesjes per dag ofzo
) en door de wasstraat gaan de volgende keer!
meiden
hopelijk is je ontsteking snel over en Issy,fijn dat je serieus wordt genomen en dat ze plaatsje voor je vrij maken 

Vrijdag naar Horse Event geweest en een hele leuke dag gehad. Klap gisteren viel mij ook nog mee. 's Avonds zelfs nog naar een vriendin geweest. Vandaag rustig aan, wat huiswerk maken enzovoort.
Dichtstbijzijnde voor mij is nog ruim een uur reizen. Dat word dus om half 6 gaan als ik om 7 uur moet beginnen.
Dat kan toch niet... En dan is het nog hopen ook dat ik die plek krijg (in de psychiatrie, blegh).
fijn...stage