Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:20

Ik ben 31 augustus geweest pc en hoop dat ik snel te horen krijg van de verzekering of ik een bvk mag. Dan kan ik geholpen worden in oktober in de bergman kliniek.
Ik moet zoiezo fysio na de operatie want mijn schouder staan niet goed.

Kaatje89 waar ga jij heen?

Amaryllis

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:23

Ik heb wel echt de 6 weken ook echt genomen destijds. Heb me 2 weken slecht/zielig/pijnlijk gevoeld, maar daarna kon ik wel weer gewoon functioneren. Heb wel heel voorzichtig gedaan enzo, ook echt 6 weken op mn rug geslapen en eigenlijk nog heel lang de sportbh aangehouden want dat voelde heel veilig :)

Oh meid het is je echt gegund. Waarschijnlijk vraag je je straks gelijk af waarom je het niet veel eerder hebt gedaan.

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:27

Ik ben er blij met dat ik het laat doen. PC zei dat een bvk zeker aan te raden was voor mij. Ik krijg eerst een Bh van hun voor 6 weken. Maar ga ook zeker met een sportbh paardrijden.
Ik ga van 80dd naar een B zei de PC. Ik draag zelf altijd de shock absorber 75 dus kom dan op een 75ee lijkt mij. Ik wou dat het al zover was.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:28

Ik leef vol-enthousiast met jullie mee ladies!! :j

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:31

Ik ga naar het Martini ziekenhuis in Groningen. Veel goede ervaringen van gehoord, dus daarom die keus. Wat voor cupmaat word waren ze nog niet over uit, en ik ook niet := Ik heb nu 70G, en als ik wakker word met een B cup, voel ik me ben ik bang behoorlijk kaal :o

Als ik iig maar van de rugklachten af heb. En na die weken rust nog fijner als voorheen kan rijden :)

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:34

Hij kan het bij mij ook niet precies zeggen wat de cup zou worden maar hij gaf direct aan een B voor mijn postuur maar kan natuurlijk ook een C worden. Ben al blij als ze kleiner worden. Ik ga na heerenveen na Dr van de lei. Als je zijn naam intypt op google kom je op zijn site.

Dhr omgeruild voor Dr
Laatst bijgewerkt door sietske83 op 02-09-10 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:46

ik ken je probleem. ik heb ook E70.
Leuke BHs kan je vaak welvinden van Saph of Marlies Dekker.

Het is vrij vervelend inderdaad.. Ik kan me er in de lingeriewinkel echt kapot aan ergeren..

Ik ben ook informatie over een borstverkleining aan het zoeken. Aangezien ik er al een paar jaar rugklachten van heb.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:04

Het toppunt bij mij was toen ook dat ik naar de Lindessa ging (das hier bij ons de duurste winkel, heeft veel MD e.d.) toen ik vroeg of ze ook iets in 70G hadden keken ze me raar aan en zeiden ze "nee daar hebben we echt niks in hoor" :=

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:47

*heeft net n Freya Sportive besteld na goede berichten*
:)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:40

Ik had het gesprek gehad in het Martini, of naja bij de anesthesist nu :) Erg aardige mensen, zelfs nog een intake gesprek bij een verpleegkundige :) Erg leuke mensen :D Voelde me wel op m'n gemak bij hun :)

Alles was verder goed, behalve m'n gewicht. Terwijl ik de laatste tijd onwijs ongezond heb gegeten.. Dus ik dacht dat ik wel wat zwaarder zou zijn als normaal (normaal ong. 62 kilo). Was even schrikken want nu woog ik met kleren en schoenen nog maar 57,5 ze trokken er een kilo af voor m'n kleren en schoenen.. Zit dus echt op t randje, moet niet meer afvallen, maar juist aankomen.. Als ik nog meer af val willen ze me niet opereren..

Operatie stond gepland voor 2 nov. kon nog veranderen, maar dat hoor ik 10 dagen voor de operatie wanneer..

Allemaal wel heel spannend hoor... Heb zelfs een lijst meegekregen met dingen die ik juist moet eten.. Om aan te komen... Dus nu maar hopen dat het lukt :)

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 20:55

Ik heb het gesprek gehad met de Pc en de personal coach (verpleegkundige)
Ik hoefde me niet te wegen ze vroegen alleen maar hoe zwaar ik was.

Jeetje Kaatje wel vervelend dat je zo ligt bent nu. Hopen dat je voor die tijd wel aangekomen bent. Dus veel snoepen en goed eten.
We zijn dus allebij tevreden over de plek en de gang van zaken *D

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:02

Nou ze vroeg mij dus ook hoe zwaar ik was, maar heb me een poos geleden nog gewogen, maar goed, toen zei ze dus "ga er voor de zekerheid maar even op staan".. Dus dat was wel even schrikken.. Hopen dat ik iig dan 60 kilo ben :)

Vond het idd wel een gemoedelijke sfeer daar in het ziekenhuis :)

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:07

Ik moest wel even mijn bloeddruk meten op het werk gelukkig is die 120/85.
En moet een heel formulier met 3 pagina's invullen en opsturen naar hun.
Ik vond het ook gemoedelijk in de Bergman kliniek. Als ik binnen een week nu bericht krijg kan ik geholpen worden in oktober.

Kan me voorstellen dat het schrikken is dat je zo afgevallen bent en dat ze je niet willen helpen als je zo ligt blijft.
Maar je gaat ervoor veel eten.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:17

Ja naja bloeddruk werd bij mij ook gemeten, en hartslag ook gelijk, en die formulieren moest ik ingevuld meenemen naar het gesprek :)

Ja idd, veel eten, wel lastig hoor, ben al geen goede eter.. en hou helemaal niet van vette dingen :=

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:29

Dat lijkt me wel moeilijk ik zelf lus wel wat lekkers :o .

Oke zo zie je maar weer dat het verschild per ziekenhuis wanneer je een brief krijgt. *D

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:31

Ja opzich lus ik op z'n tijd wel wat lekkers, alleen ik moet dus 6 keer op een dag wat eten.. En vooral dingen met pinda's want daar zitten veel calorieën in.. Laat ik pinda's voor een keer wel lekker vinden, maar echt niet iedere dag een handje :=
Net als pannenkoeken.. 1 is lekker, maar dan hoef ik dat al niet meer :P

Tja lastig dus, maar ga m'n best doen :)

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:36

O maar daar houd ik ook niet van. Overal een beetje van maar dan houd het wel op.

Ben wel gek op chocolade, staat zeker niet op je lijstje :D
Soms wat chips maar niet te veel.

Zal wel niet allemaal lekkers op je lijstje staan. En 6 x eten zou ik niet kunnen.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:39

Naja wat er op het lijstje staat, daarvan vind ik het meeste wel lekker, alleen dan niet in hele grote hoeveelheden :=

Staan ook vooral zuivel dingen op, en dan volle producten, dus volle chocolade melk wat ik erg lekker vind. Kaas, yoghurt, vla. En pinda's, m&m's met pinda's erin. Pannenkoeken met suiker of stroop. Bifiworstjes. En nog wel meer.. Het meeste lus ik dus wel :P gelukkig :P

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:42

OHH dat lust ik ook wel dat zal voor mij echt geen straf wezen :o
Maar denk dat mijn BMI dan te hoog word.
Ik ben voor mezelf juist op mijn gewicht aan het letten dat ik niet zwaarder word.
Ben maar 67 kilo maar ja ben ook maar 165 hoog.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 21:47

Ja ik ben dus 175 en 56/57 kilo.. BMI van 18..

Het gekke is wel dat ik niet echt heel dun ben ofzo? Vind mezelf iig niet mager oid.

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:45

Ik zweer tegenwoordig bij Saph!
In ijn maat 80F zitten ze heeeeeeeeeerlijk. Echt erg fijne BH's

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 16:48

Fijn zeg, mij geeft sapph met mijn cup G helaas net te weinig ondersteuning.
Vind het erg leuke bh's!

MD gaat maar tot cup f toch?

Edit: ik heb net een bh besteld van het merk Marilyn, iemand hier ervaring mee?

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:34

Als de schouderbandjes steeds afzakken, in welk opzicht klopt dan de maat niet? Het stomme is dat ik deze bh's heb gekocht in een goede winkel en ze verder prima passen. En ik heb eigenlijk altijd wel problemen gehad met de schouderbandjes, ook toen ik nog niet zo'n lastige maat had.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:14

Hoeft niet perse aan de maat te liggen, kan ook te maken hebben dat je bijv. "afhangende" schouders hebt (weet niet of het echt zo heet, maar iig schouders die wat schuin aflopen ipv recht zijn). Vooral ook omdat je zegt dat de BH in een goede winkel is gekocht en dat hij verder prima past!

Je zou dan bijv. het volgende kunnen kopen:

http://www.magicbodyfashion.com/en/comfort-strap

of

http://www.magicbodyfashion.com/en/magic-clip

Verkopen ze vaak bij V&D, Hunkemoller en wij verkopen het ook, alleen is het altijd heel snel uitverkocht omdat het dingetjes zijn die maar een paar euro kosten!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:38

Manou, dan kan het dat je een te grote omvangmaat draagt. (Ik had dat probleem toen ik omvang 80 droeg, nu ik bh's koop en draag met omvangmaat 75 heb ik daar geen last meer van :) ).