Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paintless schreef:ach daarom. en vergeet niet te genieten van de dingen die je nog wel kan. en blijf niet hangen in datgene wat je niet meer kan.
het pad gaat niet over rozen, maar paardenbloemen zijn ook heel mooi
fannetje schreef:Ik heb ook diclo voor overdag op slechte dagen.
Ook heb ik tramadol, maar die slik ik dan in de nacht, overdag alleen als ik een hele selchte dag heb en toch niet ga werken (ofwel een slaapdag inlas).
Ben nu ook homeopatisch bezig en let op mijn voeding en dat helpt ook al een boel.
MisticRider schreef:fannetje schreef:Ik heb ook diclo voor overdag op slechte dagen.
Ook heb ik tramadol, maar die slik ik dan in de nacht, overdag alleen als ik een hele selchte dag heb en toch niet ga werken (ofwel een slaapdag inlas).
Ben nu ook homeopatisch bezig en let op mijn voeding en dat helpt ook al een boel.
ik zit nu aan 4 diclo's per dag, werkt geen f*ck!
wat neem je wel en wat juist niet kwa voeding? wil ik ook wel eens proberen!
tijgerr91 schreef:Ben vandaag naar de reumatoloog geweest voor het eerst, hij heef lichamelijk onderzoek gedaan, wat vragen gesteld en ik moest bloedprikken.. Gewone reuma is het sowiezo niet maar het zou reuma in de weke delen kunnen zijn, Fibromyalgie dus. 16 augustus zijn alle bloeduitslagen bekend en hoopt hij dat het zulk warm weer is dat ik erge last van mijn opgezette handen en voeten heb zodat hij ze kan bekijken.. Ik ben erg benieuwd wat er uit komt..