Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:ieeeew adam lambert. hahaha sorry maar die vind ik toch zon rare kop hebben.
ben zelf geen fan van roodtinten maar die is mooi
Horsii_mine schreef:Anthea schreef:
ik vind je ook heel erg pretty met blond haar maar het donkere staat je zooo geweldig goed.
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik vind je blond een stuk jongen lijken moet ik eerlijk zeggen
Yinka schreef:Zwart met blonde plukken erdoor? Echt zo'n punk kapsel
Heb je ook een voor en een na foto van je metamorfose? Ik ga as zaterdag naar de kapper en ik wil van licht blond naar iets donkers. Zit aan bruinrood te denken, maar neig nu naar deze kleur http://lh6.ggpht.com/_c2eHHmBm_pY/Stj3S ... dcheck.jpg Vind het zo gave kleur, maar ik weet niet of ik durf
Ik weet ook niet of het staat, maar als het zou staan, weet ik niet of ik het durf.
xXEviIXx schreef:hoihoi,
het word weer warm en ik ga wat met me haar doen
iedereen roept altijd wauw wat heb je mooi lang haar bla bla bla, super fijn om dat te horen hoor, maar ondertussen denk ik, het is k*t haar. op hyves allemaal foto's waar het leuk is niet allemaal xD. en op school ook wel af en toe maar me pony wil gewoon niet
nu zoek ik een kapsel dat lan of half lang is, geen rechte pony (heb ik gehad, en het stond vreselijk xD, ik zal jullie de foto besparen) en schuin is ook wel leuk, maarja dat wil dus bijna nooit... oja ik heb lichtbruin bruin haar... lang is het, het is soms stijl als ik het foihn (bijna nooit tijd) en soms ook gewoon als het net niet vet is. als ik het dus alleen droog kam ipv foihn is het een soort stijl x slag, dus niet gewone slagen, maar stijl is het ook niet
maarja weet iemand nog een leuk kapsel waar je niet lang mee bezig om te doe zeg maar. en niet vast zeg maar, dat heb ik heel lang gehad en ben ik zat...
oja, ik ga het wel lichter kleuren (spoeling)
hier wat foto'tjes
zo zit het als ik het echt goed zit:
http://94.100.118.142/908850001-9089000 ... _FVk9.jpeg
zo zit het als het bijna vet is:
het lijkt ff vet, dat kwam omdat ik het met me vingers het naar achtere had gedaan...
http://94.100.118.236/892350001-8924000 ... _t-4c.jpeg
vreselijke foto maar zo zit het wel soms
http://94.100.122.219/742050001-7421000 ... _1B18.jpeg
van hou het half slag en half stijl is heb ik geen foto.. vind ik niet mooi
ik hoooop dat iemand wat weet
lausan schreef:Yinka schreef:Zwart met blonde plukken erdoor? Echt zo'n punk kapsel
Heb je ook een voor en een na foto van je metamorfose? Ik ga as zaterdag naar de kapper en ik wil van licht blond naar iets donkers. Zit aan bruinrood te denken, maar neig nu naar deze kleur http://lh6.ggpht.com/_c2eHHmBm_pY/Stj3S ... dcheck.jpg Vind het zo gave kleur, maar ik weet niet of ik durf
Ik weet ook niet of het staat, maar als het zou staan, weet ik niet of ik het durf.
Nope, heb niet echt goede voor foto's... Jammergenoeg.
Zwart met blonde plukken...? Klinkt gaaf![]()
Ik zat wel al te denken aan donker met lichte plukken. Ga het eens aan m'n dinnetje/kapster voorleggen.
Die kleur in je linkje is wel heel gaaf hoor!
Gewoon doen joh; kan jou het schelen
Zoiets heb ik ook al gehad: http://pic80.picturetrail.com/VOL993/43 ... 227912.jpg
xShanty schreef:Ik wil volgende week weer naar de kapper, maar heb eigenlijk al 2 jaar ongeveer het zelfde kapsel (ene keer wat langer, andere keer wat meer laagjes, andere keer highlights maar komt op hetzelfde neer) Heb van de zomer blondje plukjes gehad (highlights) waardoor mijn haar een tint lichter leek. Heb dus eigenlijk al jaren een schuine pony, en wil eigenlijk ook niet helemaal van de pony af (verberg me liever achter die pony xD ) Heb het een aantal keer voor mijn doen vrij kort gehad (boven de schouder) en nu weer even langer gelaten.
Dit was het stijl vlak na de kapper in december: klik
Dit was het maandje geleden: klik
zo is het nu (ongeveer): klik
Pony is dus inmiddels al veelste lang.. Wil eigenlijk een keer drastisch mijn haar veranderenmaar wat/hoe weet ik niet
chantaldewit schreef:xShanty schreef:Ik wil volgende week weer naar de kapper, maar heb eigenlijk al 2 jaar ongeveer het zelfde kapsel (ene keer wat langer, andere keer wat meer laagjes, andere keer highlights maar komt op hetzelfde neer) Heb van de zomer blondje plukjes gehad (highlights) waardoor mijn haar een tint lichter leek. Heb dus eigenlijk al jaren een schuine pony, en wil eigenlijk ook niet helemaal van de pony af (verberg me liever achter die pony xD ) Heb het een aantal keer voor mijn doen vrij kort gehad (boven de schouder) en nu weer even langer gelaten.
Pony is dus inmiddels al veelste lang.. Wil eigenlijk een keer drastisch mijn haar veranderenmaar wat/hoe weet ik niet
ik vind een rechte pony jou wel leuk staan
Dniekje schreef:iemand ervaring met bruin naar blond?
ik vind blond echt supergaaf, maar weet niet of het staat bij mn gezicht, en het is een hele verandering!
Margoooo schreef:Foto?
Ik zit heel erg te twijfelen, heb een poos geleden mn haar kort laten knippen:
Daarna heb ik een spoeling erdoor gedaan, deze is er nog niet uit, maar het word gelukkig wel steeds blonder.
Daarvoor was het altijd best wel lang
Ik wil aan de ene kant wel weer lang haar, dan kan ik ook eens een staartje/knotje in enzo, maar mijn haar is heel dun en slap en dat vind ik minder... Ik ben 16, en ik vind dat het korte haar mij ook wat ouder doet lijken, dat vind ik wel fijn omdat ik klein ben.. Wat vinden jullie leuker?
xShanty schreef:Ik wil volgende week weer naar de kapper, maar heb eigenlijk al 2 jaar ongeveer het zelfde kapsel (ene keer wat langer, andere keer wat meer laagjes, andere keer highlights maar komt op hetzelfde neer) Heb van de zomer blondje plukjes gehad (highlights) waardoor mijn haar een tint lichter leek. Heb dus eigenlijk al jaren een schuine pony, en wil eigenlijk ook niet helemaal van de pony af (verberg me liever achter die pony xD ) Heb het een aantal keer voor mijn doen vrij kort gehad (boven de schouder) en nu weer even langer gelaten.