[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skitter

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:39

MoonChloe schreef:
Wat ik hier ga zeggen, moet je zeker niet nadoen.

Ik wou heel lang een neuspiericing maar het mocht niet, op mijn 14e laten zetten en ze vonden het toch wel mooi dus het bleef. Maar ik kon niet eens over een labret/tongpiercing praten, werden ze meteen kwaad. Toen ik 16 was heb ik een labret laten zetten, vonden ze toch wel mooi dus het bleef Tong uitsteken

half jaar later een tongpiercing laten zetten, ma vond het best, pa was niet zo blij maar ach.

Over mijn tragus hebben ze niks gezegd en het moet echt wel gezien zijn omdat mijn haar daar aan die kant kaal is Tong uitsteken

Maar doe het niet na!

Heb in je profi gekeken maar waarom ben je aan een kant kaal als ik vragen mag Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:40

Neem een plastic bolletje,als je dan op je piercing bijt,knapt het glazuur niet van je tanden hahaah.
Of nog erger,stukjes kies/tand.
Ik heb mijn tongpiercing inmiddels 3 jaar geloof ik,nooit iets beschadigd...niet mee spelen,gewoon laten voor wat het is:een sieraad.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:00

Skitter schreef:
Heb in je profi gekeken maar waarom ben je aan een kant kaal als ik vragen mag Bloos

Ja hoor dat mag je vragen. Waarom, tja ik wou/wil iets geschoren hebben, maar had geen zin in opnieuw een hanenkam en 1 kant kaal is ook wel leuk dus waarom niet? Tong uitsteken

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:41

MoonChloe> Ik vind het ontzettend vet staan!.. Heb zelfs ook zoiets gehad (en toen met dreads erin) en moet wel zeggen.. ik mis het wel.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:00

MoonChloe schreef:
Skitter schreef:

Ja hoor dat mag je vragen. Waarom, tja ik wou/wil iets geschoren hebben, maar had geen zin in opnieuw een hanenkam en 1 kant kaal is ook wel leuk dus waarom niet? Tong uitsteken

Tis wel apart Ja En inderdaad lekker stoer! En ja waarom niet, voor je het weet groeit het alweer aan ja.

Ik dacht dat je misschien geopereerd oid was, haha, wist ik veel Tong uitsteken

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:10

Vraagjeee, ja alweer. Haha!

Zoek eigenlijk een shop die micro's er eventueel ook weer uit haalt. Shop in Groningen doet dat niet, en weet eigenlijk niet hoe moeilijk een huisarts daar over moet. Mocht het misgaan met ontsteken, dan wil ik wel dat het ding eruit kan zonder teveel gedoe etc.
Weet iemand dat, graag beetje in het Noorden, wil er eventueel best een stukkie voor reizen, maar liever niet helemaal naar het zuiden van het land. Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:13

Skitter schreef:
Tis wel apart Ja En inderdaad lekker stoer! En ja waarom niet, voor je het weet groeit het alweer aan ja.

Ik dacht dat je misschien geopereerd oid was, haha, wist ik veel Tong uitsteken

Is ook wel frisser in zomer hoewel het hier echt geen zomerweer is Tong uitsteken
(en als ik was geopereerd zou je wel een litteken zien o.i.d Tong uitsteken Tong uitsteken)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 00:14

jaaa, kan het nou eindelijk zeggen.
ik heb me wenkbrauwpiercing laten plaatsen.
zetten was wel ontzettend pijnlijk, maar dat heb ik er dan graag voor over gehad hoor.

het is nog wel ontzettend wennen Tong uitsteken

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:22

Ik krijg over ongeveer 2 weken een navelpiercing. Maar ik ben eigelijk nog op zoek naar een winkel omgeving Den Haag Nagelbijten / Gniffelen En hoe gaat het zetten precies, en doet het pijn?

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:03

Ik heb natuurlijk een beetje zitten zoeken op internet (al eerder)
en veel mensen raden het af om een neuspiercing te laten "schieten".

Ik was eigelijk al vanplan om het te laten "piercen" ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met beiden?

Ik heb ook een ringetje boven in mn oor en die heb ik wel gewoon laten schieten.
Achteraf las ik dat het gevaarlijk was omdat daar kraakbeen zit en dat het daarom gevaarlijk was?
Ik heb er alleen nooit last van gehad en vroeg me dus af of mensen met het laten schieten van een neuspiercing dat wel hebben gehad Knipoog

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:03

Ketaki schreef:
zetten was wel ontzettend pijnlijk, maar dat heb ik er dan graag voor over gehad hoor.

Gaaf hoor. Post je een keer een foto?

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:26

Polivy schreef:
Ketaki schreef:

Gaaf hoor. Post je een keer een foto?

Ik ben ook wel benieuwd Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:28

Ik heb mijn neuspiercing laten schieten, ik raad het je iig niet aan want had heel lang een flinke bult in mijn neus. Is nu wel geslonken tot een minibultje en het is daar beetje uhm verlamd haha Tong uitsteken

Ketaki, ben benieuwd naar foto's Haha!

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:59

Deesiej schreef:
Ik heb natuurlijk een beetje zitten zoeken op internet (al eerder)
en veel mensen raden het af om een neuspiercing te laten "schieten".

Ik was eigelijk al vanplan om het te laten "piercen" ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met beiden?

Ik heb ook een ringetje boven in mn oor en die heb ik wel gewoon laten schieten.
Achteraf las ik dat het gevaarlijk was omdat daar kraakbeen zit en dat het daarom gevaarlijk was?
Ik heb er alleen nooit last van gehad en vroeg me dus af of mensen met het laten schieten van een neuspiercing dat wel hebben gehad Knipoog

Ik heb 5 gaatjes boven in m'n oor, allemaal laten schieten, en van maar eentje last gehad, en dat was omdat ik 'm niet goed schoon hield. Me neuspiercing heb ik ook laten schieten, en da's ook allemaal hartstikke goed gegaan, ook al weet ik dat je 'm wel beter kan later piercen maar goed Tong uitsteken

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 14:49

MoonChloe schreef:
Ik heb mijn neuspiercing laten schieten, ik raad het je iig niet aan want had heel lang een flinke bult in mijn neus. Is nu wel geslonken tot een minibultje en het is daar beetje uhm verlamd haha Tong uitsteken

Dat heb ik dus ook (boven in mijn oor) zoon bultje.
Iemand heeft mij een keer uitgelgd dat dat gewoon kraakbeen is wat "naar achter" is geduwd.
Net als dat je een pen door papier prik, dan zit er aan de andere kant het papier dat opzij is geduwd.

Maar heb je daar dan als je hem laat piercen dan geen last van?

De eenigste reden dat ik hem wou laten piercen is eigelijk omdat je dan niet 6 weken met een mega zweerknopje/oorbel in je neus hoeft te lopen maar er meteen iets "fatsoenlijks" in kan Bloos

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:51

Hoe reageerde jou tandarts bij je tongpiercing?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:01

Ik heb geen tongpiercing dus ik kan het je niet vertellen.

Ik zit erover te denken om een navelpiercing te nemen.
Maar aangezien ik eerst nog op vakantie ga e.d wil ik hem in het najaar nemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:03

Mijn tandarts zegt er nooit iets over,dus het zal allemaal reuze meevallen.
Mijn labret zei hij op het laatst wel wat van,die heeft mijn tandhalzen bloot gelegd en die heb ik er toen linea recta uitgehaald.
Heb nu een monroe en dat gaat perfect,mijn tandarts is ook een vriendelijke hippe man,dat scheelt ook misschien wel..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:25

Mlies schreef:
Vraagjeee, ja alweer. Haha!

Zoek eigenlijk een shop die micro's er eventueel ook weer uit haalt. Shop in Groningen doet dat niet, en weet eigenlijk niet hoe moeilijk een huisarts daar over moet. Mocht het misgaan met ontsteken, dan wil ik wel dat het ding eruit kan zonder teveel gedoe etc.
Weet iemand dat, graag beetje in het Noorden, wil er eventueel best een stukkie voor reizen, maar liever niet helemaal naar het zuiden van het land. Lachen

ik heb alleen nog maar operatief gezien Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:27

Deesiej schreef:
MoonChloe schreef:

Dat heb ik dus ook (boven in mijn oor) zoon bultje.
Iemand heeft mij een keer uitgelgd dat dat gewoon kraakbeen is wat "naar achter" is geduwd.
Net als dat je een pen door papier prik, dan zit er aan de andere kant het papier dat opzij is geduwd.

Maar heb je daar dan als je hem laat piercen dan geen last van?

De eenigste reden dat ik hem wou laten piercen is eigelijk omdat je dan niet 6 weken met een mega zweerknopje/oorbel in je neus hoeft te lopen maar er meteen iets "fatsoenlijks" in kan Bloos

ik heb zelfs een misvormd oor door het schieten, door t pistool klapt je kraakbeen in elkaar, ik zou t niet laten schieten maar lekker piercen! past dat pistooltje wel in je neus eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:31

Dat vroeg ik me dus ook af, ik heb een filmpje gezien ergens op internet en zag dus dat het wel degelijk kon.

Ik hoop wel dat ze dat ding daarna goed schoonmaken Haha! Bloos

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 19:58

Afbeelding
Scheve mond Iemand die dit al eens gezien heeft en weet wat ik er best aan kan doen?
Is dus gewoon een bultje naast mn bovenste piercinggaatje waar wat vocht of etter in lijkt te zitten (openprikken lijkt me niet gezond). Voor de rest is mn piercing helemaal gezond, niet rood of pijnlijk en ook niet meer "wondvocht" dan normaal.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 20:01

Denk dat je het beste ervan af kan blijven, maar zou wel even langs de piercer gaan voor zekerheid.

En ja die pistool past in je neus Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 20:22

dat bultje lijkt op de bult die ik op een gegeven moment bij mijn labret aan de binnenkant kreeg.
Dat kwam omdat ik heftig op het (toen nog)chirurgische staal reageerde,plus een iets te kort staafje.
Daardoor wilde mijn lichaam hem gaan inkapselen...
Ik wil NIET zeggen dat dit eenzelfde bultje is,maar het ziet er niet fijn uit.
Niet doorprikken,ik zou er echt even mee langs de piercer gaan...

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 22:37

Jeej, ik heb net m'n nieuwe plug in m'n oor kunnen krijgen en ik vind 'm zoooo schattig=P
't Is een witte met kersjes d'r op<3^^