[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 03:23

Myryana schreef:
Helaas "moet" ik toestemming vragen voor mijn piercings, en hij was sowieso al niet blij met de piercings die ik had

Hoezo? Is het zijn lichaam dan?

SuusJa; ERG mooie piercing!

Zat net ff te googlen en kwam deze tegen, ben ik erg van gecharmeerd en ben eigenlijk ook wel weer toe aan een nieuwe Haha!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ercing.jpg

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 03:47

Quellian> dat is een lang verhaal en denk dat als ik het uitleg veel het niet begrijpen.

Bridge piercings kunnen heel mooi staan maar er is wel grote kans op uitgroeien.

Citaat:
Heb de snakebites en venoms gevonden! Zo dat zijn er gelijk 4 dan, of zie ik het nu verkeerd?? Ben je niet bang voor je tanden en tandvlees, dat het beschadigt??

Ja dat zijn er 4 dan, mjah ik zie wel hoe het loopt. Iig met de venoms moet ik daar geen problemen mee hebben want ik speel nu al niet met mijn tongpiercing. Met de snakebites ben ik er niet zeker van hoe dat gaat lopen maar merk het wel.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 03:56

Nee uitleg zal idd niet veel helpen, vond de opmerking an sich al redelijk voldoende Lachen

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 08:42

Ach als het niet goed loopt met je tandvlees en tanden kun je ze dr nog altijd uithalen!

@quellian, dankje Haha!
Is die piercing bij jou op de foto niet lager dan normaal? Normaal zit het toch nog net iets meer naar boven?? Sommige mensen kan dat echt heel mooi staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 11:57

Brigdepiercings vind ik persoonlijk absoluut niet mooi,net als smileys en septums,maar ieder zijn eigen keus natuurlijk.

@ Myryana: toch ben ik er wel erg benieuwd naar waarom je geen piercings mag van je man...het komt mij erg benauwend over,ervaar je het zelf niet zo? Wie ben ik om iets van andermans relatie te zeggen,live and let live,maar toch vind ik dit apart.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 12:56

Sooo hee, ein-de-lijk het topic weer teruggevonden, "dankzij" het ontbreken van de zoekfunctie op eigen berichten was dit redelijk moeilijk Lachen

Mijn navel ziet er heel mooi uit nu Ja helemaal niet dik of ontstoken, echt fijn! De vorige keer was dat wel anders, heb ik alleen maar ellende gehad....

Na hoeveel tijd mag je eigenlijk een andere piercing er in doen? Niet dat ik het nu al van plan ben hoor, hij zit er koud aan 4 weken in Haha! maar ik vroeg het mij even af Lachen

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 16:07

Nadat het genezen is geloof ik?? Weet niet precies wat de genezingstijd is, halfjaar???

Mn piercing begint nu rood te worden bij de bolletjes.Echt stom dat het rood wordt na 5 dagen! En het lijkt wel of er een blauwe plek begint te vormen tussen de 2 knopjes en erom heen, is dit normaal???!!!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 16:26

ik heb vorige week een tongpiercing laten zetten, mann wat doet dat pijn! verder heb ik een navelpiercing, een in mijn oorschelp, lastige naam, en een in de bovenkant van mijn oor. dan heb ik ook nog de gebruikelijke gewone gaatjes, en dan aan elk oor drie. in totaal 4 piercings en 6 gewone. echt verslavend werken die dingen!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 17:27

SuusJa schreef:
Mn piercing begint nu rood te worden bij de bolletjes.Echt stom dat het rood wordt na 5 dagen! En het lijkt wel of er een blauwe plek begint te vormen tussen de 2 knopjes en erom heen, is dit normaal???!!!

Rode rond de bolletjes gaat ook wel weer weg, gewoon geduld hebben. Knipoog
Een blauwe plek rond en ertussen heb ik nooit gehad allesinds... Hoe verzorg je het?

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 17:58

Wat zouden jullie doen??

Ik wil al jaar of 3 labret.. (haha hoe je t ook schrijft..)
Nu is mijn moeder t daar niet mee eens.. ben 21 en sta nu op t punt om m gewoon erin te laten zetten..

Wat zouden jullie doen?

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:03

haha dan zou ik het zeker doen.. naja als het geen 't geen problemen oplevert met je werk ofzo.. je ben toch oud ( en wijs ) genoeg??

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:07

Zou het ook gewoon.Heb ze allemaal gewoon laten doen.
Anders hadden ze toch wel nee gezegt Tong uitsteken me zusje deed t daarna ook gewoon maar die zei het wel eerst even haha

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:07

Anjatjeuh schreef:
SuusJa schreef:

Rode rond de bolletjes gaat ook wel weer weg, gewoon geduld hebben. Knipoog
Een blauwe plek rond en ertussen heb ik nooit gehad allesinds... Hoe verzorg je het?

2 keer daags zoutwateroplossing, daarna met unicura zeep schoonmaken en droogdeppen met een tissue, vervolgens 2 druppeltjes verzorgingsvloeistof wat ik gekregen heb van de piercingman! Volgens de voorschriften dus!

Heb net ff zitten researchen, blauwe plekken kunnen voorkomen. Nah gelukkig maar, dan ben ik ook weer wat gerustgesteld Knipoog Het jeukt nu ook een beetje, denk dat het al wat aan het genezen is ofzo?!
Maar dat rode bij de bolletjes is dus ook niet blijvend?? Fieuwwww Haha! Clown

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:09

amberp schreef:
Wat zouden jullie doen??

Nu is mijn moeder t daar niet mee eens.. ben 21 en sta nu op t punt om m gewoon erin te laten zetten..

Wat zouden jullie doen?

Ik ben nooit zo van piercings in het gezicht, maar als je het al zolang wilt zou ik het gewoon doen! 3 jaar erover nadenken is best lang, dus het is geen bevlieging ofzo! Als je het doet zou ik het gewoon nu zetten, als je de leeftijd van je moeder hebt dan zou ik het ook niet zo snel doen! Vork Knipoog

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:13

Dank je voor reacties!

haha SuusJa nee allicht niet.. op haar leeftijd niet meer!!
Heb al 6 piercings, heb er altijd sch*t aan gehad.. maar deze ziet ze continu.. weet dat ze t afschuwelijk vind (piercings in gezicht)..
Maar mijn broer heeft wenkbrouw en die vind ze wel goed..
Dus ja.. begin nu hier ook langzaam sch*t aan te krijgen.

Heb er inderdaad goed over nagedacht.. wil hem al echt lang.. en ben al 4 x zonder de shop uit gelopen.
Heb het vandaag op werk gevraagd. Baas moest er even over nadenken.. dus als hij het goed vind.. tja denk dat ie er dan toch echt komt Haha!

nu maar hopen dat ie het goed vind..

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:31

Goed van je dat je het je baas vraagt Ja

Weet je moeder wel van je andere 6 piercings? Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:39

Myryana schreef:
Helaas "moet" ik toestemming vragen voor mijn piercings, en hij was sowieso al niet blij met de piercings die ik had

Ik snap t wel, want ik moet t zelf ook vragen Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:40

amberp schreef:
Wat zouden jullie doen??

Wat zouden jullie doen?

Ik raad hem af maar dat is persoonlijk. heb er zelf binnen een jaar genoeg ervaring mee.

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:42

Barmat schreef:
Goed van je dat je het je baas vraagt Ja

Weet je moeder wel van je andere 6 piercings? Tong uitsteken

haha ja goed he?!?! leek me wel zo verstandig!
ja van mijn andere 6 weet ze het..
van mijn tattoo's ook..

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:44

PrinCessRomy schreef:
Myryana schreef:

Ik snap t wel, want ik moet t zelf ook vragen Ja

Tja, moeten..... Ik overleg wel graag... het is weliswaar MIJN lichaam, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik alles klakkeloos er in ram wat IK wil Lachen

Die navelpiercing heb ik wel zonder overleg gedaan, maar dat is geen zichtbare en hij heeft er verder geen last van, dat is met een tepel-, tong- of intiempiercing natuurlijk anders Knipoog

Hij vindt het niet mooi nee.... ook mn tattoo niet. Maar ik merk wel dat hij altijd heel bezorgd is over mn navel (doet het geen pijn meer?) en hij noemt me ook standaard "drakenmeisje" en dat is wel weer lief Lachen

Ik denk niet dat hij het erg kan waarderen als ik ineens mn doos ( Clown ) vol hang- en sluitwerk zou zetten, ha ha ha

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:47

Als een piercing invloed op me relatie kan hebben dan snap ik t wel, ik wil een tongpiercing maar dat vind ie echt heel erg vies, die in me navel zitten er en die gaan er dan ook niet uit, wat zit, blijft Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 22:34

Ik heb nooit iets aan mijn vriend gevraagd,wel meegedeeld.
Het is mijn lichaam.
Mocht het echt te erg worden,dan zou ik overwegen hem eerst te vragen, en als hij het echt echt echt echt niet wil,dan denk ik er nog eens over na Clown

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 22:59

Barmat schreef:
Sooo hee, ein-de-lijk het topic weer teruggevonden, "dankzij" het ontbreken van de zoekfunctie op eigen berichten was dit redelijk moeilijk Lachen

Mijn navel ziet er heel mooi uit nu Ja helemaal niet dik of ontstoken, echt fijn! De vorige keer was dat wel anders, heb ik alleen maar ellende gehad....

Na hoeveel tijd mag je eigenlijk een andere piercing er in doen? Niet dat ik het nu al van plan ben hoor, hij zit er koud aan 4 weken in Haha! maar ik vroeg het mij even af Lachen

Vind het nog steeds grappig dat jij hem een dag eerder liet zetten.
Toen die van jou wat rood was, was dat bij mij ook zo en nu het bij die van jou goed gaat gaat het bij die van mij ook goed Haha!

wel een goede vraag, ben er ook wel benieuwd na..

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 07:58

Anoniem schreef:
Ik heb nooit iets aan mijn vriend gevraagd,wel meegedeeld.
Het is mijn lichaam.
Mocht het echt te erg worden,dan zou ik overwegen hem eerst te vragen, en als hij het echt echt echt echt niet wil,dan denk ik er nog eens over na Clown

Idd! Haha!
Ik zou het ook echt niet kunnen, aan mn vriend vragen of ik het mag zetten of niet. Vind het natuurlijk wel fijn als ik weet dat hij achter me staat!

Hmm, mn blauwe plek bij de piercing is nu gelig. Charmant Haha!
Kunnen jullie je staafje een beetje zien zitten, ja niet echt, maar dat het vlees daar een klein beetje hoger zit dan daar omheen??

@Barmat en Marleenn, verschillende sites zeggen ook na de genezingstijd, dus na 3/6 maanden. Kan me nu ook wel herinneren dat ik ook toen pas een andere piercing erin heb gezet!

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 13:40

zo dat is nog lang wachten Tong uitsteken ik heb hem zaterdag pas een maandje..