Heb injecties gekregen op 4 delen van mijn littekens. Opgeteld ongeveer 15 injecties. Die in mn tepel waren te doen, maar die in de 'stugge' littekens aan de zijkant kon ik wel janken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petulan schreef:Oei, jaa daar heb ik ook wel een week of 6 flink last van gehad! Was ook zwaar vergeetachtig enzo!
Heb injecties gekregen op 4 delen van mijn littekens. Opgeteld ongeveer 15 injecties. Die in mn tepel waren te doen, maar die in de 'stugge' littekens aan de zijkant kon ik wel jankenHet is nu helemaal blauw omdat er weinig ruimte was voor de vloeistof op die plaatsen, en het bloed ook nog een beetje
Én moet nog 2 maanden Scarban houden en dan weer op controle..
Polivy schreef:Hoi allemaal.
Ooit heb ik me hier al eens gemeld, maar dat is tijden terug.
Op mijn 15e heb ik mijn borstverkleining gehad van cup G naar een cup C (helaas grote C). Natuurlijk nog erg gegroeid (ik was pas 15 en heb inmiddels de leeftijd van 23 jaar bereikt) en ook wat aangekomen dus nu zit ik alweer op cup F bij veel bh's. Ik ben inmiddels flink aan het afvallen (ben al 15 kilo kwijt en moet er nog eens 15), maar zelfs met die -15 van nu is het een F. En ik vind het verschrikkelijk. Ik doe ook aan Zumba en nu deden we vrijdag een dans met veel springen, nou ik heb echt moeten stoppen zo zeer deed het. En dat met sportbh. Aangezien mijn verkleining toen zo goed bevallen is heb ik besloten dat als het zo blijft ik er weer het mes in laat zetten. Het maakt me dan niet uit of het vergoed wordt of niet... Ik doe het tenslotte voor mezelf en heb het er wel voor over. Ik heb ooit even mogen ervaren hoe het is zonder dat gewicht en ik kan me herinneren hoe fijn dat was en hoe gelukkig ik was. Er viel letterlijk een grote last van mijn schouders. Ik ben toen in een privékliniek geholpen en ben me opnieuw aan het oriënteren, daar ik nu ook ergens anders woon.
Nu zag ik dat de chirurgen in de Isala kliniek in Zwolle door Elsevier hoog aangeschreven stonden (5e plaats ofzo) op het gebied van plastische chirurgie in Nederland, dus ik vroeg me af of dames hier ervaring met deze kliniek hebben.