Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

poes schreef:Dit is nou de reden waarom ik niet aan seks begin zonder pil of nuvaring..
Ik ben een veel te grote klungel met condooms om alleen daarop te vertrouwen. poes schreef:Nouja, alles wat je continu onzwanger houdt zeg maarIk ben een veel te grote klungel met condooms om alleen daarop te vertrouwen.

maar over het algemeen is het niet zo erg. Ook voel ik mijn ongesteldheid aankomen, heb dan een paar dagen last van hele lichte krampjes.
. Het gaat niet echt over de anticonceptie maar over de menstruatie zelf. Ik ben erg onregelmatig ongesteld. Vorige keer werd ik het rond 11 oktober. Normaal is het altijd precies een maand (4 weken) later, maar ik ben het nu nog niet
. Ik ben nog maagd dus zwanger kan ik niet zijn
. Maar ik heb het nog nooit zo erg gehad. Is er iemand die ook wel eens zo onregelmatig is geweest? En is dat normaal? Waar kan het aan liggen?
. Ik vind het nu ook wel erg lang duren. Soms heb ik het gevoel dat ik t bijna word, door krampen, maar dan is het 'er' nog steeds niet.
] Misschien dat mijn lichaam NU ongesteld wil worden ofzo? Zulk soort pijnen zijn het in ieder geval wel. 
Klinkt mij meer als maag/darmen in plaats van ongesteld... Zeker omdat het zo hoog zit.
. Ik wacht het nog eventjes af. Gister had ik wel zo'n gevoel dat ik het was geworden, maar nog niks. Beetje vaag allemaal...Paardennamen schreef:Faelivrin, ik zou toch de HA eens bellenKlinkt mij meer als maag/darmen in plaats van ongesteld... Zeker omdat het zo hoog zit.