moonfish13 schreef:Ik snap oscar en pien maar jou ook.
Precies het is geen kritiek. Want iedereen moet zelf doen wat hij zelf wil. Ik heb ook gemakkelijk praten. Ik ben een natuurmens. Eet biologisch. Wat een luxe uit de tuin, dat kan niet iedereen. Ik kan normaal het af met homeopathische of andere natuurlijke medicijnen→ wat een luxe want met kanker is die keuze er totaal niet en zal ik ook de nare molen in moeten net als jullie.
Ik zal nooit liften , fillen en allerlei andere zaken doen. Dat past niet bij me, en ik voel me goed met mijn ouder wordende lichaam dat natuurlijk niet meer zo strak is als 40 jaar geleden en zo mooi slank. Dus die tevredenheid met eigen lichaam is ook luxe. Dat heeft niet iedereen. En inderdaad ik zal ook nooit die tattoo troep in mijn lijf toelaten. Hoe mooi ik het ook vindt bij anderen. En hoe graag ik ook tattoos zie. En Brit is stoer en bij haar past het volledig.
Dat is toch mooi. Zeker als het zo'n morele oppepper geef.
Ik ben er alleen bezorgd over, want dat lijf heeft al zoveel te verstouwen. Dat is eigenlijk het enige waarom ik het toch na Oscar geuit hebt. Niets meer en niets minder.
Maar ik zal de eerste zijn die de tattoo prachtig zal vinden want hij ziet er prachtig uit!