Fitzroy schreef:Ik heb nog steeds geen uitnodiging en ben 2e Kerstdag al geprikt.
Mijn vriend en ik hebben hem toevallig vandaag gekregen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suffie schreef:Uit de Mermur.de --> Corona-Regeln: Verwirrung bei Johnson & Johnson um 2G-Plus - Test nötig bei Infektion zwischen Impfungen
Die 2G-Plus-Regel scheint einfach zu sein, jedoch kann man bei manchen Ausnahmefällen schnell den Überblick verlieren und einem Irrglauben über die nötigen Dokumente verfallen. So wird die Johnson & Johnson-Impfung anders als beispielsweise Biontech oder Moderna zwar komplett in nur einer Dosis ve
Corona-Regeln: Verwirrung bei Johnson & Johnson um 2G-Plus - Test nötig bei Infektion zwischen Impfungen
Die 2G-Plus-Regel scheint einfach zu sein, jedoch kann man bei manchen Ausnahmefällen schnell den Überblick verlieren und einem Irrglauben über die nötigen Dokumente verfallen. So wird die Johnson & Johnson-Impfung anders als beispielsweise Biontech oder Moderna zwar komplett in nur einer Dosis verabreicht, doch mit einer weiteren Impfung eines anderen Impfstoffs gilt man trotzdem nicht als geboostert, sondern lediglich als grundimmunisiert. Deshalb braucht man auch in diesem Fall einen Testnachweis für 2G-Plus-Bereiche sofern man keine dritte Impfung erhalten hat.
Weet iemand die in Duitsland woont of dit voor heel Duitsland geldt?
Ik heb in mei Janssen en vorige week Moderna gehad. Kom regelmatig in Duitsland voor keuringen.
ivy_power89 schreef:Ik heb gisteren morgen rond 9 uur mijn prik gehad. Hele dag tot savonds laat geen last. Ik blij want bij de 2e voelde ik me na 4 uur al niet lekker.
Tot ik naar bed ging, mijn hele lijf doet pijn, maar écht pijn. Kan me amper bewegen, heb hoofdpijn, en ben lamlendig.
Hoelang duurde dit bij jullie? Hoelang hebben jullie last gehad?
Jildau schreef:ivy_power89 schreef:Ik heb gisteren morgen rond 9 uur mijn prik gehad. Hele dag tot savonds laat geen last. Ik blij want bij de 2e voelde ik me na 4 uur al niet lekker.
Tot ik naar bed ging, mijn hele lijf doet pijn, maar écht pijn. Kan me amper bewegen, heb hoofdpijn, en ben lamlendig.
Hoelang duurde dit bij jullie? Hoelang hebben jullie last gehad?
Ik heb 'm zondagmiddag gehad, maandag hele dag echt "uitgeschakeld" geweest en dinsdag ging 't langzaam weer beter. Woensdag weer aan het werk maar was nog niet 100 punten.
Fitzroy schreef:Dat is toch eigenlijk belachelijk? Daarmee zouden ze aangeven dat Janssen dus niet als volwaardig vaccin wordt beschouwd. Dan ga ik over 3 maanden nog maar weer een booster halen.
DuoPenotti schreef:Dat Janssen zou verminderen is ook wel weer weerlegd. Heb de link zo even niet bij de hand.
Dus daar zijn ondertussen de meningen ook over verdeeld.
DuoPenotti schreef:Dat Janssen zou verminderen is ook wel weer weerlegd. Heb de link zo even niet bij de hand.
Dus daar zijn ondertussen de meningen ook over verdeeld.
Suzanne F. schreef:Hier geen pijn meer in mijn oksel, maar hij is nog steeds wat dikker. Ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.