Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BB80

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 18:56

Goed bezig bokkers! Heerlijke loopjes weer voor jullie allemaal, ik lees jaloers mee met mijn volle hoofd en zakdoeken. Vandaag wel 11km over het strand gewandeld - het leek op Koningsdag Kalverstraat 2019 := zo druk!

Bedankt weer voor de inspiratie en mooie foto’s! #kannietwachten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 19:01

Ik heb het bijna altijd koud :+ weet niet waarom, ik ben behoorlijk fit, niet te dik, eet en drink goed en m'n bloedwerk is goed. Bloeddruk en hartslag prima. Dus nja, het zal wel

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 19:19

Ik heb bij lange lopen ook wel eens koude billen hoor. Gewoon je kledij erop aanpassen. Er bestaat genoeg sportkleding voor allerlei omstandigheden.

Vandaag liep ik in geel. Bedoeling was twee keer het rondje van 11 of het rondje van 11 plus die van 5. Bleek dat beide al flink overlapten wat ik niet zo motiverend vind. Parcours lag of nat of mul en vervolgens liep ik verkeerd. Het moment om terug naar de auto te gaan haha. En daar te ontdekken dat je je truitje binnenstebuiten aan hebt :’)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 20:16

Wat een mooie foto's komen er voorbij!
Fijn SV dat je weer een klein loopje hebt kunnen doen.

Sinatra zo'n fleece gevoerde sportbroek is lekker of een lange thermo onderbroek onder je sportbroek. Ik ben ook een koukleum en handen warm houden scheelt bij mij ook heel veel.

Gaucho jouw rondje ziet er ook mooi uit en je schoenen hebben ook van hun modderbadje genoten zo te zien :Y)

JesdaJinn lekker hoor, op naar de volgende les! Lekker opbouwen!

Poes prachtige foto's zo met die stralende blauwe lucht. Jammer dat de route een beetje tegenviel.

Heerlijk weer was het vandaag ook hier, maar vandaag gekozen voor een lekkere wandeling met de hond in het bos. En een lekker ijsje toe om te seizoensopening van de ijssalon maar meteen te vieren <3

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 20:20

Ik vind een thermobroek onder een sportbroek dan weer wel heel vervelend zitten, wordt het te strak van.
Wel koud voor ijs kylan! Ik heb ook ijs gegeten maar samen met warme apfelstrudel hahaah. Yumm

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 20:27

Er zit toch 1 nadeel aan hardlopen met je honden...

Ze krijgen meer conditie dus spelen ook meer in huis dus kan ik niet in alle rust tv kijken xD xD

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 20:29

Koud voor ijs? Wij komen ook net terug van de ijssalon. Koesteren dit soort dagen, je weet maar nooit hoeveel je er krijgt de komende tijd :')

Morgen naar Zandvoort voor de Pre-Run van de Zandvoort Circuit Run. Ben benieuwd, 9km door Zandvoort en om het circuit heen. Heb er wel zin in!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 20:37

Poes wat een mooie omgeving zeg!

Leuk vooruitzicht Musli, zeker met dat mooie weer dat wordt voorspeld.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 20:38

Het is nooit te koud voor ijs :o

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 08:19

MuSLi schreef:
Koud voor ijs? Wij komen ook net terug van de ijssalon. Koesteren dit soort dagen, je weet maar nooit hoeveel je er krijgt de komende tijd :')

Morgen naar Zandvoort voor de Pre-Run van de Zandvoort Circuit Run. Ben benieuwd, 9km door Zandvoort en om het circuit heen. Heb er wel zin in!

Heel veel plezier in Zandvoort en geniet van het asfalt op het circuit MuSli!!! Prachtige dag voor jouw Pre-Run!! Laat je ons weten hoe het ging?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 10:05

BB80 schreef:
MuSLi schreef:

Heel veel plezier in Zandvoort en geniet van het asfalt op het circuit MuSli!!! Prachtige dag voor jouw Pre-Run!! Laat je ons weten hoe het ging?

Vandaag is nog om het circuit ;) maar goed zeker weten een leuke run worden, met dit weer _/-\o_

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 10:40

Flauw zeg :+ , de foto’s van de inschrijving hebben mij op het verkeerde been gebracht! (Had huilend aan de start gestaan := want waarom nou niet? Haha)

Maar wat je zegt, dat mag de pret niet drukken, mooier weer kun je niet hebben! Have fun!!!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 11:43

Veel plezier Musli!

Vanmorgen ook weer gelopen. Het was zo mooi weer en ik had zin in mijn rondje bos. De eerste 5 kilometer hadden de benen alleen echt geen zin en ik begon er echt chagrijnig van de worden. Toen struikelde ik vol over een boomwortel waarbij ik mezelf wonder boven wonder nog net op de been kon houden. Kennelijk was dat de adrenaline shot dat ik nodig had want daarna ging het een stuk beter := ook nog wat nieuwe paadjes gelopen. Eindstand 12,5km :)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:16

Klinkt lekker @Kylan, soms moet je eventjes inkomen, of omvallen :Y) om de juiste vibe te vinden...

In Zandvoort ging het erg goed! Heel lekker gelopen, wel heavy met veel omhoog/omlaag langs het circuit over een soort van grindpad. Tempo zat er goed in en ik kon het mooi de hele 9km vasthouden. Wel flinke woei op sommige stukken: iets met op het duin aan zee :') uiteindelijk zaten er ongeveer 100hm in en werd ik 7e dame *\o/*

Wel fijn om weer eens ergens aan de start te staan en die kriebels/spanning te voelen :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:21

Goed gedaan Musli!

Ik ga later op de middag denk ik weer en anders morgen vroeg. Gister ook geweest en was erg fijn dus ff kijken

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 15:13

Super gedaan musli!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 23:22

Knap gedaan musli, en Duke met de 30 en alle anderen! Hier paardje gereden vandaag, toch blij dat ik dat ook weer kan oppakken.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 08:17

Knap gelopen iedereen! Doe ik jullie nog niet na hoor. Maar ben nu twee keer opbouwend wezen lopen en heb gisteren een ruime 16 kilometer gewandeld en lijf houdt het goed. Voorzichtig optimistisch dus. Straks even m'n looprondjes inplannen voor deze week.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 11:01

Heerlijke 10 km gelopen in de zon vanochtend. Donderdag nog een keer interval, en dan zondag 20 km trail in Leersum.

Afbeelding

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 11:49

Hier ook weer lekker geweest. Wel weer les 1 want zit niet meer zo vaak op de laptop dus moet dat weer ff keer doen maar denk er stiekem ook steeds niet aan.
Maargoed, toch maar weer geweest denk ik dan. Het was weer leuk zonet. Heerlijk in de zon. Bijna geen andere mensen tegen gekomen.
Ik zie op mijn strava dat ik minder km heb gelopen maar wel ietsie sneller.

Afbeelding

Afbeelding
Jinn en Jaxx ook weer mee.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 13:50

Hoe laat start je zaterdag gaucho?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 13:52

Supervixen schreef:
Hoe laat start je zaterdag gaucho?

Zondag, 10 en 20 km zijn zondag. Om 10.30

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 14:05

Oh ok, ach ja alleen de marathon en ultra zijn zaterdag. Dat is waar ook.

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 18:11

Mooie fotos weer overal!
Gaaf om zon wedstrijd te lopen, lijkt mij leuk om mee te maken!

Jesda, is het niet een idee om alle lessen dan alvast op de mobiel te zetten? Kan je ze in de toekomst niet vergeten. En gelijk heb je, je bent toch gegaan! :D

Ik zit hier helemaal te stuiteren. Super veel zin om te gaan vandaag, voel mij lekker energiek.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 18:20

Wat een zonnige hardloopfoto's van de afgelopen dagen! Heerlijk weer om te lopen.

Ik heb vanmiddag 4,5 km gelopen en ondanks dat ik achteraf zag dat ik uiteindelijk iets vlotter had gelopen dan normaal heb ik weer niet zo lekker gelopen. Ik heb al een paar weken het gevoel dat mijn benen loodzwaar zijn, echt vervelend.
Herkenbaar of niet? Wat kan ik daarmee? Of zit dat gewoon in mijn hoofd gezien wat ik uiteindelijk toch loop?