Ik heb net met een vriendin een stedentrip naar Valencia geboekt eind april...duimen dat het gaat lukken. Hebben we gekozen voor een flexticket dus kunnen eventueel nog schuiven.
Pien was even gezellig wezen buurten bij Polie. Wat een natte bende. Heeft het zoveel geregend daar?
Mooi Faringo! Valencia schijnt heel tof te zijn.
Wij hebben het gisteren over vakantie gehad en we gaan waarschijnlijk naar Zuid-Spanje. Mijn mans moeder woont daar en dan kunnen we een beetje rond toeren en Valencia ook bezoeken.
Gisteren een rondje aan het einde van de middag gedaan,dan wordt het ineens snel donker.
Zo meteen oliebollen bakken Voor nu wens ik iedereen een goede en rustige jaarwisseling. Hier iig geval wel rustig,ik 'mag' morgen om 4 uur beginnen
Poeh Noordje, wat mooi in die sneeuw. Marlinderooz, ik vind je teckel echt leuk. Mijn oom en tante hadden vroeger altijd teckels, ik heb er een zwak voor. Lizard, mooie locaties weer, lekker op pad geweest. Sdaphnes, leuk zo'n wildpark. Mooie dieren he! Haha bootsiebob, die hond is uitgeteld. Mandy, goh wat leuk zo'n route. Beetje zoals de lichtjes in Dordrecht, leuk zeg! Lekker faringo, ja het waait goed inderdaad. Niet lekker. Leuk vooruitzicht trouwens, je geboekte vakantie! En wat en mooie lucht vanmorgen! Pien, leuke foto met Polie. Jeetje, wat een blubber zeg. Moonsprakle, die foto's met die bomen, wow wow wow. Die 3e foto is waanzinnig! Wat mooi zeg. Jojoleine, ik vind het zo grappig dat die katten zo makkelijk zijn!
Ik ben nog even met de honden op pad geweest voor een eindejaarsduik en om lekker de benen te strekken. Dan hebben ze de rest van de dag genoeg aan een plasrondje in de wijk.
moonsparkle
Geplaatst: 31-12-21 13:58
Hele fijne jaarwisseling allemaal en veel gelukkige kilometers in het nieuwe jaar gewenst
Ik weet niet hoe het met de teckels is, maar mijn hond durft in de avond met oudjaar zijn behoefte niet te doen
Mooie overzichtsfoto faringo
En ik ben gek op oliebollen maar wel zonder krenten
@sure Lee leuk dat jullie samen zijn gegaan
Bootsiebob
Geplaatst: 31-12-21 23:37
Mmmmmmmmmm lekker Pien!
Een mooie collage van Faringo‘s mooie aantal kms En een gezellige meeting van Sure en Marlinde.
Mooie plaatjes van de natuur van lizard en een paar prachtige luchten op deze dag
Een mooie dag om het jaar mee af te sluiten.
Wij zijn ook weer terug in Nederland. Ik hoop snel weer echt op vakantie naar Zwitserland te kunnen. Maar wat was het fijn om mijn familie weer even te hebben gezien
Ik wens ook iedereen een hele goede jaarwisseling en vakantie- en wandelplannen die mogen slagen in 2022
Ik eindig met een paar foto’s van onderweg en van een wandeling gisteren met twee eigenwijze honden
Sterk moeten verlichten deze foto, anders was hij bijna zwart