Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Oh ik zie dat de kruidvat ook vlakbij ligt! Ze verkochten/verkopen dupes van de Rituals car parfum. Die van Rituals zelf vind ik en duur en vervliegen snel maar deze wilde ik heel graag testen. Uiteraard nergens meer te vinden, maar m'n vriendin toverde ze toch nog ergens vandaan vandaag!
Alwiene schreef:Mijn foam van de nieuwe limited is binnen en oepssss ik vind hem dus eigenlijk wel heel lekker. Hij ruikt naar kerstshows die vreemde mengeling van gezelligheidsgeuren.
Weet iemand al of de andere producten dezelfde geur heb als de foam of dat er veel verschil tussen zit?
Matheno schreef:Alwiene schreef:Mijn foam van de nieuwe limited is binnen en oepssss ik vind hem dus eigenlijk wel heel lekker. Hij ruikt naar kerstshows die vreemde mengeling van gezelligheidsgeuren.
Weet iemand al of de andere producten dezelfde geur heb als de foam of dat er veel verschil tussen zit?
Body Cream, diffuser druppels allemaal dezelfde geur
DideH schreef:Ik was sterk, maar was na jullie verhalen toch ook wel erg benieuwd dus wilde de foam bestellen, toen kreeg ik stress dat de mehr eruit gaat dus die meebesteld en toen net zoveel in mn mandje gedaan totdat ik de cadeaus kreeg![]()
Ik had niets nodig, lekker verhaal weer dit![]()