Roosch schreef:[ [url=m/IMgaNu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Af en toe fijn om de vooruitgang te zien!
Vavavoom
je ziet er super uit! Heerlijk als je zo 2 foto's naast elkaar kunt houden. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:[ [url=m/IMgaNu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Af en toe fijn om de vooruitgang te zien!

gaucho schreef:Hier vanochtend de mijlpaal van totaal 15 kilo er af
En mijn nieuwe blender in gebruik genomen, dat gaat echt top
. Wil nu sowieso nog 7kg kwijt, dan ben ik weer op mijn laagst, maar wil het liefste nog 16kg kwijt dan heb ik een gezond bmi

Net lekker salade gegetenbterwijl mijn vriend aan de frietjes zat. Ik heb een hapje friet gepakt, maar beviel totaal niet
. Dus lekker laten kiggen, heerlijke salade!landvrouw schreef:Wat goed!!!!
@itsMe2 kleine stapjes worden uiteindelijk ook grote stappen! Bouw het inderdaad rustig op als het niet anders lukt.
Wellicht al een idee om eens te kijken voor een vervanger voor de cola. Ik drink bijvoorbeeld tegenwoordig af en toe cola zero.
Zo gek, vandaag 6 jaar geleden heb ik een maagverkleining gehad. Super hulpmiddel, maar mijn eetstoornis is gewoon toch weer boven komen drijven toen ik ziek thuis zat. Maar alsnog is die maagverkleining de beste keuze ooit geweest, weeg nu nog steeds 40 kg minder als toen. Wellicht ook wel leuk om daar vergelijkingsfoto's van te zien. Ben nu weer bijna op het gewicht van de foto in t witte jurkje. Wil nu sowieso nog 7kg kwijt, dan ben ik weer op mijn laagst, maar wil het liefste nog 16kg kwijt dan heb ik een gezond bmi
![]()
[ [url=m/FJATB5.png]Afbeelding[/url] ]
) foto. Even geprutst met de insta lay-out om ze naast elkaar te kunnen zetten
ik zie nu voor het eerst verschil.
ter hoogte van mijn taille is het smaller. Iets minder bolle wangetjes en bij mijn armen zie ik dat er wat af is. (Hierop niet te zien maar op de gehele foto's wel, die pasten alleen niet in de lay-out..
)
), maar vond het geen goede vergelijk foto 

je kijkt er ook zo vrolijk bij

ik kook zelf, dat scheelt, maar er zal vast wel wat drank door heen gaan.
sorry..
. 12,3 kg kwijt, 15.1kg te gaan

maar heb de kcal denk ik tot maintenance weten te beperken en zelfs nog hardgelopen. Merk ook dat ik veel sneller voel dat ik vol zit en dat dus niet alle chocola of koekjes op moeten, of de fles leeg