Lino, dat is wel fijn ja! Oeh Giethoorn, daar wilde ik eigenlijk deze vakantie nog heengaan, maar volgens een vriendin van mijn zusje was het vrij saai daar. Nu ik dit zo lees misschien toch nog even kijken!
Leoni, is het eigenlijk Leoni of Leonie? Ik heb het idee dat ik het al tijden verkeerd schrijf namelijk

Mara, de zoete aardappel in de magnetron klinkt ideaal, dat ga ik ook eens maken! Wauw, ik vind het ook knap dat je snel genoeg hebt van schepijs! Wel heel jammer natuurlijk. Op mijn vakantie hebben we letterlijk iedere dag een ijsje gehaald bij de heerlijke ijstent in het dorp en ik kreeg er zeker geen genoeg van. Helaas lust ik geen karamel zeezout, maar geniet ervan!
Imay, ook bedankt voor jouw recept!
Dilan, heerlijk om je lichaam zo te zien veranderen, maar het lijkt me inderdaad lastig dat de weegschaal het niet laat zien.
Gisteren mijn dagje zo veel mogelijk vrij gepland. 's Ochtends wel weer naar de psychosomatische therapeut geweest. Heel interessant en ik krijg weer fijne inzichten en oefeningen mee. 's Middags kwamen mijn tante en haar gezin zwemmen en bbq'en. Mezelf goed overwonnen, want ondanks dat het lang onder mijn neus stond, geen broodjes gepakt en ook geen sausjes.
O: twee boterhammen met jonge kaas en eiersalade, rode druiven. (336)
T: sprits. (92)
L: twee tosti's van vier boterhammen met halvarine en jonge kaas, ketchup en cherrytomaatjes. (761)
T: banaan. (124)
T: een alcoholvrije mojito gemaakt van 7-up, limoen, rietsuiker en munt. (103)
T: sparkling cider 5%. (104)
A: kreeft, varkenslapje en Italiaanse pastasalade. (375)
B: 1000 stappen en 30 minuten zwemmen.
Totaal kcal: 1895.